УРОК 8 Тема: Порівняння чисел 1 і 2. Знаки «більше», «менше», «дорівнює»Мета: учити порівнювати групи предметів і відповідні числа. Познайомити зі знаками «>», «<», «=»; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу Лічба від 1 до 6; від 3 до 8; від 7 до 2; від 5 до 9; від 8 до 3. Учитель показує групу предметів, а діти викладають відповідну кількість геометричних фігур. 1 Усна лічба «Не позіхай, продовжуй» 3 Весела лічба • Півник вибрався на тин, А за ним іще один. Скільки півників усіх? Полічіть-но швидше їх. • Два кілечка у руці. Два загострені кінці. Все це цвяшком закріпили. Скільки ножиць налічили? III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Гра «Чарівні фігурки» (робота з індивідуальним матеріалом) — Покладіть на парту 1 кружечок і 2 квадрати. — Чого менше? Вимовляємо: кружечків менше, ніж квадратів. — Тепер покладіть 2 трикутники і 1 квадрат. — Чого більше? Вимовляємо: трикутників більше, ніж квадратів. — Тепер покладіть 3 квадрати і 3 кружечки. — Що можна сказати про кількість фігУРОК праворуч і ліворуч? Вимовляємо: квадратів і трикутників порівну. ● Фізкультхвилинка Встаньте, діти, посміхніться, Землі нашій уклоніться За хороший день вчорашній. І до сонця потягніться, В різні боки похиліться. Веретеном покрутіться. Раз — присядьте, два — присядьте, І на місце тихо сядьте. 2 Робота з набірним полотном — Скільки їжачків ліворуч? Скільки — праворуч? Де менше? — Яке число менше — 1 чи 2? — У математиці для порівняння чисел використовують спеціальні знаки. Слово «менше» позначають знаком «<». (Учитель виставляє на дошці картку | < |.) — Запис 1 < 2 читаємо так: «Один менше двох». (Діти повторюють уголос.) — Скільки зайчиків ліворуч? Скільки праворуч? Де більше? Яке число більше — один чи два? — Слово «більше» позначають знаком «>». (Учитель виставляє на дошці картку | > |.) — Запис 2 >1 читаємо так: «Два більше одного». (Діти повторюють уголос.) — Скільки лисичок ліворуч? Скільки праворуч? Що можна сказати про їх кількість? (Однаково) — Слова однаково, або порівну, позначають знаком « = ». (Учитель виставляє на дошці картку \ = |.) Запис 1 = 1 читаємо так: «Один дорівнює одному». IV. Робота в зошиті 1 Написання знаків >, <, = (1 рядок) 2 «Конкурс красунь». Написання цифр 1; 2 3 Порівняння груп предметів. Читання записів 2 >1; 1 = 1; 1 < 2. Запис у зошиті ● Пальчикова гімнастика «Гра на музичних інструментах» Імітація пальцями гри на музичних інструментах: піаніно, сопілка. V. Цікава математика 1 Загадки • Один говорить, двоє слухають, а двоє дивляться. (Рот, вуха, очі) • Один з трубою тягне всіх за собою. (Потяг і вагони) • Між двох світил Я посередині один. (Очі, ніс) 2 Логічна вправа На яблуні достигли шишки. Дві віддам я ведмедикові, Три — лисичці, Дві — їжакам. Скільки шишок я віддам? (Жодної, на яблуні шишки не ростуть.) VI. Підсумок уроку. Рефлексія — Ми рахували? — Ми писали? — Предмети порівнювали? — Які знаки запам’ятали? — Оцініть свою роботу на уроці. (Діти малюють сонечко в зошиті.) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 6177 | |
Як тварини готуються до зими |
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі... |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
Листівка для Елзіка |
Всього коментарів: 0 | |