|
УРОК 26 Тема: Екскурсія в природуМета: дати учням уявлення про характерні ознаки пробудження природи навесні в неживій і живій природі. Закріпити назви весняних місяців. Розвивати спостережливість та розуміння того, що життя людини залежить від природи. Виховувати естетичні почуття, любов до природи, бажання примножувати красу природи — садити дерева, квіти. План екскурсії І. Підготовка вчителя до екскурсії У лісі та на луках вчитель вибирає місця, де є листяні і хвойні дерева, кущі й трав'янисті рослини, проїж думує маршрут, визначає місця зупинок, готує розповідь та запитання для бесіди. II. Підготовка учнів до екскурсії 1. Відгадування загадок та проведення бесіди для актуалізації опорних знань. * * * Привітанням журавля Я пробуджую поля, Небеса і ручаї Та заквітчую гаї. Відгадали, хто вона, Ця красуня чарівна? (Весна) — Які ознаки весни є в загадці? — Яка зараз пора року? — Про що ми говорили на попередніх уроках? * * * Де сніг з острівками, з дощем загуде, Ще вітер зимовий блищить де-не-де, Береза сережки свої розпускає. Чи ви здогадались коли це буває? (У березні) * * * Вже пташки вернулись в наш край, Про весну співає і поле, і гай, Ніжаться на полі трави й квіти, Вже настав *л**а скавий місяць. (Квітень) А в цім місяці підряд Маємо багато свят, Зеленіють буйно трави, То іде веселий... (Травень) — То які ж місяці належать весні? Повторіть. III. Проведення екскурсії Під час екскурсії на луки і в ліс звернути обов'язково увагу на зміни в неживій природі. — Як змінилася висота Сонця? — Яке небо? — Який день? Джерело: noindex | |
|
| |
| Переглядів: 5073 | |
| Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйнят... |
| Охорона природного довкілля |
| Коротка форма пояснення письмового додавання. Творча робота над задачею |
| Щоденне піклування про своє здоров'я |
| Поняття візерунка та орнаменту (на елементарному рівні). Спрощення форм росли... |
| Всього коментарів: 0 | |