Урок № 3 Тема: Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові частини комп’ютера. Формування навичок роботи з мишею.Мета уроку:
Обладнання: програма «Як використовують комп’ютер». Хід уроку І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки (обговорення ситуацій). 1. Учень забіг до кабінету інформатики, включив комп’ютер собі і сусіду і, не знаючи чим потрібно буде займатися на уроці інформатики став натискувати на всі клавіші.
2. Грайливі учні весело розважались на перерві біля школи, обливаючи водою один одного із водяних пістолетів. Пролунав дзвоник, учні прийшли в кабінет інформатики.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
А тепер дайте відповіді на такі запитання:
Розминка. Діти, на минулому уроці ми з вами дізналися про деякі можливості комп’ютера. Як ви гадаєте, чи можливо за допомогою комп’ютера створювати малюнки? (Так.) А зараз ми завітаємо в гості до Розмалюйка, якому дуже подобається малювати. Він намалював малюнок і хоче, щоб ви його розфарбували. Поки що ми не вміємо малювати на комп’ютері, тому ми будемо розфарбовувати цей малюнок на дошці. (Малюнок на дошці.) Розфарбуймо віконечка у будинку казковому. Ти маєш три олівці: жовтий, червоний, синій. Розфарбувати потрібно так, щоб не було однакових рядків і олівці всіх кольорів були використані. Діти, подивіться на дошку. Цю розповідь написав неуважний учень. Він допустив дуже багато помилок. Вам потрібно виправити його помилки у тексті. Зима Прийжла зила. Лисика сидить у морі. Зайцик тремтить під ялинпою. Холодний вовк бродить лішом у пошуках здобичі. (Діти виправляють помилки, закреслюючи неправильні літери.) Подивіться на дошку. Який неохайний цей текст після виправлень! Але на дошці ми можемо витерти його. А якби цей текст був написаний на аркуші паперу, що тоді робити? А за допомогою комп’ютера можна виправляти помилки, не залишаючи ніяких помарок. Для написання своїх текстів і творів письменники та журналісти використовують комп’ютер. Він для них у цій роботі найперший помічник. Отже, ми виявили ще дві можливості комп’ютера – малювання та друкування. Повідомлення теми і мети уроку. Але це ще не всі можливості комп’ютера. Їх ще дуже багато. Сьогодні на уроці ми продовжимо подорожувати по країні Інформатики, дізнаємося, які ще можливості мають комп’ютери. А тема нашого уроку називається «Продовження екскурсії». ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Читання тексту вчителем. (Сторінка 8-9 у підручнику). 2. Читання тексту абзацами. 3. Вибіркове читання. Вчитель читає початок речення, а учні знаходять це речення у тксті і продовжують його читати.
4. Фізкультхвилинка. Слухати ми перестали, І тепер всі дружно встали. Будем ми відпочивати, Нумо вправу починати: Руки – вгору, руки – вниз І легесенько прогнись. Покрутились, повертілись, На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали, Раз – присіли, другий – встали. Всі за парти посідали, Вчитись знову ми почали. ІV. Робота за комп’ютером. 1. Бесіда. Пригадайте на якій відстані від екрана монітора потрібно сидіти. Ми вже з вами ознайомилися з можливостями комп’ютера. А зараз запрошуємо вас у комп’ютерну подорож. Ти знову зустрінешся з Ганусею, Елзіком та Мудрунчиком. І разом з ними побуваєш у місцях, де використовують комп’ютер. 2. Практична робота учнів. Вчитель допомагає учням працювати за комп’ютером. 3. Релаксація.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
VІ. Домашнє завдання. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 9 у підручнику. | |
| |
Переглядів: 1362 | |
Як людина сприймає інформацію |
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі... |
Тварини рідного краю |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Всього коментарів: 0 | |