💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Різноманітність тварин. Що дають тварини людям

УРОК 24

Тема: Різноманітність тварин. Що дають тварини людям

Мета: розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність тваринного світу, середовище їхнього існування. З'ясувати правила поведінки в природі. Розвивати спостережливість, уміння групувати тварин за способом пересування, середовищем існування. Виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Обладнання: предметні малюнки тварин, таблиця, картки.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

1. Проблемний вступ до уроку. Відгадування загадок.

Перший я приніс весну,

Розбудив усе від сну,

Заспіваю під вікном,

Люди звуть* *м*е не ... (Шпаком)

Пазуристий він, гривастий,

Як збирається напасти,

Рявкне — ох і лютий рев,

Відгадали? Так, це ... (Лев)

* * *

Не олень він і не бик,

В краях теплих жити звик.

Є на носі в нього ріг

Хто ж це др**у*з і? ... (Носоріг)

Ходить хмуро між дубами,

Хижо клацає зубами.

Весь, як є — жорстока лють,

Очі так її і ллють.

Затаївся ось, примовк

Грізний звір* *ц*е й, звісно ... (Вовк)

Має вуса, пишний хвіст

І негарну звичку:

Спершу добре він поїсть,

Після вмиє *л*и* чко. (Кіт)

Голодна реве,

А нагодована жує,

Дітям усім молоко дає. (Корова)

— А чи здогадались, діти, куди ми сьогодні помандруємо? (У тваринний світ)

— З ким ближче познайомимось? (З тваринами)

— До якої природи належать тварини? (До живої природи)

— Де живуть тварини? (Вдома, в лісі, в воді, ...)

II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності

1. Повідомлення теми, завдань уроку та розповідь вчителя.

Тварини, так само як і рослини, дихають, харчуються, розмножуються, ростуть і вимирають.

На землі понад мільйону видів тварин, які живуть в різних місцях і різних умовах.

Тварин розподіляють на звірів, птахів, комах, риб.

2. Робота за підручником, с 71.

3. Робота за таблицями (малюнки із зображенням птахів, комах, звірів).

• Розгляньте зображення тварин.

— Які з них вам відомі?

— Яким одним словом їх можна назвати? (Птахи)

— Які з них перелітні, зимуючі?

— А який птах до нас прилітає взимку?

Висновок: тіло птаха вкрите пір'ям, це ознака, яка відрізняє птахів від інших тварин. Вони мають крила, дзьоб.

• Учні розглядають зображення комах.

— Як ви думаєте, до якої групи тварин вони належать? (Комахи)

— Які зображені комахи? Назвіть.

— Порахуйте, скільки має ніг комаха? (6)

— Подивіться на цю тварину. Хто це? (Павук)

— Скільки у нього ніг? (8)

Висновок: тіло комахи складається з голови, грудей, черевця і 6 ніг, окрім павука — у нього — 8 ніг.

Фізкультхвилинка

Сірі зайчики маленькі.

Вушка є у них довгенькі.

В лісі грались, веселились,

Працювати вже втомились.

А щоб добре працювати,

Треба трішки пострибати.

Відпочили, розім'ялись -

І до роботи знову взялись.

• Розглядання малюнків із зображенням звірів.

— Яким одним словом можна назвати цих тварин?

— Яких звірів ви знаєте?

— Чим вкрите тіло звірів?

— А чим звірі вигодовують своїх малят?

4. Читання вірша.

5. Розповідь вчителя.

III. Формування вмінь та навичок

1. Читання вчителем казки.



Джерело: noindex
Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (19.10.2013)
Переглядів: 2760 | Рейтинг: 2.0/1
Д. Чередниченко «Рідні краєвиди». Л. Глібов «Зимня пісенька». «Сію, сію, посі...
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи
Панно для класної кімнати
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]