Тема. Щоденне піклування про своє здоров'яМета: дати учням уявлення про здоровий спосіб життя; вчи- ти учнів дотримуватися правил здорового способу життя; розвива- ти логічне мислення; виховувати бажання щоденно дотримуватися корисних для здоров'я звичок. Учитель. Чи згодні ви з твердженням: «Щоб бути здоровим, треба щоденно піклуватися про своє здоров'я»? Доведіть свою думку. Наведіть приклади. Учні складають речення за початком. Щоб бути здоровим, треба щодня. Орієнтовні відповіді Щоб бути здоровим, треба щодня робити зарядку. Щоб бути здоровим, треба щодня загартовуватися. Щоб бути здоровим, треба щодня дотримуватися режиму дня. Щоб бути здоровим, треба щодня митися. Щоб бути здоровим, треба щодня чистити зуби. Щоб бути здоровим, треба щодня гуляти на свіжому повітрі. Щоб бути здоровим, треба щодня вживати свіжі продукти. Щоб бути здоровим, треба щодня мати гарний настрій. Щоб бути здоровим, треба щодня багато рухатися. Щоб бути здоровим, треба щодня берегти зір. Щоб бути здоровим, треба щодня одягатися по погоді. Щоб бути здоровим, треба щодня не перевтомлюватися. Висновок: той, хто щодня піклується про збереження і зміцнен- ня здоров'я, веде здоровий спосіб життя. Що роблять діти на верхньому малюнку? Скільки дітей граються у піжмурки? Скільки дітей спускаються з гірки? Хто тренує песика? Висновок: для твого здоров'я корисно багато рухатися. Яка пора року зображена на нижньому малюнку? З чого це видно? Де гуляють діти? Що вони там роблять? Скільки дітей спостерігають за білочкою? Скільки дітей збирають жолуді? Що роблять дівчатка на лавочці? Висновок: для здоров'я корисно гуляти на свіжому повітрі. Роздивіться малюнок на с. 7. Що роблять діти, зображені на малюнках угорі? Яку їжу споживає дівчинка? Яка їжа на столі у хлопчика? Висновок: щоб бути здоровим, слід вживати корисну їжу. Що роблять дівчатка на нижніх малюнках? Що роблять хлопчики на нижніх малюнках? Складіть про це речення. Висновок: для здоров'я корисно бути охайним. А тепер роздивіться, що робить дитина на верхньому малюнку на с. 8? О котрій годині дітям потрібно лягати спати? Висновок: для здоров'я корисно вчасно лягати спати. Розгляньте нижні малюнки. На них зображений чемний Ва- силько. Складіть речення про те, що робить хлопчик. Орієнтовні відповіді Чемний Василько дає дорогу однокласниці, пропускає її в клас першою. Чемний Василько ввічливо бере у Катрусі грушу. Чемний Василько запросив під свою парасольку Катрусю. Чемний Василько поступається місцем бабусі у транспорті. Висновок: для здоров'я корисно поводитися чемно, бути добро- зичливим. «Раз» — підняти руки вгору, «Два» — нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги, Як торкаетесь підлоги. «Три-чотири» — прямо стати, Будем знову починати. Учитель. Коли ми говоримо, що потрібно піклуватися про своє здоров'я, то маємо на увазі вироблення таких звичок, що сприяють здоров'ю. Вони називаються корисними. А ті, що шкодять здоров'ю, погіршують його, називаються шкідливими звичками. Розгляньте малюнки, складіть за ними речення. Які з цих зви- чок корисні, а які — шкідливі? Доведіть, чому ви так вважаєте. Орієнтовні відповіді Тетянка п'є сік. Це корисно, бо сік — корисна їжа. Дмитрик і Павло палять. Це шкідливо, бо цигарковий дим шкідливий для здоров'я. Надійка занадто близько сидить біля телевізора. Це шкідливо, бо псується зір. Наталка приймає ванну. Це корисно, бо дівчинка охайна. Івасик чистить зуби. Це корисна звичка, бо будуть здорові зуби. Сашко їсть морозиво з печивом. Це шкідливо, бо солодощі — не корисна їжа. Даринка читає у ліжку. Це шкідлива звичка, бо псується зір. Сергійко займається спортом. Це корисна звичка, бо будуть міцні м'язи. Висновок: корисні звички зміцнюють здоров'я, а шкідливі по- гіршують його, псують. Дві матері по п'ять синів мають. (Руки) Як ви вважаєте, для чого людині потрібні руки? Розгляньте малюнки. Що роблять діти? Дайте їм імена. Складіть речення за змістом малюнків. Орієнтовні відповіді Дмитрик гризе нігті. Наталка смокче пальці. Сашко миє руки з милом. Сергійко горбиться. Марійка миє фрукти проточною водою. Петрик човгає ногами. Надійка смокче ручку. Які з цих звичок шкідливі? Позначте червоним квадратиком. Хто з дітей дбає про здоров'я? Позначте зеленим квадратиком. Ти сьогодні встав рано і вчасно прийшов до школи. На перерві ти дуже швидко бігаєш по сходах і коридорах. Коли пишеш, сильно нахиляєшся над партою. Після школи ти ретельно помив руки і сів обідати. Після прогулянки ти ліг на диван, узяв книжку і почав читати. Дмитрик часто запізнюється у школу. Як уникнути цього? (Ввечері вчасно лягати, вранці вчасно вставати, вчасно виходити з дому до школи.) Марійка і Надійка часто хворіють, пропускають школу. Що їм можна порадити? (Загартовуватися, займатися спортом, багато бувати на свіжому повітрі, вживати вітаміни, вдягатися за погодою.) На уроці Миколка має втомлений вигляд, неуважно слухає вчителя. Що йому порадити? (Не бігати на перерві, вранці сніда- ти, виконувати режим дня: вчасно лягати спати.) Наталка сидить за партою зігнувшись, підкладає руку під під- боріддя, а ногу — під сідниці. Що їй порадити? (Стежити за своєю поставою, відвідати окуліста.) Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють. Як ви розумієте зміст цього прислів'я? Які ще прислів'я про здоров'я знаєте? Що корисно для дитячого здоров'я? Що слід робити, щоб багато рухатися? Яку їжу необхідно вживати? Що слід робити, щоб бути охайним? Коли потрібно лягати спати? Яких правил дотримуються чемні діти? Які ви знаєш корисні звички? Які корисні звички маєте ви? Які звички називають шкідливими? Які шкідливі звички є у вас? Що таке здоровий спосіб життя? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 5497 | |
Робота з картоном. Настінні сувеніри |
Наш вернісаж |
У царстві букв і звуків |
Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Всього коментарів: 0 | |