💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик

Урок 18

Тема. Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик

Мета: навчити конструювати іграшки з паперових смужок; удосконалювати навички розмічання виробів із паперу; закріпити знання правил роботи із ножицями та клеєм; розвивати увагу, окомір, мислення; виховувати інтерес до роботи, культуру праці.

Обладнання: демонстраційний матеріал — зразки іграшок зі смужок, малюнки свійських тварин; для індивідуального користування — кольоровий папір, ножиці, клей, лінійка, гумка, роздатковий матеріал «Лабіринт».

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ . Актуалізація опорних знань

На дошці вчитель вивішує малюнки свійських тварин.

— Кого ви бачите на малюнках?

— Відгадайте кросворд «Свійські тварини».

По горизонталі:

1. Має чотири ноги, довгий хвіст, гарну гриву. (Кінь)

2. Гавкає, кусає, а в дім не пускає. (Собака)

3. І мала, і кучерява,

І тихенька, і ласкава.

Має братця баранця

Називається… (вівця).

По вертикалі:

4. Голодна — мукає, сита — жує,

Всім дітям молоко дає. (Корова)

5. Хтось хитренький хитрував,

Нашу хвіртку поламав.

«Хто це? Хто це?» — я питав.

Та ніхто про це не знав.

А хитренький — за хлівом

Спав собі солодким сном.

Уві сні тихенько хрюкав

І слова мої не слухав. (Свиня)

6. Коло бабусі

Сидить дід у кожусі,

Проти печі гріється,

Без водички миється. (Кіт)

— Скажіть, про яку тварину можна скласти розповідь, використовуючи

слова: вуса, муркоче, м’якенькі лапи, грайливий, смугастий.

— Так, це — котик.

А тепер здогадайтесь, про кого йде мова: сіра, прудка, гострі зуби, дов-

гий хвіст. Так, це — миша.

Як поводить себе котик, коли побачить мишку? (Учні відповідають.)

Гра «Лабіринт».

Допоможіть татові-коту довести котика до мами-киці. А потім — у гості

до зайчат та лисенят. (Рис. 23)

(Учні працюють у парах.)

ІІІ. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ви навчитеся робити котика з паперових смужок.

ІV. Аналіз зразка виробу

— Подивіться на котика.

Із чого зроблені голова та тулуб?

— Які додаткові деталі необхідно зробити?

— З якого матеріалу виготовлена іграшка?

V. Інструктаж

— Послідовність виготовлення іграшки повинна бути такою (Посібник, С. 43).

1. Виміряйте та виріжте з кольорового паперу дві смужки розміром: 17 3 см та 12 3 см (а).

2. З’єднайте ці смужки у два кільця.

3. Склейте менше кільце (голову) з більшим кільцем (тулубом).

4. Виріжте смужки для лапок та хвостика.

5. На голову приклейте вуха, очі. Ніс та рот зробіть червоного кольору, а вуса — у вигляді вузеньких смужок.

Котик готовий!

(Учні разом із учителем повторюють елементи графічної грамоти: «Лінії та їх призначення», а також правила безпечної праці під час користування ножицями та клеєм.)

VІ. Практична робота

Учні виготовляють іграшки. Вчитель стежить за їх роботою, надає консультації.

Фізкультхвилинка

Тра-та-та! Тра-та-та!

Прийшла кицька до кота,

До Кота Котовича,

До Петра Петровича.

За лапоньки бралися,

Разом оберталися

То-то-то! То-то-то!

А стрибне найвище хто?

Спинку краще вигне хто?

А до ніг дістане хто?

Молодці, коти і киці!

До роботи всі беріться!

Учні продовжують виготовляти іграшки.

VІІ . Підсумок уроку

Відбираються найкращі роботи для виставки.

Учитель оцінює роботи учнів.

VІІ . Прибирання робочих місць

— На наступний урок ви повинні принести кольоровий папір, олівець, ножиці, клей.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (21.09.2013)
Переглядів: 4260 | Рейтинг: 0.0/0
Урок малювання
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз...
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани»
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]