Урок 46 Тема. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десятокМета: продовжувати навчати учнів додавати двоцифрові числа без переходу через десяток; ознайомити з новим типом задач, які містять відношення «на… більше», «на… менше»; формувати уявлення про довжину і ширину прямокутника. Обладнання: предметні малюнки, геометричні фігури, схеми задач. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) — На скільки груп можна розподілити приклади із завдання № 350? (На три) — За якими ознаками? Один учень зачитує відповіді прикладів першої групи, другий — другої групи, третій — третьої групи. 2) Перевірка виконання задачі № 350. Один учень зачитує виконані дії. Як розв’язати цю задачу за допомогою виразу? 2. Усні обчислення 1) Виконання завдання № 351. 2) Знайти закономірність і вставити числа. 3) Скільки чотирикутників зображено на малюнку? 4) Гра «Клубочок». Дитина називає число і говорить, хто буде називати суму розрядних доданків. Учень називає суму розрядних доданків і будь-яке число і пе- редає естафету наступному гравцеві, називаючи його прізвище. 5) Діти знаходять приклади з відповідями 25, 77, 99 із № 353. 6) Виконання завдання № 354. Діти креслять відрізки і коментують свої дії. — Чи можемо одразу накреслити третій відрізок? — Чому? — Яка довжина другого відрізка? — Знаючи довжину другого відрізка, можемо накреслити третій відрізок? — Яка довжина третього відрізка? 3. Фізкультхвилинка II. Робота над новим матеріалом 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 355. Учитель на дошці записує скорочений зміст задачі. Ягня — 11 кг Вівця — ? кг, на 21 кг більше за ягня Баран — ? кг, на 23 кг більше за вівцю — Можемо одразу дати відповідь на головне питання задачі? (Ні) — Чому ? (Не знаємо масу вівці.) — Можемо знайти масу вівці? — Якою дією? (Додаванням) — Знаючи масу вівці, можемо знайти масу барана? — Якою дією? Діти записують розв’язання задачі самостійно. 2) Перевірка роботи. 3) Виконання завдання № 356. Діти знаходять ширину і довжину прямокутника. Вимірюють ширину, довжину. — Як дізнатися, на скільки сантиметрів ширина менша за довжину? Діти розв’язують завдання. 2. На дошці знаходяться геометричні фігури. Діти знаходять серед них прямокутники і показують ширину і довжину 3. Практична робота в парах. Учитель на кожну парту роздає картку із зображенням прямокутника. Діти вимірюють довжину і ширину прямокутника 4. Перевірка роботи 5. Самостійна робота 1 варіант Знайти суму 45 + а, якщо а = 12, 43, 21, 33. 2 варіант Знайти різницю 89 – а, якщо а = 15, 23, 65, 47. 6. Перевірка роботи 7. Завдання для допитливих • Поставити математичні знаки так, щоб рівність була правильною. 2 * 2 * 2 * 2 * 2 = 2 • Як за допомогою бідонів місткістю 2 л і 7 л набрати з річки 3л. води? III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 67 № 357, № 358. | |
| |
Переглядів: 2027 | |
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ... |
Народний календар |
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени |
Властивості паперу. робота з папером |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Всього коментарів: 0 | |