Урок 18 Тема. Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик Мета: навчити конструювати іграшки з паперових смужок; удосконалювати навички розмічання виробів із паперу; закріпити знання правил роботи із ножицями та клеєм; розвивати увагу, окомір, мислення; виховувати інтерес до роботи, культуру праці. Обладнання: демонстраційний матеріал — зразки іграшок зі смужок, малюнки свійських тварин; для індивідуального користування — кольоровий папір, ножиці, клей, лінійка, гумка, роздатковий матеріал «Лабіринт». Хід уроку І. Організація класу ІІ . Актуалізація опорних знань На дошці вчитель вивішує малюнки свійських тварин. — Кого ви бачите на малюнках? — Відгадайте кросворд «Свійські тварини». По горизонталі: 1. Має чотири ноги, довгий хвіст, гарну гриву. (Кінь) 2. Гавкає, кусає, а в дім не пускає. (Собака) 3. І мала, і кучерява, І тихенька, і ласкава. Має братця баранця Називається… (вівця). По вертикалі: 4. Голодна — мукає, сита — жує, Всім дітям молоко дає. (Корова) 5. Хтось хитренький хитрував, Нашу хвіртку поламав. «Хто це? Хто це?» — я питав. Та ніхто про це не знав. А хитренький — за хлівом Спав собі солодким сном. Уві сні тихенько хрюкав І слова мої не слухав. (Свиня) 6. Коло бабусі Сидить дід у кожусі, Проти печі гріється, Без водички миється. (Кіт) — Скажіть, про яку тварину можна скласти розповідь, використовуючи слова: вуса, муркоче, м’якенькі лапи, грайливий, смугастий. — Так, це — котик. А тепер здогадайтесь, про кого йде мова: сіра, прудка, гострі зуби, дов- гий хвіст. Так, це — миша. Як поводить себе котик, коли побачить мишку? (Учні відповідають.) Гра «Лабіринт». Допоможіть татові-коту довести котика до мами-киці. А потім — у гості до зайчат та лисенят. (Рис. 23) (Учні працюють у парах.) ІІІ. Повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ви навчитеся робити котика з паперових смужок. ІV. Аналіз зразка виробу — Подивіться на котика. Із чого зроблені голова та тулуб? — Які додаткові деталі необхідно зробити? — З якого матеріалу виготовлена іграшка? V. Інструктаж — Послідовність виготовлення іграшки повинна бути такою (Посібник, С. 43). 1. Виміряйте та виріжте з кольорового паперу дві смужки розміром: 17 3 см та 12 3 см (а). 2. З’єднайте ці смужки у два кільця. 3. Склейте менше кільце (голову) з більшим кільцем (тулубом). 4. Виріжте смужки для лапок та хвостика. 5. На голову приклейте вуха, очі. Ніс та рот зробіть червоного кольору, а вуса — у вигляді вузеньких смужок. Котик готовий! (Учні разом із учителем повторюють елементи графічної грамоти: «Лінії та їх призначення», а також правила безпечної праці під час користування ножицями та клеєм.) VІ. Практична робота Учні виготовляють іграшки. Вчитель стежить за їх роботою, надає консультації. Фізкультхвилинка Тра-та-та! Тра-та-та! Прийшла кицька до кота, До Кота Котовича, До Петра Петровича. За лапоньки бралися, Разом оберталися То-то-то! То-то-то! А стрибне найвище хто? Спинку краще вигне хто? А до ніг дістане хто? Молодці, коти і киці! До роботи всі беріться! Учні продовжують виготовляти іграшки. VІІ . Підсумок уроку Відбираються найкращі роботи для виставки. Учитель оцінює роботи учнів. VІІ . Прибирання робочих місць — На наступний урок ви повинні принести кольоровий папір, олівець, ножиці, клей. | |
| |
Переглядів: 4260 | |
Урок малювання |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Всього коментарів: 0 | |