УРОК 21 Тема: Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння чисел у межах 8. Додавання трьох доданківМета: ознайомити дітей з утворенням числа 8 і цифрою 8; учити писати цифру 8, порівнювати числа в межах 8, розв'язувати приклади на додавання трьох доданків; розвивати мислення; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Пролунав уже дзвінок, Всім пора нам на УРОК, Встаньте всі рівненько, Привітаємось гарненько: «Добрий день!» II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба Учитель показує картку із зображенням певної кількості предметів, а діти — цифру, яка позначає цю кількість. (3 ягоди, 5 олівців, 4 м’яча, 6 вишеньок, 1 груша, 2 квітки, 7 кульок) 2 Гра «Ланцюжок» — Полічіть від 1 до 7; від 7 до 1; від 3 до 6; від 7 до 4; від 2 до 5; від 5 до 1. 3 Гра «Крапелька» — На яку квітку повинна впасти кожна із цих крапельок? III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Вступне слово вчителя — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новим числом і цифрою. А з яким — спробуйте відгадати. • Ти зі мною не знайомий? я живу на дні морському. голова й вісім ніг, От і весь я — ... (восьминіг). • Вісім ніг, як вісім рук, Вишиває шовком круг Цей дідок на диво. Він легенький, наче пух. Сплів для себе і для мух. (Павук) — Яке число звучало у цих загадках? — З яким новим числом ми ознайомимося сьогодні? (Із числом 8) 2 Ознайомлення із друкованою цифрою 8 Я — цифра вісім: два кільця, Без початку і кінця. 3 Ознайомлення з рукописною цифрою 8 • Пояснення й показ учителем на дошці. • Звернути увагу дітей, що цифра 8 пишеться без відриву руки. • написання в зошиті. 4 Робота з набірним полотном — Скільки квіточок на галявині ліворуч? праворуч? — Як дістати число 8? 5 Порівняння чисел у межах 8 — Порівняйте числа кожної пари, використовуючи слова «більше», «менше». — Запишіть числові нерівності в зошиті. 8 > 3 8> 5 3 < 8 5< 8 6 Додавання трьох доданків (на основі наочності) 1 + 2 + 3 = □ ● Фізкультхвилинка швидко встали, посміхнулись, Вище-вище підтягнулись. нумо, плечі розпряміть, Підніміть, опустіть. Вправо, вліво поверніться, Рук колінами торкніться. Сіли, встали, сіли, встали, І на місці дружно стали. IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Робота із числовим рядом — Прочитайте числа від 1 до 8; від 8 до 1. — назвіть «сусідів» числа 7. — яке число передує числу 5? — яке число наступне за ним? 2 Логічне завдання — намалюйте в зошиті 2 кружечки, 1 квадратик, 1 кружечок. — Розфарбуйте кружечки так, щоб квадратик був між синім і жовтим кружечком, а жовтий — поруч із зеленим. ● Пальчикова гімнастика Один, два, три, чотири, п’ять — (Розтискаємо по черзі пальчики з кулачка.) Вийшли пальчики гулять. Один, два, три, чотири, п’ять — (Затискаємо пальчики в кулачок.) У будиночок сховалися знову! 3 Гра «Де сховалася цифра 8» 4 Весела лічба • Сім пташок зліпив Семенко І одну мала Оленка. Друзі, ви б не полічили, Скільки діти птиць зробили? • У садок до годівниці Прилетіли 3 синиці, А потім ще 4 птиці. Скільки птиць на годівниці? • До сірої чаплі на урок Прилетіло сім сорок. З них лише три сороки Приготували уроки. Скільки ледарів сорок — Прилетіло на урок? V. Підсумок уроку. Рефлексія — Ми рахували? — Ми писали? — Яку цифру й число вивчали? — Оцініть свою роботу в зошиті сонечком. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3859 | |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена |
Українська народна казка «Колосок» |
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п... |
Всього коментарів: 0 | |