Ще про клавіатуру

Урок №23

Тема: Ще про клавіатуру

Мета уроку: ознайомити учнів із функціями курсора; розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу; виховувати дбайливе відношення до устаткування кабінету.

Обладнання: програма "Клавіатурний тренажер".

Хід уроку

І.   Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.
1.           Обговорення ситуацій.

1.  Займаючи робочі місця  за  комп'ютерами,   два  квапливі учні
"пробивали " собі дорогу, завзято працюючи ліктями.

    Які правила техніки безпеки вони порушили?

2. Грайливій учениці подарували лазерну указку. Вона взяла її з собою
на урок інформатики.

•>    Чи порушила вона правила техніки безпеки? Якщо так, то які?

II.   Перевірка домашнього завдання.

1.           Фронтальна перевірка.

         Яку тему ми вивчали на минулому уроці?

         Яке призначення має клавіша Епіег?

         Де вона знаходиться?

         Де знаходиться клавіша Езс?

         Яка її роль?

2.           Завдання "Для розумників і розумниць" (сторінка 47 у
підручнику).

    В якому глечику молоко?

3.           Розминка.

На минулому  уроці  ми  працювали  з деформованим  текстом.  А сьогодні ми продовжимо цю роботу.

Ланцюжкове читання тексту "Завжди зелений ліс".

иТ чивба ликось сіл, ленийзе зпмкув і лігпкув? кіТа силі є! У инх стутьро липня, дрике і снисо. містьЗа стяли у ихс ревде - лкиго. далекуЗ инов ютьсязда хвастимипу і жнимині, киГол єн ятьсябо лодухо.

жеДу ногар в комута сілі і зимкув, іліткув.

4.           Мовчазне читання (робота парами).

Читання тексту "Герої казок".

У вітіс ликаве стькількі зокка. В жнійко з них їсво роїге. зкиКа чатьв асн брудо. Таччи битьлю їхсво роївге. живаєПере аз хїнє ттяжи. тіноБура, воненькаЧер почкаШа, силисава краснаПре, васикі- лесикТе — ниво йомізна ісвм.

5.                                            Читання цього тексту вголос.

6.                                            Повідомлення теми і мети уроку.

На сьогоднішньому уроці ми продовжимо вивчати клавіатуру. Діти, давайте повторимо, які букви знаходяться у першому, другому і третьому рядах клавіатури.

Отже, тема уроку "Ще про клавіатуру".

.   Вивчення нового матеріалу.

1.           Розповідь вчителя.

Діти, ви вже не раз бачили на екрані монітора маленьку рисочку. Вона мигає. Це курсор. Він вказує, де зараз на екрані з'явиться буква або ще якийсь символ. Сьогодні на уроці ви будете вчитися набирати слова та речення на клавіатурі.

Курсор можна переміщати по екрану монітора, натиснувши клавішу-стрілочку.

Якщо натиснути клавішу зі стрілочкою вниз, то курсор переміститься вниз на один рядок.

Коли натиснути клавішу зі стрілочкою вверх, то курсор переміститься вверх на один рядок.

Натиснувши клавішу зі стрілочкою вліво, ви побачите, що курсор переміститься вліво на один знак.

Натиснувши клавішу зі стрілочкою вправо, ви побачите, що курсор переміститься вправо на один знак.

Якщо ви помилились, наприклад, натиснули клавішу з буквою "А" двічі, це легко виправити. Натиснути треба клавішу Вз - і буква, що знаходиться ліворуч від курсора, зникне з екрана. Можна натиснути клавішу Беіеіе - і тоді зникне буква, що знаходиться праворуч від курсора. Словникова робота.

Оеіеіе — видалення.

2.           Робота з підручником ( сторінка 48).

Опрацювання статті "Ще про клавіатуру" (читання по абзацах).

          Яка роль курсора?

          Як можна переміщати курсор по екрану монітора?

          Що потрібно зробити, щоб буква зникла з екрана?

3.           Фізкультхвилинка.

Підніміть вгору праву руку (опустіть); Закрийте ліве око (відкрийте); Поверніться наліво (поверніться назад); Нахиліться вниз (випряміться); Підстрибнути вгору 5 разів (стій); Подивіться вправо (прямо); Присядьте вниз (встаньте).

IV.  Робота за комп'ютером.

4.           Бесіда.

Діти, скажіть, як тримати спину, сидячи за комп'ютером?

Сьогодні ви знову будете допомагати котові ловити рибок. Але рибки тепер плавають зграйками. Кожна зграйка - це слово. Швидко набирайте слова на клавіатурі - і в кінці прочитаєте речення.

5.          Практична робота учнів.

(Вчитель та лаборант допомагають учням працювати за комп'ютером).

6.          Релаксація.

1.                                                Подивитись на вказівний палець витягнутої руки на
рахунок 1-4, потім перемістити погляд вдалину на
рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

2.                       Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не
повертаючи голови, за повільним рухом вказівного
пальця витягнутої руки ліворуч і праворуч, вгору і
вниз. Повторити 4-5 разів.

V.   Закріплення знань учнів.
Підсумок уроку.

          Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці?

          Яке має призначення курсор?

          Які клавіші треба натиснути для зникнення букв?

          Яка роль клавіші Вз?

          Яка роль клавіші Епіег?

VI.   Домашнє завдання(диференційоване).

Виконати завдання "Для розумників і розумниць" на сторінці 49. Завдання 1. Знайти 10 розбіжностей на малюнках внизу.

Завдання 2. Під вікном кицьки було влаштовано котячий концерт. У концерті взяли участь: 3 чорних котів, 5 рудих, 3 смугастих, 6 білих. Скільки котів співало, якщо 2 смугастих намагалися залісти на підвіконня?

Вибирайте завдання за своїм бажанням.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 1916 | Рейтинг: 5.0/1
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину
Симетричне вирізування. Виготовлення гірлянд-хороводів «Дерева»
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]