|
УРОК 21 / ІІ Тема. Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила безпеки під час переходу вулиціМета: розвивати пізнавальні інтереси; вчити дотримуватись правил поведінки у громадських місцях; виховувати навички свідомої дисциплінованої поведінки на вулиці, у громадських місцях. Форма: урок-екскурсія. Хід уроку I. Організаційний момент На цьому уроці ми будемо дотримуватись правил безпечного руху на вулиці і правил дисциплінованої поведінки у громадських місцях на практиці. А також дізнаємося, що таке «культурна спадщина» (усе, що протягом поколінь створили люди). Перелічте. А в нашому місті є те, що можна назвати культурною спадщиною? (бібліотека, храм...) II. Підготовка до екскурсії, ознайомлення з метою — Сьогодні ми підемо до бібліотеки, щоб більше дізнатися про історію її створення, про видатних людей нашого міста. А йдучи до бібліотеки, повторимо правила дорожнього руху, згадаємо правила поведінки під час екскурсії. III. Основний зміст уроку 1. Урок у бібліотеці. Бібліотекар розповідає про історію створення бібліотеки, називає людей, які відіграли неабияку роль у створенні цієї бібліотеки; показує давні книги; книги, що описують минуле міста. Показує все приміщення бібліотеки, призначення кожної кімнати. Бібліотекар ознайомлює з правилами читача, правилами роботи в читальній залі. 2. Відвідування храму. У дворі храму дітей зустрічає священик, розповідає, коли було збудовано храм, про його призначення, як поводитися у храмі. IV. Урок у класі | |
|
| |
| Переглядів: 1978 | |
| Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйнят... |
| Виражальні можливості силуетної форми. Виготовлення силуетних форм за допомог... |
| Природа навколо нас |
| Лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач на віднімання. Розпізна... |
| П. Тичина «Де не глянь — колоски». Т. Коломієць «Хліб» |
| Всього коментарів: 0 | |