Урок 8 Тема. Додавання й віднімання числа частинами. Розв’язання простих задач зі спільною частиною умови. Додавання й віднімання в межах 20. Творча робота над задачеюМета: актуалізувати знання учнів про додавання й віднімання числа частинами; вправляти у розв’язуванні простих задач зі спільною частиною умови, у додаванні й відніманні в межах 20; навчити творчо працювати над задачею. Обладнання: предметні малюнки, схеми задач, картки для індивідуальної роботи, геометричний матеріал. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Математичний диктант • Знайти різницю чисел 10 і 4; • суму чисел 2 і 8; • 2 збільшити на 8; • від 8 відняти 5; • суму чисел 3 і 6 зменшити на1; • різницю чисел 9 і 3 збільшити на 2. 2. Взаємоперевірка роботи 3. Виконання завдання № 58 (усно), в цей час троє учнів працюють з картками Картка 1 Картка 2 Картка 3 8 – 2 – 2 = 3 + 3 – 4 = 5 + 3 – 5 = 8 – 7 + 5 = 6 – 1 + 0 = 6 + 3 + 1 = 10 – 5 – 4 = 9 + 1 – 7 = 8 – 8 + 7 = 6 + 4 – 5 = 2 + 5 + 3 = 8 – 6 – 1 = 10 – 1 – 7 = 4 + 4 – 5 = 3 + 6 – 1 = 4. Перевірка роботи 5. Завдання з логічним навантаженням 6. Фізкультхвилинка Один — піднести руки вгору, Два — нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги, Не торкайтеся підлоги. Три, чотири — прямо стати. Будемо відпочивати. II. Р озвиток математичних умінь 1. Робота з дидактичним матеріалом — У білочки було 5 горішків. Вона принесла ще 3 горішки. Як вона це могла зробити? На набірному полотні виставляється 5 горішків. — Білочка відразу принесла 3 горішки. — Білочка спочатку принесла 1 горішок, а потім 2 горішки або навпаки. Висновок: числа можна додавати частинами. 2. Робота з таблицею Було Прибігло Стало 3 котики 3 котики 5 2 і 3 3 + 5 = 8 3 + 2 + 3 = 8 — Що ви помітили? — Чому отримали однакові відповіді? 3. Самостійне опрацьовування № 59 4. Виконання завдання № 60 (усно) 5. Складання й розв’язання задачі № 62 Синиць 2, а снігурів — 5. Діти читають початок запитання і доповнюють його. Проводиться аналіз задачі. Діти обирають відповідну схему. Розв’язують задачу самостійно. 6. Робота з геометричним матеріалом З наведених кіл та півкіл сконструювати Чебурашку. III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 13–14 № 63, № 64. | |
| |
Переглядів: 2064 | |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Уявлення про симетричну форму. Практична робота «Світ комах» |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
Всього коментарів: 0 | |