Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик

Урок 18

Тема. Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик

Мета: навчити конструювати іграшки з паперових смужок; удосконалювати навички розмічання виробів із паперу; закріпити знання правил роботи із ножицями та клеєм; розвивати увагу, окомір, мислення; виховувати інтерес до роботи, культуру праці.

Обладнання: демонстраційний матеріал — зразки іграшок зі смужок, малюнки свійських тварин; для індивідуального користування — кольоровий папір, ножиці, клей, лінійка, гумка, роздатковий матеріал «Лабіринт».

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ . Актуалізація опорних знань

На дошці вчитель вивішує малюнки свійських тварин.

— Кого ви бачите на малюнках?

— Відгадайте кросворд «Свійські тварини».

По горизонталі:

1. Має чотири ноги, довгий хвіст, гарну гриву. (Кінь)

2. Гавкає, кусає, а в дім не пускає. (Собака)

3. І мала, і кучерява,

І тихенька, і ласкава.

Має братця баранця

Називається… (вівця).

По вертикалі:

4. Голодна — мукає, сита — жує,

Всім дітям молоко дає. (Корова)

5. Хтось хитренький хитрував,

Нашу хвіртку поламав.

«Хто це? Хто це?» — я питав.

Та ніхто про це не знав.

А хитренький — за хлівом

Спав собі солодким сном.

Уві сні тихенько хрюкав

І слова мої не слухав. (Свиня)

6. Коло бабусі

Сидить дід у кожусі,

Проти печі гріється,

Без водички миється. (Кіт)

— Скажіть, про яку тварину можна скласти розповідь, використовуючи

слова: вуса, муркоче, м’якенькі лапи, грайливий, смугастий.

— Так, це — котик.

А тепер здогадайтесь, про кого йде мова: сіра, прудка, гострі зуби, дов-

гий хвіст. Так, це — миша.

Як поводить себе котик, коли побачить мишку? (Учні відповідають.)

Гра «Лабіринт».

Допоможіть татові-коту довести котика до мами-киці. А потім — у гості

до зайчат та лисенят. (Рис. 23)

(Учні працюють у парах.)

ІІІ. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ви навчитеся робити котика з паперових смужок.

ІV. Аналіз зразка виробу

— Подивіться на котика.

Із чого зроблені голова та тулуб?

— Які додаткові деталі необхідно зробити?

— З якого матеріалу виготовлена іграшка?

V. Інструктаж

— Послідовність виготовлення іграшки повинна бути такою (Посібник, С. 43).

1. Виміряйте та виріжте з кольорового паперу дві смужки розміром: 17 3 см та 12 3 см (а).

2. З’єднайте ці смужки у два кільця.

3. Склейте менше кільце (голову) з більшим кільцем (тулубом).

4. Виріжте смужки для лапок та хвостика.

5. На голову приклейте вуха, очі. Ніс та рот зробіть червоного кольору, а вуса — у вигляді вузеньких смужок.

Котик готовий!

(Учні разом із учителем повторюють елементи графічної грамоти: «Лінії та їх призначення», а також правила безпечної праці під час користування ножицями та клеєм.)

VІ. Практична робота

Учні виготовляють іграшки. Вчитель стежить за їх роботою, надає консультації.

Фізкультхвилинка

Тра-та-та! Тра-та-та!

Прийшла кицька до кота,

До Кота Котовича,

До Петра Петровича.

За лапоньки бралися,

Разом оберталися

То-то-то! То-то-то!

А стрибне найвище хто?

Спинку краще вигне хто?

А до ніг дістане хто?

Молодці, коти і киці!

До роботи всі беріться!

Учні продовжують виготовляти іграшки.

VІІ . Підсумок уроку

Відбираються найкращі роботи для виставки.

Учитель оцінює роботи учнів.

VІІ . Прибирання робочих місць

— На наступний урок ви повинні принести кольоровий папір, олівець, ножиці, клей.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (21.09.2013)
Переглядів: 4194 | Рейтинг: 0.0/0
Сторінками улюблених книг. Урок позакласного читання
Запитання до природи. Звідки береться олія?
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми
Столи бувають різні
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]