💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові частини комп’ютера. Формування навичок роботи з мишею

Урок № 3

Тема: Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові частини комп’ютера. Формування навичок роботи з мишею.

Мета уроку:

  • продовжити знайомити учнів з можливостями комп’ютера;
  • розвивати логічне і образне мислення;
  • виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету.

Обладнання: програма «Як використовують комп’ютер».

Хід уроку

І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки (обговорення ситуацій).

1. Учень забіг до кабінету інформатики, включив комп’ютер собі і сусіду і, не знаючи чим потрібно буде займатися на уроці інформатики став натискувати на всі клавіші.

  • Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?

2. Грайливі учні весело розважались на перерві біля школи, обливаючи водою один одного із водяних пістолетів. Пролунав дзвоник, учні прийшли в кабінет інформатики.

  • Чи порушили вони правила техніки безпеки? Якщо так, то які?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

  • Діти, яке було домашнє завдання? («Для розумників і розумниць» на сторінці 7 у підручнику).
  • Назвіть пару Буратіно. (Карабас-Барабас).
  • Назвіть пару Колобку. (Лисичка).
  • Назвіть пару Котигорошку. (Змій).
  • Чого не вистачає у першому квадраті? (Червоного ромбу).
  • А у другому? (Зеленого квадрата).

А тепер дайте відповіді на такі запитання:

  • Як використовують комп’ютер у супермаркетах?
  • А у касах попереднього продажу квитків?
  • Чим корисний комп’ютер для інженерів?

Розминка.

Діти, на минулому уроці ми з вами дізналися про деякі можливості комп’ютера. Як ви гадаєте, чи можливо за допомогою комп’ютера створювати малюнки? (Так.) А зараз ми завітаємо в гості до Розмалюйка, якому дуже подобається малювати. Він намалював малюнок і хоче, щоб ви його розфарбували.

Поки що ми не вміємо малювати на комп’ютері, тому ми будемо розфарбовувати цей малюнок на дошці. (Малюнок на дошці.)

Розфарбуймо віконечка у будинку казковому.

Ти маєш три олівці: жовтий, червоний, синій. Розфарбувати потрібно так, щоб не було однакових рядків і олівці всіх кольорів були використані.

            Діти, подивіться на дошку. Цю розповідь написав неуважний учень. Він допустив дуже багато помилок. Вам потрібно виправити його помилки у тексті.

Зима

Прийжла зила. Лисика сидить у морі. Зайцик тремтить під ялинпою. Холодний вовк бродить лішом у пошуках здобичі.

            (Діти виправляють помилки, закреслюючи неправильні літери.)

            Подивіться на дошку. Який неохайний цей текст після виправлень! Але на дошці ми можемо витерти його. А якби цей текст був написаний на аркуші паперу, що тоді робити? А за допомогою комп’ютера можна виправляти помилки, не залишаючи ніяких помарок. Для написання своїх текстів і творів письменники та журналісти використовують комп’ютер. Він для них у цій роботі найперший помічник.

            Отже, ми виявили ще дві можливості комп’ютера – малювання та друкування.

Повідомлення теми і мети уроку.

            Але це ще не всі можливості комп’ютера. Їх ще дуже багато. Сьогодні на уроці ми продовжимо подорожувати по країні Інформатики, дізнаємося, які ще можливості мають комп’ютери. А тема нашого уроку називається «Продовження екскурсії».

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Читання тексту вчителем. (Сторінка 8-9 у підручнику).

2. Читання тексту абзацами.

3. Вибіркове читання.

            Вчитель читає початок речення, а учні знаходять це речення у тксті і продовжують його читати.

  • Для того, щоб знайти … .
  • Мудрунчик розповів … .
  • Наступного дня … .
  • Саме він зберігає … .
  • Його використовують … .
  • Комп’ютер є невід’ємною … .
  • На кіностудії … .
  • Він може … .

4. Фізкультхвилинка.

Слухати ми перестали,

І тепер всі дружно встали.

Будем ми відпочивати,

Нумо вправу починати:

Руки – вгору, руки – вниз

І легесенько прогнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз – присіли, другий – встали.

Всі за парти посідали,

Вчитись знову ми почали.

ІV. Робота за комп’ютером.

1. Бесіда.

Пригадайте на якій відстані від екрана монітора потрібно сидіти.

            Ми вже з вами ознайомилися з можливостями комп’ютера. А зараз запрошуємо вас у комп’ютерну подорож. Ти знову зустрінешся з Ганусею, Елзіком та Мудрунчиком. І разом з ними побуваєш у місцях, де використовують комп’ютер.

2. Практична робота учнів.

Вчитель допомагає учням працювати за комп’ютером.

3. Релаксація.

  1. Витягти праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки вліворуч і вправоруч, вгору і вниз. Повторити 4-5 раз.
  2. Подивитись на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

V. Закріплення знань учнів.

Підсумок уроку.

  • Як використовують комп’ютер мультиплікатори?
  • Чим корисний комп’ютер у бібліотеках?
  • А як його використовують у медицині?
  • Чим корисний комп’ютер для банків?
  • Чи можна за допомогою комп’ютерів створювати музику?
  • Як використовують комп’ютер у видавництві?
  • А як його використовують у міліції?

VІ. Домашнє завдання.

Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 9 у підручнику.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 1362 | Рейтинг: 0.0/0
Як людина сприймає інформацію
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі...
Тварини рідного краю
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"»
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]