Урок 17 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Творча робота над задачею. Розпізнавання геометричних фігурМета: розвивати в учнів уміння застосовувати знання таблиць додавання й віднімання під час розв’язання прикладів і задач; навчати розпізнавати геометричні фігури; вчити порівнювати прості задачі на різницеве порівняння, що мають спільну умову, розвивати логічне мислення дітей. Обладнання: схеми задач, предметні малюнки, геометричні фігури. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Усна лічба 1) Гра «Запускаємо ракету». На дошці — малюнки ракет. Під ними написані приклади, які треба розв’язати дітям. Ракету можна буде запустити тільки тоді, коли діти розв’яжуть всі приклади. 2) Вставити відповідний знак (<, >, =). 17– 3 __ 12 16 + 3 __ 18 11 – 2 __ 10 14 – 10 __ 11 – 7 2 + 5 __ 3 + 4 6 + 3 __ 5 + 5 3) Задачі з логічним навантаженням. • Наталка, Оля й Оленка писали контрольну роботу. Оля здала роботу не останньою, а Наталка — раніше за Олю. В якому порядку здали роботи дівчатка? • М аємо дві посудини: в одну вміщується 8, а в другу — 5 склянок води. Як, користуючись ними, відміряти 2 склянки води? • З коробки, у якій 3 синіх і 5 зелених олівців, навмання беруть олівці. Яке найменше число олівців треба взяти, щоб серед них був не менш ніж один зелений? 4) Виконання завдання № 123. Розказати таблиці віднімання чисел 2 і 3. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 –2 4 5 6 7 8 9 10 11 12 –3 5) Виконання завдання № 124. 2. Самостійна робота Виконання завдання № 125. 3. Перевірка роботи II. Р обота над новим матеріалом 1. Робота з геометричним матеріалом 1) Виконання завдання № 129 (усно). Діти порівнюють сторони трикутника. 2) Виконання завдання № 130. Серед геометричних фігур діти знаходять ті, які не є многокутниками. Діти пояснюють свій вибір. 3) — З яких геометричних фігур побудований малюнок? 4) Гра «Фотограф». На набірному полотні виставлені геометричні фігури. Діти розглядають фігури і запам’ятовують порядок їх розташування. Потім (за сигналом учителя) опускають голови на парти. Учитель переставляє фігури, а діти повинні сказати, що змінилося на дошці. 2. Фізкультхвилинка III. Р озвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Виконання завдання № 126. — Про що йдеться у задачі? — На що вказує число 3? — На що вказує число 10? — На що вказує число 6? — Що треба дізнатися в задачі? — Скільки питань у задачі? — Про що це свідчить? Учитель на дошці записує скорочений запис задачі. — Якою дією відповімо на перше запитання? — Якою дією відповімо на друге запитання? Один з учнів записує розв’язання задачі на дошці. Всі діти записують задачу в зошитах. 2) Творча робота над задачею № 127. — Прочитайте умову задачі. — Прочитайте запитання задачі. — Що ви можете сказати про запитання задачі? Діти додають запитання до задачі. Розв’язують задачу самостійно, користуючись схемою. 3) Розв’язання задачі з логічним навантаженням № 128. — Скільки чотирикутників було в Івася? — На скільки він розрізав кожний чотирикутник? За потреби вчитель робить на дошці малюнок. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 26 № 131, № 132. | |
| |
Переглядів: 1712 | |
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В.... |
Два уроки поспіль. У царстві рослин |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Звірі |
Всього коментарів: 0 | |