УРОК 7 Тема: Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини.Мета: формувати у дітей уявлення про сім'ю, про належність кожної дитини до певної сім'ї, значення сім'ї у житті людей. Розвивати бережне ставлення до сімейних традицій, інтерес до походження свого роду. Виховувати любов і поважне ставлення до Батьківщини, рідних, бажання піклуватися про членів родини. Обладнання: грамзапис пісні «Родина» Н. Яремчука, пісні Бондарчука «Рушник». Сімейні альбоми. Плакати з записом прислів'їв, ребуси. Хід уроку І. Актуалізація опорних знань 1. На стіні висить, як в тата, Розпорядок дня у Гната: В сім — із ліжка, різні вправи; Душ холодний, кухлик кави, — Тільки от біда, що Гната Не розбудить і гармата... А нам робити так не треба, Будем гарно працювати, Все виконувать як треба 2. Розгадування ребусів. сім'я родина — Про що ми будемо говорити сьогодні на уроці? (Діти відповідають) II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності 1. Повідомлення теми та завдань уроку. 2. Читання мовної розминки. Оцей пальчик — наш дідусь, Оцей пальчик — баба, Оцей пальчик — наш татусь, Оцей пальчик — мама. А цей пальчик — буду я! От і вся моя сім'я! 3. Бесіда. Ви здогадались, ми будемо говорити про тих, кого кожна людина любить і шанує. — Хто найбільше від усіх піклується про вас? — Найрідніші в світі для вас — це мама й тато. — Чи любите ви їх? — Чи допомагаєте ви їм? — Кого ще ви любите? 5. Розповідь з елементами бесіди. У народі кажуть: «Яка сім'я, такий і я». «Які батьки, такі й діти.» — Що ж таке сім'я? (Відповіді дітей). Отже, сім'я — це батьки і діти. Скажіть хором повільно слово сім'я. — Що ви чуєте? (Сім і Я). 6. Практична робота з сімейними альбомами. Покажіть свій сімейний альбом сусіду по парті. Розкажіть, хто зображений на фотографіях. Хто мені розкаже про свою сім'ю? (Розповіді дітей). 7. Робота з прислів'ями (читання з дошки). • У дітках лад — нащо й ліпший клад. • Вся сім'я вмісті, так і душа на місці. • Яке зерно — такий хліб, який батько — такий син. • Як мати рідненька, то й сорочка біленька. — Як ви їх розумієте? 8. Відгадування загадки. Найрідніша, наймиліша, Всіх вона нас пестить, тішить, Завжди скрізь буває з нами. Відгадайте, хто це? (Мама) — Як ви називаєте свою маму? (Мама, матуся, матінка). III. Формування вмінь та навичок 1. Гра «Продовж речення». Моя мама — донька Мій тато — син Бабуся — це мама Дідусь — це тато Прабабуся — це Прадідусь — це... Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3153 | |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Комбінована аплікація |
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
Всього коментарів: 0 | |