Урок № 5 Тема: Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики.Мета уроку:
Обладнання: програма «Мильні бульбашки». Хід уроку І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп’ютерному класі. )Діти розповідають правила техніки безпеки) ІІ. Перевірка домашнього завдання. Діти, яким було ваше домашнє завдання? Завдання «Для розумників і розумниць». Поміркуй і закінчи висловлення:
Діти, а зараз прочитайте, які висловлення склали ви. (Діти читають свої висловлення).
Вставити слова замість пропусків.
Розминка. На минулому уроці ми з вами складали слова та речення. А сьогодні ми будемо виконувати цікаві завдання.
До яких залікових шпар підходять ці ключі? Молодці, діти, ви правильно зробили ці завдання. А зараз подумайте і скажіть, чи було в цих завданнях щось таке, чого бути не може. (так). Що саме? (груші не ростуть на липах, а морква – це не ягода). Повідомлення теми і мети уроку. Отже, такого бути не може, щоб груші росли на липі, а морква – це не ягода, а овоч. Ці висловлення неправильні або вони називаються хибними. Вдома ви складали правильні висловлення. І сьогодні на уроці ми з вам и ознайомимося з поняттями «хибні та істинні висловлення». І тема сьогоднішнього уроку називається «Після уроків. Висловлення істинні і хибні». ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Слухання казки «Після уроків». (Сторінка 12 у підручнику). Діти, ви уважно прослухали цю казку. А тепер скажіть: висловлення «Заєць з’їв на обід вовка» є істинним чи хибним? (Хибним, тому що заєць боїться вовка. А ще заєць їсть тільки рослини). 2. Читання розповіді в ролях. 3. Вибіркове читання.
4. Фізкультхвилинка. Один – піднести руки вгору, Два – нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги І торкайтеся підлоги. Три, чотири – прямо стати Будемо відпочивати. ІV. Робота за комп’ютером. 1. Бесіда. Діти, пригадайте, на якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Сьогодні на уроці ми будемо працювати з програмою «Мильні бульбашки». Як цікаво пускати мильні бульбашки! Ще цікавіше, коли вони лопаються. Якщо ти хочеш, щоб лопнула порожня бульбашка, підведи до неї стрілку-вказівник миші та клацни лівою кнопкою. А якщо ти хочеш звільнити метелика, швидко клацни по бульбашці двічі. 2. Практична робота учнів. Вчитель допомагає учням працювати за комп’ютером. 3. Релаксація.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
VІ. Домашнє завдання (диференційоване). Завдання 1. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 13 у підручнику. Завдання 2. придумати 2 хибні висловлення та 2 істинні висловлення. | |
| |
Переглядів: 1593 | |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
Будівельний конструктор |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Всього коментарів: 0 | |