💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та власним задумом
Урок 51

Тема. Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та власним задумом

Мета: розширити уявлення учнів про конструктивні властивості будин-ків та їх залежність від призначення споруди; навчати моделювати за зраз-ком і схематичним зображенням.

Обладнання: зразки будинків (одноповерхові: житловий, магазин; різні блоки багатоповерхового: з балконом, без балкону тощо) та їх схематичні зо-браження.

ХІД УРОКУ

І. Організація учнів до уроку

Читання вірша С. Баруздіна «Хто побудував цей дім».

ІІ. Активізація опорних знань учнів

• З яких складових частин складається будинок? (Фундамент, стіни, по-крівля, вікна, двері, стеля)

• Яквони з’єднуються?

— Сьогодні вчимось моделювати з деталей будівельного конструктора будинки різної складності: одноповерхові та багатоповерхові.

ІІІ. Практична робота

Залежно від досвіду учнів роботу можна провести з цілісним пояснен-ням або поетапним.

Учитель нагадує послідовність виготовлення виробу.

— Спочатку викладаємо підлогу, для цього беремо такі деталі (показує), потім — стіни (показує) і т. ін.

Учитель стежить, щоб учні правильно з’єднували ці елементи, спонукає їх до взаємоконтролю, надання допомоги (якщо зробив сам — поясни това-ришу).

У ході роботи слід залучати дітей до зіставлення конструкції з дібра-ним зразком та його схематичним зображенням; знаходити відмінності в конструкції будинків різного призначення (наприклад, в магазині — великі вікна для вітрин).

Багатоповерховий житловий будинок

Одноповерховий житловий будинок

Двоповерхова школашкола

Магазин

Магазин одягу

Для полегшення вибору учнями будь-якої споруди для конструювання доцільно провести гру «Відгадай».

• Багато класів, спортивний зал, їдальня , бібліотека, учні... — (школа).

• 9 поверхів, під’їзд, ліфт, квартири, балкони... — (житловий будинок).

• Ліки, рецепт, фармацевт, бинт, вата, йод, пігулки, мікстура... — (апте-ка).

• Ковбаса, хліб, овочі, продавець... — (продуктовий магазин).

• Взуття, костюми, шкільна форма, косметика, канцелярські товари, тех-ніка для дому, ювелірні вироби... — (універмаг чи магазин господарських товарів, супермаркет).

• Хворі, кабінети, палати, лікарі, медичні сестри, операції, щеплення... — (поліклініка, лікарня).

• Сцена, екран, спектакль, кінофільм, конферансьє, оркестрова яма, му-зиканти, артисти... — (театр або концертний зал).

IV. Підсумок уроку

• Що цікавого ви дізналися на уроці?

• Які споруди вам сподобались?

Якщо є можливість, моделі на деякий час варто залишити на столах, щоб діти ще раз розглянули їх і погралися з ними.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 1598 | Рейтинг: 0.0/0
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси
Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з...
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно...
Інформація. Як людина сприймає інформацію
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]