💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Порівняння чисел 1 і 2. Знаки «більше», «менше», «дорівнює»

УРОК 8

Тема: Порівняння чисел 1 і 2. Знаки «більше», «менше», «дорівнює»

Мета: учити порівнювати групи предметів і відповідні числа. Познайомити зі знаками «>», «<», «=»; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу; виховувати старанність.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

Лічба від 1 до 6; від 3 до 8; від 7 до 2; від 5 до 9; від 8 до 3.

 Учитель показує групу предметів, а діти викладають відповідну кількість геометричних фігур.

 1 Усна лічба «Не позіхай, продовжуй»

 3 Весела лічба

• Півник вибрався на тин, А за ним іще один.

Скільки півників усіх? Полічіть-но швидше їх.

• Два кілечка у руці.

Два загострені кінці.

Все це цвяшком закріпили.

Скільки ножиць налічили?

III. Ознайомлення з новим матеріалом

 1 Гра «Чарівні фігурки» (робота з індивідуальним матеріалом)

— Покладіть на парту 1 кружечок і 2 квадрати.

— Чого менше?

Вимовляємо: кружечків менше, ніж квадратів.

— Тепер покладіть 2 трикутники і 1 квадрат.

— Чого більше?

Вимовляємо: трикутників більше, ніж квадратів.

— Тепер покладіть 3 квадрати і 3 кружечки.

— Що можна сказати про кількість фігУРОК праворуч і ліворуч? Вимовляємо: квадратів і трикутників порівну.

● Фізкультхвилинка

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій уклоніться За хороший день вчорашній.

І до сонця потягніться,

В різні боки похиліться.

Веретеном покрутіться.

Раз — присядьте, два — присядьте,

І на місце тихо сядьте.

 2 Робота з набірним полотном

— Скільки їжачків ліворуч? Скільки — праворуч? Де менше?

— Яке число менше — 1 чи 2?

— У математиці для порівняння чисел використовують спеціальні знаки. Слово «менше» позначають знаком «<». (Учитель виставляє на дошці картку | < |.)

— Запис 1 < 2 читаємо так: «Один менше двох». (Діти повторюють уголос.)

— Скільки зайчиків ліворуч? Скільки праворуч? Де більше? Яке число більше — один чи два?

— Слово «більше» позначають знаком «>». (Учитель виставляє на дошці картку | > |.)

— Запис 2 >1 читаємо так: «Два більше одного». (Діти повторюють уголос.)

— Скільки лисичок ліворуч? Скільки праворуч? Що можна сказати про їх кількість? (Однаково)

— Слова однаково, або порівну, позначають знаком « = ». (Учитель виставляє на дошці картку \ = |.)

Запис 1 = 1 читаємо так: «Один дорівнює одному».

IV. Робота в зошиті

 1 Написання знаків >, <, = (1 рядок)

 2 «Конкурс красунь». Написання цифр 1; 2

 3 Порівняння груп предметів. Читання записів 2 >1; 1 = 1; 1 < 2. Запис у зошиті

 ● Пальчикова гімнастика «Гра на музичних інструментах»

Імітація пальцями гри на музичних інструментах: піаніно, сопілка.

V. Цікава математика

 1 Загадки

 • Один говорить, двоє слухають, а двоє дивляться. (Рот, вуха, очі)

 • Один з трубою тягне всіх за собою. (Потяг і вагони)

 • Між двох світил Я посередині один. (Очі, ніс)

 2 Логічна вправа

 На яблуні достигли шишки.

 Дві віддам я ведмедикові,

 Три — лисичці,

 Дві — їжакам.

 Скільки шишок я віддам?

(Жодної, на яблуні шишки не ростуть.)

VI. Підсумок уроку. Рефлексія

— Ми рахували?

— Ми писали?

— Предмети порівнювали?

— Які знаки запам’ятали?

— Оцініть свою роботу на уроці.

(Діти малюють сонечко в зошиті.)



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 6201 | Рейтинг: 0.0/0
Елементарне поняття про будову людської фігури, її складових частин. Практичн...
Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та вл...
Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для пис...
Лінія, пляма, крапка, штрих як засоби створення форми. Графічні матеріали та ...
Природа Кримських гір
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]