УРОК 69 Тема: Вправи і завдання з нумерації чисел другого десятка на додавання і віднімання в межах 20Мета: формувати вміння додавати і віднімати в межах 20, розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати увагу, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Слухай уважно, Пояснюй обов’язково, Відповісти прагнеш — не шуми, А тільки руку підніми. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Математичний диктант • Запишіть цифрами числа: 13; 15; 11; 17. • Запишіть число, у якому 1 дес. 4 од. • Запишіть число, наступне за числом 19. • Запишіть число, яке передує числу 18. • На скільки число 9 більше, ніж число 7? Взаємоперевірка робіт. 2 Гра «Хто швидше?» 3 Складання прикладів на віднімання із прикладів на додавання 1 ряд 5 + 10 = О 2 ряд 10 + 8 = □ 3 ряд 10 + 7 = □ III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Повторення назв днів тижня Братиків цих рівно сім, Вам вони відомі всім. Щотижня колом Ходять братики один за одним. Попрощається останній — З’являється передній. — Назвіть хором назви днів тижня. — Сім днів становлять тиждень. — Назвіть вихідні дні. — Назвіть робочі дні. 2 Робота над текстовою задачею Петрик відпочивав у бабусі один тиждень і два дні. Скільки всього днів відпочивав Петрик у бабусі? — Незнайко розв’язав цю задачу так: 1 + 2 = 3. — Як ви вважаєте, це правильно? Діти називають правильне розв’язання: 7 + 2 = 9. ● Фізкультхвилинка Вже стомилися ми трішки, Вийдем, дітки, на доріжку. Наші ручки: раз, два, три. Наші ніжки: раз, два, три. Ось голівонька стомилась, Вліво-вправо нахилилась: Раз, два, три. Будем пальчики стискати, Будем знову працювати. 3 Самостійна робота 10 + 313 - 3 10 + 57 - 2 2 + 6 9 - 4 4 Гра «Яке число загубилося?» 13 □ 15 11 12 □ ● Пальчикова гімнастика «Павучки» «Крокуємо» всіма пальчиками по столу, імітуючи рух павучка. 5 Перетворення іменованих чисел 1 дм 6 см = Ц см 14 см = Ц дм Ц см 1 дм 5 см О 13 см1 дм 9 см Ц 2 дм 20 дм О 20 см5 дм Ц 9 см 6 Геометричний матеріал — Скільки всього чотирикутників на малюнку? IV. Підсумок уроку. Рефлексія — На уроці ми повторювали додавання й віднімання в межах 20. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2726 | |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко... |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Всього коментарів: 0 | |