УРОК 4 Тема. Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіла»Мета: дати учням уявлення про ріст і розвиток; навчити практично визначати свій зріст та масу тіла; розвивати допитливість; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. ХІД УРОКУ 1. Вступне слово вчителя — Ви, мабуть, помічали, які зміни трапляються з вашим організмом. Ви весь час зростаєте. Поступово стаєте вищими, важчими і сильнішими. Молочні зуби у вас змінюються на постійні. Ви більше знаєте, набуваєте різних вмінь і навичок. 2. Робота за підручником (С. 12-13) — Розгляньте малюнки. Це фотографії Петрика. Спочатку складіть речення про Петрика, який ходить у дитячий садок, а потім — про Петрика, який ходить до школи. Орієнтовні відповіді 1) Петрик грається із ведмедиком. Петрик снідає. Петрик катається на велосипеді. Петрик плаває у річці. 2) Петрик збирає гриби. Петрик грає у хокей. Петрик ловить рибу. Петрик збирається у похід. — Які зміни у Петрика ви помітили? Висновок: діти весь час зростають. Ріст — один з основних показників фізичного розвитку людини. — Знайдіть свої фотографії, зроблені у різні роки. Порівняйте їх. Які зміни ви побачили? — Розгляньте малюнки. — Що роблять діти на першому малюнку? — Як це робить Надійка? — Що роблять діти на другому малюнку? — Що робить дівчинка? Що робить хлопчик? 3. Фізкультхвилинка Раз, два — руки в боки, Три, чотири — два підскоки, П’ять, шість — нахились, Сім, вісім — розпрямись, Дев’ять, десять — всі присіли І за парти тихо сіли. 4. Практична робота. Вимірювання зросту й маси тіла До стіни прикріплюють сантиметрову стрічку так, щоб нульова позначка знаходилася внизу. Учень стає спиною до стіни, торкаючись її п’ятами, сідницями, лопатками та потилицею. Голову тримає прямо, вчитель кладе на голову лінійку і притискає її до стіни. Це — зріст дитини. Масу тіла визначають за допомогою ваг, розміщених на підлозі. Результати записують у таблицю в зошиті. Аналогічні вимірювання роблять наприкінці року у травні. Порівнюють результати. Доцільно порівняти результати вимірювання із середніми показниками маси тіла і зросту здорових дітей. 6 років7 років Хлопчики Маса --- 20-24 кг Маса --- 25-30 кг Зріст --- 111-121 см Зріст --- 122-130 см Дівчатка Маса --- 19-24 кг Маса --- 25-28 кг Зріст --- 111-120 см Зріст --- 121-128 см Висновок: якщо маса менша на 5-7 кг, це свідчить про недостатню вагу; якщо більша на 5-7 кг — про зайву вагу, на 8-10 кг — про ожиріння. Порада: більше рухатися, не переїдати. 5. Робота із загадкою Все життя одна одну обганяють, а обігнати не можуть. (Ноги) 6. Робота в зошиті (С. 10) — Розгляньте малюнки. Що роблять звірі? Складіть речення. Орієнтовні відповіді • Кенгуреня стрибає на батуті. • Котик грає у баскетбол. • Мишенятко стрибає у довжину. • Зайченятко підтягується на перекладині. • Їжачок плаває. • Бурундучок грає у волейбол. • Мураха стрибає у висоту. — Розфарбуйте малюнки, на яких зображені ваші улюблені види спорту. Вправа «Мікрофон» — Яку користь приносить тренування? 7. Тестування Виберіть правильну відповідь. Що треба робити, аби стати здоровим, дужим? О Рано лягати спати. О Пізно вставати. О Не переїдати. (З Багато рухатися. (33 Правильно харчуватися. (33 Дивитися телепередачі про фізкультуру. (33 Щодня виконувати комплекс вправ ранкової зарядки. 8. Гра «Хвости» • Я буду здоровим, якщо... • Я матиму гарну поставу, якщо. • Я буду розумним, якщо. • Я буду мати здорові білі зуби, якщо. 9. Робота з прислів’ями — Поясніть зміст прислів’їв. • Двічі молодим не бути. • Літа спливають, як вода! 10. Підсумок уроку — Доведіть, що людина у дитячому віці весь час росте. — Як змінюються зріст і маса тіла? — Що потрібно для здорового росту організму? — Як змінюються у дитини зуби? — Як змінюється її розум? — Як змінюються сила і витривалість? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1425 | |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |