УРОК 113 Тема: Письмова нумерація, запис чисел під диктовку. Знаходження значень виразів та їх порівнянняМета: повторити нумерацію чисел першої сотні; вправляти учнів у записуванні двоцифрових чисел; формувати вміння пояснювати розв'язання задачі, порівнювати величини, знаходити значення виразів; розвивати мислення; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Пролунав для всіх дзвінок, Час почати наш УРОК. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра «Весела лічба» На малюнку або на дошці записані числа, наприклад від 23 до 35 і від 43 до 55. Хто швидше знайде на малюнку і покаже числа в порядку зростання? (Можна об’єднати клас у дві команди.) Варіант гри Назвати по порядку всі числа. 52 77 59 76 60 54 67 72 58 69 50 61 65 74 68 73 51 71 66 55 62 70 57 63 75 56 64 53 2 Робота з паличками й абаком Вправляння в записі двоцифрових чисел (наприклад, 34,43,40), позначених паличками і цифрами на абаку. — Скільки десятків паличок? — Скільки окремих паличок? — Скільки всього паличок? — Якими цифрами записано це число? — Що означає цифра, що стоїть на першому місці, рахуючи справа наліво? 3 Запис чисел під диктування — Сорока може прожити 25 років, а ворона — 70 років; у вересні 30 днів, а в жовтні — 31 день. — Запишіть, які монети використовуються в нашій країні. — Запишіть число, в записі якого є нулі; число, в якому одиниць і десятків порівну; число, в якому десятків менше, ніж одиниць. Запис кожного числа пояснюється. 4 Задачі практичного характеру — Уявіть, що ми шукаємо номери крісел одного ряду в театрі. Яке крісло знаходиться між 41-м і 43-м? — Твоє крісло 45; повз які крісла ти пройдеш? — Якщо у ряді всього 50 крісел, то з якого боку зручніше пройти до 42-го крісла? до 48-го крісла? тощо. 5 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Запишіть числа сьомого десятка. ● Фізкультхвилинка Щоб здоровим буть нівроку — Треба рано встати. На зарядку шикуватись І не лінуватись. Руки вгору, ноги ширше, На носочки піднімись. Під рахунок ти швиденько В різні боки нахились. Раз, два, три! Присіли, встали, Якнайвище пострибали! Біг на місці починай! Веселіш! Не відставай! Вийшла пауза мала — До роботи нам пора. III. Розвиток математичних знань 1 Виконання завдання з коментуванням — Яких чисел не вистачає в цьому ряді? 29; 30; □; 32; 33; □; 35; □; 37; □; 39. 2 Розв'язування задачі Учителька перевірила 10 зошитів. Їй залишилось перевірити ще 2 зошити з математики і стільки ж — з письма. Скільки всього зошитів перевірить учителька? Розв’язання 1) 2 + 2 = 4 (з.) 2) 4 + 10 = 14 (з.) Пояснити, що дізналися в кожній дії задачі. — на скільки більше зошитів учителька вже перевірила, ніж їй залишилося перевірити? 3 Розв'язування логічних задач • Сума двох чисел дорівнює 7, а їх різниця дорівнює 3. Знайти ці числа. (5 і 2) • В Аліни декілька ляльок. Тато подарував їй на день народження стільки ж ляльок, скільки у неї було. Тепер в Аліни 12 ляльок. Скільки ляльок подарував їй тато? (6) • Виберіть з шести пронумерованих фігур ту, що доповнює ряд. 4 Офтальмологічна пауза 5 Самостійна робота 1 варіант 9 + 4 + 6 16 □ 60 2 варіант 9 + 3 + 5 19 □ 90 15 - (10 - 3) 4 дес. 3 од. □ 43 70 □ 69 60 □ 59 14 - (10 - 4) 5 дес. 7 од. О 57 Порівнюючи двоцифрові числа, діти спираються на десятковий склад цих чисел 16 — це 1 дес. і 6 од., 60 — це 6 дес., 1 дес. < 6 дес., отже, 16 < 60. IV. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що сподобалося на уроці? — яке завдання здалося складним? — Оцініть свою роботу на уроці смайликом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2095 | |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
У школі детективів |
Всього коментарів: 0 | |