УРОК 24 Тема: Різноманітність тварин. Що дають тварини людямМета: розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність тваринного світу, середовище їхнього існування. З'ясувати правила поведінки в природі. Розвивати спостережливість, уміння групувати тварин за способом пересування, середовищем існування. Виховувати дбайливе ставлення до тварин. Обладнання: предметні малюнки тварин, таблиця, картки. Хід уроку І. Актуалізація опорних знань 1. Проблемний вступ до уроку. Відгадування загадок. Перший я приніс весну, Розбудив усе від сну, Заспіваю під вікном, Люди звуть* *м*е не ... (Шпаком) Пазуристий він, гривастий, Як збирається напасти, Рявкне — ох і лютий рев, Відгадали? Так, це ... (Лев) * * * Не олень він і не бик, В краях теплих жити звик. Є на носі в нього ріг Хто ж це др**у*з і? ... (Носоріг) Ходить хмуро між дубами, Хижо клацає зубами. Весь, як є — жорстока лють, Очі так її і ллють. Затаївся ось, примовк Грізний звір* *ц*е й, звісно ... (Вовк) Має вуса, пишний хвіст І негарну звичку: Спершу добре він поїсть, Після вмиє *л*и* чко. (Кіт) Голодна реве, А нагодована жує, Дітям усім молоко дає. (Корова) — А чи здогадались, діти, куди ми сьогодні помандруємо? (У тваринний світ) — З ким ближче познайомимось? (З тваринами) — До якої природи належать тварини? (До живої природи) — Де живуть тварини? (Вдома, в лісі, в воді, ...) II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності 1. Повідомлення теми, завдань уроку та розповідь вчителя. Тварини, так само як і рослини, дихають, харчуються, розмножуються, ростуть і вимирають. На землі понад мільйону видів тварин, які живуть в різних місцях і різних умовах. Тварин розподіляють на звірів, птахів, комах, риб. 2. Робота за підручником, с 71. 3. Робота за таблицями (малюнки із зображенням птахів, комах, звірів). • Розгляньте зображення тварин. — Які з них вам відомі? — Яким одним словом їх можна назвати? (Птахи) — Які з них перелітні, зимуючі? — А який птах до нас прилітає взимку? Висновок: тіло птаха вкрите пір'ям, це ознака, яка відрізняє птахів від інших тварин. Вони мають крила, дзьоб. • Учні розглядають зображення комах. — Як ви думаєте, до якої групи тварин вони належать? (Комахи) — Які зображені комахи? Назвіть. — Порахуйте, скільки має ніг комаха? (6) — Подивіться на цю тварину. Хто це? (Павук) — Скільки у нього ніг? (8) Висновок: тіло комахи складається з голови, грудей, черевця і 6 ніг, окрім павука — у нього — 8 ніг. Фізкультхвилинка Сірі зайчики маленькі. Вушка є у них довгенькі. В лісі грались, веселились, Працювати вже втомились. А щоб добре працювати, Треба трішки пострибати. Відпочили, розім'ялись - І до роботи знову взялись. • Розглядання малюнків із зображенням звірів. — Яким одним словом можна назвати цих тварин? — Яких звірів ви знаєте? — Чим вкрите тіло звірів? — А чим звірі вигодовують своїх малят? 4. Читання вірша. 5. Розповідь вчителя. III. Формування вмінь та навичок 1. Читання вчителем казки. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2760 | |
Д. Чередниченко «Рідні краєвиди». Л. Глібов «Зимня пісенька». «Сію, сію, посі... |
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи |
Панно для класної кімнати |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Всього коментарів: 0 | |