Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини

УРОК 7

Тема: Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини.

Мета: формувати у дітей уявлення про сім'ю, про належність кожної дитини до певної сім'ї, значення сім'ї у житті людей. Розвивати бережне ставлення до сімейних традицій, інтерес до походження свого роду. Виховувати любов і поважне ставлення до Батьківщини, рідних, бажання піклуватися про членів родини.

Обладнання: грамзапис пісні «Родина» Н. Яремчука, пісні Бондарчука «Рушник». Сімейні альбоми. Плакати з записом прислів'їв, ребуси.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

1. На стіні висить, як в тата,

Розпорядок дня у Гната:

В сім — із ліжка, різні вправи;

Душ холодний, кухлик кави, —

Тільки от біда, що Гната

Не розбудить і гармата...

А нам робити так не треба,

Будем гарно працювати,

Все виконувать як треба

2. Розгадування ребусів. сім'я родина

— Про що ми будемо говорити сьогодні на уроці?

(Діти відповідають)

II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності

1. Повідомлення теми та завдань уроку.

2. Читання мовної розминки.

Оцей пальчик — наш дідусь,

Оцей пальчик — баба,

Оцей пальчик — наш татусь,

Оцей пальчик — мама.

А цей пальчик — буду я!

От і вся моя сім'я!

3. Бесіда.

Ви здогадались, ми будемо говорити про тих, кого кожна людина любить і шанує.

— Хто найбільше від усіх піклується про вас?

— Найрідніші в світі для вас — це мама й тато.

— Чи любите ви їх?

— Чи допомагаєте ви їм?

— Кого ще ви любите?

5. Розповідь з елементами бесіди.

У народі кажуть:

«Яка сім'я, такий і я».

«Які батьки, такі й діти.»

— Що ж таке сім'я? (Відповіді дітей).

Отже, сім'я — це батьки і діти.

Скажіть хором повільно слово сім'я.

— Що ви чуєте? (Сім і Я).

6. Практична робота з сімейними альбомами.

Покажіть свій сімейний альбом сусіду по парті.

Розкажіть, хто зображений на фотографіях.

Хто мені розкаже про свою сім'ю? (Розповіді дітей).

7. Робота з прислів'ями (читання з дошки).

• У дітках лад — нащо й ліпший клад.

• Вся сім'я вмісті, так і душа на місці.

• Яке зерно — такий хліб, який батько — такий син.

• Як мати рідненька, то й сорочка біленька.

— Як ви їх розумієте?

8. Відгадування загадки.

Найрідніша, наймиліша,

Всіх вона нас пестить, тішить,

Завжди скрізь буває з нами.

Відгадайте, хто це? (Мама)

— Як ви називаєте свою маму? (Мама, матуся, матінка).

III. Формування вмінь та навичок

1. Гра «Продовж речення».

Моя мама — донька

Мій тато — син

Бабуся — це мама

Дідусь — це тато

Прабабуся — це

Прадідусь — це...



Джерело: noindex
Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (19.10.2013)
Переглядів: 3116 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8
Л. Забашта «Рідна мова», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...»
У царстві букв і звуків
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр...
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]