Урок 68 Тема. Додавання виду 38 + 52. Задачі на зустрічний рухМета: опрацювати з учнями випадок додавання двоцифрових чисел, коли сума одиниць доданків дорівнює десяти; ознайомити з поняттям «зустрічний рух». Обладнання: предметні малюнки, таблиця усних обчислень, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Зачитати відповідь прикладу на дві дії (№ 511). 2) Один учень записує на дошці скорочений запис до задачі № 510. 3) Другий учень зачитує розв’язання задачі. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. Картка 2 Обчислити. Картка 3 Обчислити. 3. Усні обчислення 1) Виконання завдання № 512. 2) Збери розсипане намисто, для цього встав у порожні кружечки доданки. 5 + = 41 2 + = 61 9 + = 43 4 + = 83 3) Гра «Допоможи дітлахам». — Снігова королева хоче викрасти маленьких дітей і забрати їх у своє королівство. Допоможіть, будь ласка, зруйнувати плани Снігової королеви. Для цього вам необхідно правильно обчислити приклади. 76 + 4 38 + 24 52 + 8 11 + 19 36 + 36 32 + 8 59 – 40 17 + 12 59 – 35 II. Р обота над новим матеріалом 1. Пояснення Виконання завдання № 514. Діти працюють у парах. Розбирають приклад на додавання. За бажанням один учень виходить до дошки і пояснює іншим учням приклад на додавання. Приклад: 45 + 35. 2. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 515. 2) Розв’язання прикладів з коментуванням біля дошки. 34 + 46 87 + 13 38 + 22 12 + 48 3. Самостійна робота Розв’язання прикладів № 513. 4. Перевірка роботи 5. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 516. Учні виконують задачу самостійно. 2) Перевірка роботи. 3) Виконання завдання № 517. На дошці — скорочений запис задачі. I — 25 г. II — 25 г. III — ? } Діти розв’язують задачу самостійно. 4) Перевірка роботи. 5) Розв’язання задачі на зустрічний рух. Двоє мурах стоять на відстані 80 кроків одне від одного. Яка відстань буде між ними, якщо кожна зробить назустріч іншій 25 кроків? Учитель на дошці робить рисунок-схему. 80 ? — Чи можна одразу дати відповідь на запитання задачі? Чому? — Про що дізнаємося спочатку? Якою дією? — Чому? — Про що дізнаємося потім? Якою дією? Чому? — Яку дамо відповідь на запитання задачі? 2. Самостійна робота Виконання завдання № 518. 3. Перевірка роботи IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 90 № 519, № 520. | |
| |
Переглядів: 2231 | |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
П. Тичина «Де не глянь — колоски». Т. Коломієць «Хліб» |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
Спостереження та досліди |
Що можна робити з інформацією |
Всього коментарів: 0 | |