УРОК 80 Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3Мета: закріпити знання таблиць додавання і віднімання числа 3; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба. «Математичні сходи» 8 + 3 11 - 2 9 + 2 9 + 3 12 - 3 8 - 2 9 - 7 7 + 3 6 + 3 2 Математичний диктант • Запишіть суму чисел 6 і 4. • Запишіть різницю чисел 9 і 3. • До якого числа слід додати 7, щоб одержати 10. • Запишіть сусідів числа 18. • Запишіть число, яке стоїть після числа 14. • Запишіть число, що стоїть перед числом 12. Взаємоперевірка. (10; 6; 3; 17; 19; 15; 11) 3 Порівняння виразів 1 варіант2 варіант — Скільки казок прочитав Миколка? — Що відомо про Петрика? — Як дізнатися, скільки казок прочитав Петрик? 8 + 3 = 11 (к.) — Яку дію використали під час розв’язання задачі? Чому? ● Фізкультхвилинка На галявині два жука (Танцюємо, ручки на поясі.) Танцювали гопака:(Тупотимо правою ніжкою.) 4 + 3 □ 8 - 0 1+ 8 □ 3 + 5 6 - 2 □ 4 + 07 - 1 □ 6 + 0 9 - 2 □ 10 - 6 8- 5 □9 - 2 III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Складання задачі за коротким записом Миколка — 8 казок Петрик — ?, на 3 казки більше Правою ніжкою туп, туп! (Тупотимо лівою ніжкою.) Лівою ніжкою туп, туп! Ручки вгору, вгору, вгору!(Встаємо навшпиньки, Хто підніме вище всіх?тягнемося вгору.) 2 Складання задачі на знаходження остачі У трамваї їхало 12 пасажирів. На зупинці вийшло 3 пасажири. Скільки пасажирів залишилося в трамваї? Повторення умови задачі за питаннями вчителя. — Як дізнатися, скільки пасажирів залишилось у трамваї? 12 - 3 = 9 (п.) 3 Розв'язування прикладів 1 і 2 стовпчики — з коментуванням, 3 і 4 — самостійно. 9 - 3 - 3 = 7 -2 - 2 =3 + 3 + 3 =4 +1 + 3 = 6 + 4 - 2 = 6 -3 - 3 =8 - 3 + 3 =5 +2 - 3 = ● Пальчикова гімнастика Котик лапкою вмивається, Видно, у гості збирається. Вимив носик. Вимив ротик. Вимив вухо. Витер сухо. 4 Робота над текстовою задачею На заняттях танцювального гуртка було 7 хлопчиків і 4 дівчинки. Усі дівчата пішли танцювати в парах з хлопчиками. Скільки хлопчиків не танцювало? — Скільки було хлопчиків? — Скільки було дівчат? — Скільки дівчат пішло танцювати? — Назвіть питання задачі. — Запишіть розв’язання. 7 - 4 = 3 (хл.) 5 Гра «Яке число пропущене?» 2 4 6 □ 6 4 2 3 6 9 □ 9 6 3 6 Задача на кмітливість У три чашки жовтого, зеленого і синього кольору налили чай, молоко і сік. Які напої у кожній чашці, якщо чай не в синій і не в жовтій чашці, а сік — не в синій? (Чай — у зеленій, сік — у жовтій, молоко — у синій.) IV. Підсумок уроку. Рефлексія — Назвіть напам’ять результати таблиць додавання і віднімання числа 3. — Молодці, ви добре попрацювали на уроці! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1871 | |
Лукаві "є" та "и" |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Конструювання. Курочка Ряба |
Весняні свята. Великдень |
Всього коментарів: 0 | |