Урок 51
Тема. Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та власним задумомМета: розширити уявлення учнів про конструктивні властивості будин-ків та їх залежність від призначення споруди; навчати моделювати за зраз-ком і схематичним зображенням. Обладнання: зразки будинків (одноповерхові: житловий, магазин; різні блоки багатоповерхового: з балконом, без балкону тощо) та їх схематичні зо-браження. ХІД УРОКУ І. Організація учнів до уроку Читання вірша С. Баруздіна «Хто побудував цей дім». ІІ. Активізація опорних знань учнів • З яких складових частин складається будинок? (Фундамент, стіни, по-крівля, вікна, двері, стеля) • Яквони з’єднуються? — Сьогодні вчимось моделювати з деталей будівельного конструктора будинки різної складності: одноповерхові та багатоповерхові. ІІІ. Практична робота Залежно від досвіду учнів роботу можна провести з цілісним пояснен-ням або поетапним. Учитель нагадує послідовність виготовлення виробу. — Спочатку викладаємо підлогу, для цього беремо такі деталі (показує), потім — стіни (показує) і т. ін. Учитель стежить, щоб учні правильно з’єднували ці елементи, спонукає їх до взаємоконтролю, надання допомоги (якщо зробив сам — поясни това-ришу). У ході роботи слід залучати дітей до зіставлення конструкції з дібра-ним зразком та його схематичним зображенням; знаходити відмінності в конструкції будинків різного призначення (наприклад, в магазині — великі вікна для вітрин). Багатоповерховий житловий будинок Одноповерховий житловий будинок Двоповерхова школашкола Магазин Магазин одягу Для полегшення вибору учнями будь-якої споруди для конструювання доцільно провести гру «Відгадай». • Багато класів, спортивний зал, їдальня , бібліотека, учні... — (школа). • 9 поверхів, під’їзд, ліфт, квартири, балкони... — (житловий будинок). • Ліки, рецепт, фармацевт, бинт, вата, йод, пігулки, мікстура... — (апте-ка). • Ковбаса, хліб, овочі, продавець... — (продуктовий магазин). • Взуття, костюми, шкільна форма, косметика, канцелярські товари, тех-ніка для дому, ювелірні вироби... — (універмаг чи магазин господарських товарів, супермаркет). • Хворі, кабінети, палати, лікарі, медичні сестри, операції, щеплення... — (поліклініка, лікарня). • Сцена, екран, спектакль, кінофільм, конферансьє, оркестрова яма, му-зиканти, артисти... — (театр або концертний зал). IV. Підсумок уроку • Що цікавого ви дізналися на уроці? • Які споруди вам сподобались? Якщо є можливість, моделі на деякий час варто залишити на столах, щоб діти ще раз розглянули їх і погралися з ними. | |
| |
Переглядів: 1589 | |
Листяні та хвойні рослини |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Всього коментарів: 0 | |