Урок №16 Тема: В гостях у ГаннусіМета
уроку: ознайомити
учнів з назвами шахових фігур; побудова геометричних фігур в програмі "Раіnt"; розвивати логічне і
образне мислення; виховувати
цікавість до шахової гри. Обладнання: програма "Раіnt". Хід уроку І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. Діти, ми з вами знаходимось у комп'ютерному кабінеті. Як ви думаєте, чи правильно поводили себе учні, прийшовши на урок інформатики у комп'ютерний клас? Наприклад: 1. Дуже старанна учениця, виконуючи завдання на комп'ютері, • Чи порушила вона правила техніки безпеки? Якщо так, то які? 2. Старанний учень, виконуючи завдання по картці, прикріпив й скотчем до екрана монітора. • Які правила техніки безпеки він порушив? II. Перевірка домашнього завдання. • Яку тему ми вивчали на минулому уроці? Фронтальне опитування. • Що допомагає людині сприймати інформацію? (Очі, ніс, язик, вуха, шкіра). Питання "Для розумників і розумниць": • Якого кольору прапорець намалював кожен? • Яку найменшу кількість яблук слід взяти, щоб серед них обов'язково були 2 яблука одного кольору? Розминка. На минулому уроці ви розв'язували задачі для допитливих. I сьогодні будемо pозгадувати ребуси. Ребус - це загадка, в якій слова, що розгадуються, подано у вигляд малюнків у поєднанні з літерами та іншими знаками. Наприклад: Повідомлення теми і мети уроку. На сьогоднішньому уроці ми будемо знайомитись з шаховими фігурами. Отже, тема уроку "В гостях у Ганнусі". II. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь вчителя з елементами бесіди. • Що таке шахи? • Які є шахові фігури? • Хто з вас вміє грати в шахи? Мудрунчик вже бував у Ганнусі вдома. Кожного разу йому було там дуже цікаво. Сьогодні вели розмову про шахи. Ганнусин дідусь розповів про шахові фігури, про саму гру, про чемпіона світу з шахів у 2002 році українця ' Руслана Пономарьова. Шахи - це старовинна гра. Вона народилась в Індії. 2.
Робота з підручником (сторінка 34). 3. Фізкультхвилинка. Віє вітер нам в лице, Захиталось деревце. Вітерець все тихше-тихше, Деревце все нижче-нижче. IV. Робота за комп'ютером. 1. Бесіда. • Діти, скажіть, як тримати спину, працюючи за комп'ютером? Сьогодні будемо малювати будинок за допомогою геометричних фігур, що внизу на панелі інструментів. їх чотири. Обрати спочатку прямокутник. З'явилося зразу три в кінці панелі. Обрати колір. Потім потрібно клацнути лівою кнопкою миші на верхній прямокутник. Перевести вказівник миші на аркуш. Натиснути і не відпускати і кнопку миші. Перемістити мишу праворуч і вниз, поки не вийде прямокутник. Потім відпустити кнопку миші. Виконати дії з кожним прямокутником, а потім з іншими фігурами. Можна обрати 2 кольори і зробити основний колір і підкладку або контур. 2. Практична робота учнів. (Вчитель та лаборант допомагають учням працювати за комп'ютером). 3. Релаксація. 1. Повільно переведіть погляд вгору- вниз, потім навпаки. Повторити 3 рази. 2. Міцно зажмурте очі (рахуючи до трьох), відкрийте їх і подивіться вдалину (рахуючи до 5). Повторити 4-5 разів. I. Закріплення знань учнів. • Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці? • Які шахові фігури ви знаєте? • Яка із шахових фігур є головною? • Скільки всього шахових фігур? II. Домашнє завдання (диференційоване). Виконати 2 завдання "Для розумників і розумниць" з підручника на сторінці 35. Завдання 1. У табличках зашифровані назви шахових фігур. Відгадати їх допоможе кінь. Напрям руху вказує маленька стрілочка. Завдання 2. Спробуйте зашифрувати слово кінь або тура. Вибирайте завдання за своїм бажанням. | |
| |
Переглядів: 1404 | |
Сонце та його значення для життя на Землі |
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
В гостях у Ганнусі |
Це цікаво знати |
Всього коментарів: 0 | |