Урок 52 Тема. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії, в яких результат першої дії треба порівняти з одним із даних задачіМета: розглянути нові види задач на дві дії; закріплювати в учнів уміння виконувати додавання й віднімання двоцифрових чисел. Обладнання: таблиця усних обчислень, схеми задач, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Назвати відповіді прикладів № 392 у порядку зростання. 2) Пояснити розв’язання прикладів на віднімання. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Розв’язати приклади. Картка 2 Обчислити. 25 + (13 – 9) 66 – (12 + 34) 20 + (27 + 30) 40 + 17 + 2 90 – (60 + 20) 23 + 34 + 31 Картка 3 Знайти різницю 56 – а, якщо а = 25, 43, 14, 32. 3. Усні обчислення 1) Гра «Роздай зайчикам морквини». 11 25 38 68 76 85 71 + 14 67 – 42 53 + 23 7 + 31 40 + 28 45 – 34 2) Гра «Математичне намисто». 51 + 5 3) Порівняти приклади. 34 + 23 __ 78 – 14 21 + 27 __ 24 + 11 40 – 20 __ 67 – 40 4) Виконання завдання № 393. II. Робота над новим матеріалом 1. Розв’язання задачі № 394 Діти уважно читають задачу. Учитель записує на дошці скорочений запис задачі. Було — 96 с. Прочитала — 31 с. Залишилось — ? с. на ? більше — Чи можемо одразу дати відповідь на головне запитання задачі? — Чому? (Не знаємо, скільки залишилось.) — Що знайдемо першою дією? — Якою дією відповісти на головне запитання задачі? Діти розглядають подане у підручнику розв’язання задачі й дописують його самостійно. 2. Розв’язання задачі № 395 На дошці один учень за допомогою класу записує скорочений запис задачі. Було — 67 к. Продали — 44 к. Залишилось — ? к. на ? більше — Чи можна одразу дати відповідь на запитання задачі? — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію будемо виконувати? Чому? — Яку дію треба виконати, щоб відповісти на запитання задачі? 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Самостійна робота Виконання завдання № 397. 1 варіант розв’язує приклади верхнього рядочка; 2 варіант розв’язує приклади нижнього рядочка. 2. Перевірка роботи IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 73 № 398, № 399. | |
| |
Переглядів: 1546 | |
Догляд за кімнатними рослинами |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
Народний календар |
Всього коментарів: 0 | |