💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3

УРОК 80

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3

Мета: закріпити знання таблиць додавання і віднімання числа 3; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Усна лічба. «Математичні сходи»

 8 + 3

11 - 2

 9 + 2

9 + 3

12 - 3

8 - 2

 9 - 7

7 + 3

6 + 3

 2 Математичний диктант

 • Запишіть суму чисел 6 і 4.

 • Запишіть різницю чисел 9 і 3.

 • До якого числа слід додати 7, щоб одержати 10.

 • Запишіть сусідів числа 18.

 • Запишіть число, яке стоїть після числа 14.

• Запишіть число, що стоїть перед числом 12. Взаємоперевірка. (10; 6; 3; 17; 19; 15; 11)

 3 Порівняння виразів

1 варіант2 варіант

— Скільки казок прочитав Миколка?

— Що відомо про Петрика?

— Як дізнатися, скільки казок прочитав Петрик?

8 + 3 = 11 (к.)

— Яку дію використали під час розв’язання задачі? Чому?

● Фізкультхвилинка

На галявині два жука (Танцюємо, ручки на поясі.)

Танцювали гопака:(Тупотимо правою ніжкою.)

4 + 3 □ 8 - 0 1+ 8 □ 3 + 5

6 - 2 □ 4 + 07 - 1 □ 6 + 0

9 - 2 □ 10 - 6 8- 5 □9 - 2

III. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Складання задачі за коротким записом

Миколка — 8 казок

Петрик — ?, на 3 казки більше

Правою ніжкою туп, туп! (Тупотимо лівою ніжкою.)

Лівою ніжкою туп, туп!

Ручки вгору, вгору, вгору!(Встаємо навшпиньки,

Хто підніме вище всіх?тягнемося вгору.)

 2 Складання задачі на знаходження остачі

У трамваї їхало 12 пасажирів. На зупинці вийшло 3 пасажири. Скільки пасажирів залишилося в трамваї?

Повторення умови задачі за питаннями вчителя.

— Як дізнатися, скільки пасажирів залишилось у трамваї?

12 - 3 = 9 (п.)

 3 Розв'язування прикладів

1 і 2 стовпчики — з коментуванням, 3 і 4 — самостійно.

9 - 3 - 3 = 7 -2 - 2 =3 + 3 + 3 =4 +1 + 3 =

6 + 4 - 2 = 6 -3 - 3 =8 - 3 + 3 =5 +2 - 3 =

 ● Пальчикова гімнастика

Котик лапкою вмивається,

Видно, у гості збирається.

Вимив носик.

Вимив ротик.

Вимив вухо.

Витер сухо.

 4 Робота над текстовою задачею

На заняттях танцювального гуртка було 7 хлопчиків і 4 дівчинки. Усі дівчата пішли танцювати в парах з хлопчиками. Скільки хлопчиків не танцювало?

— Скільки було хлопчиків?

— Скільки було дівчат?

— Скільки дівчат пішло танцювати?

— Назвіть питання задачі.

— Запишіть розв’язання.

7 - 4 = 3 (хл.)

 5 Гра «Яке число пропущене?»

2 4 6 □ 6 4 2 3 6 9 □ 9 6 3

 6 Задача на кмітливість

У три чашки жовтого, зеленого і синього кольору налили чай, молоко і сік. Які напої у кожній чашці, якщо чай не в синій і не в жовтій чашці, а сік — не в синій?

(Чай — у зеленій, сік — у жовтій, молоко — у синій.)

IV. Підсумок уроку. Рефлексія

— Назвіть напам’ять результати таблиць додавання і віднімання числа 3.

— Молодці, ви добре попрацювали на уроці!



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 1871 | Рейтинг: 0.0/0
Лукаві "є" та "и"
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва...
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях
Конструювання. Курочка Ряба
Весняні свята. Великдень
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]