💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток

Урок 46

Тема. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток

Мета: продовжувати навчати учнів додавати двоцифрові числа без переходу через десяток; ознайомити з новим типом задач, які містять відношення «на… більше», «на… менше»; формувати уявлення про довжину і ширину прямокутника.

Обладнання: предметні малюнки, геометричні фігури, схеми задач.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) — На скільки груп можна розподілити приклади із завдання № 350? (На три)

— За якими ознаками?

Один учень зачитує відповіді прикладів першої групи, другий — другої групи, третій — третьої групи.

2) Перевірка виконання задачі № 350.

Один учень зачитує виконані дії.

Як розв’язати цю задачу за допомогою виразу?

2. Усні обчислення

1) Виконання завдання № 351.

2) Знайти закономірність і вставити числа.

3) Скільки чотирикутників зображено на малюнку?

4) Гра «Клубочок».

Дитина називає число і говорить, хто буде називати суму розрядних

доданків. Учень називає суму розрядних доданків і будь-яке число і пе-

редає естафету наступному гравцеві, називаючи його прізвище.

5) Діти знаходять приклади з відповідями 25, 77, 99 із № 353.

6) Виконання завдання № 354.

Діти креслять відрізки і коментують свої дії.

— Чи можемо одразу накреслити третій відрізок?

— Чому?

— Яка довжина другого відрізка?

— Знаючи довжину другого відрізка, можемо накреслити третій відрізок?

— Яка довжина третього відрізка?

3. Фізкультхвилинка

II. Робота над новим матеріалом

1. Робота над задачами

1) Розв’язання задачі № 355.

Учитель на дошці записує скорочений зміст задачі.

Ягня — 11 кг

Вівця — ? кг, на 21 кг більше за ягня

Баран — ? кг, на 23 кг більше за вівцю

— Можемо одразу дати відповідь на головне питання задачі? (Ні)

— Чому ? (Не знаємо масу вівці.)

— Можемо знайти масу вівці?

— Якою дією? (Додаванням)

— Знаючи масу вівці, можемо знайти масу барана?

— Якою дією?

Діти записують розв’язання задачі самостійно.

2) Перевірка роботи.

3) Виконання завдання № 356.

Діти знаходять ширину і довжину прямокутника.

Вимірюють ширину, довжину.

— Як дізнатися, на скільки сантиметрів ширина менша за довжину?

Діти розв’язують завдання.

2. На дошці знаходяться геометричні фігури. Діти знаходять серед них прямокутники і показують ширину і довжину

3. Практична робота в парах.

Учитель на кожну парту роздає картку із зображенням прямокутника. Діти вимірюють довжину і ширину прямокутника

4. Перевірка роботи

5. Самостійна робота

1 варіант

Знайти суму 45 + а, якщо а = 12, 43, 21, 33.

2 варіант

Знайти різницю 89 – а, якщо а = 15, 23, 65, 47.

6. Перевірка роботи

7. Завдання для допитливих

• Поставити математичні знаки так, щоб рівність була правильною.

2 * 2 * 2 * 2 * 2 = 2

• Як за допомогою бідонів місткістю 2 л і 7 л набрати з річки 3л. води?

III. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

С. 67 № 357, № 358.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.11.2013)
Переглядів: 2060 | Рейтинг: 0.0/0
А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист»....
Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та...
Таблиця ділення на 5. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Зад...
Повторення дії ділення. Назви чисел при діленні. Таблиця ділення на 2
Безпека на відпочинку
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]