УРОК 43 Тема: Різницеве порівняння чисел. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 5Мета: на основі порівняння двох груп предметів формувати в учнів розуміння різницевого порівняння чисел; закріплювати знання таблиць додавання і віднімання числа 5; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру формування письмових робіт, інтерес до навчання. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба. Робота з числовим віялом • Збільшіть на 5: 1; 4.2; 5; 3. • Зменшіть на 5: 6; 8; 10; 9; 7. 2 Математичний диктант • Запишіть суму чисел 5 і 2; 6 і 3. • 7 зменшити на 3; 10 мінус 2. • Перший доданок 4, другий доданок 2. Чому дорівнює сума? 3 Гра «Хто швидше добіжить? Біля дошки — 3 команди. III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Робота з індивідуальним матеріалом. Гра «Чарівні фігурки» — Покладіть 6 жовтих кружечків. Покладіть 4 зелених. — Скільки «зайвих» жовтих кружечків? Що можна сказати про жовті кружечки? (Їх на 2 більше, ніж зелених.) — Скільки зелених кружечків бракує, щоб їх стало стільки, скільки жовтих? Тоді, що можна сказати про зелені кружечки? (Їх на 2 менше, ніж жовтих.) Висновок. Якщо жовтих кружечків на 2 більше, ніж зелених, тоді зелених — на 2 менше, ніж жовтих. — А тепер складемо задачу про ці кружечки. 2 Робота з набірним полотном — Виставимо на набірному полотні 7 жовтих кружечків і 4 зелених. На скільки більше жовтих кружечків, ніж зелених? (На 3 більше.) — Яку дію треба виконати, щоб одержати 3? (7 - 4) Висновок. Щоб дізнатися, на скільки одне число більше від другого, необхідно від більшого відняти менше. — На скільки менше зелених кружечків, ніж жовтих? (На 3 менше) — Яку дію треба виконати, щоб одержати 3? (7 - 4) Висновок. Щоб дізнатися, на скільки одне число менше від другого, необхідно від більшого відняти менше. 3 Первинне закріплення 10 більше від 4 на Ц, бо Ц - Ц = Ц. 4 менше від 10 на Ц, бо Ц - Ц = Ц.● Фізкультхвилинка Станьмо діти рівненько. Отак! Отак! Вклонімося низенько. Отак! Отак! Далі руки отак в боки, Веселенько підем вскоки! Отак усі стриб! стриб! А ніжками диб! диб! Вгору ручки піднімай І всі разом присідай! Станьмо знов рівненько! К. Перелісна (Вийти з-за парт.) (Нахиляння тулуба вперед.) (Стрибки.) (Вправа для нормалізації дихання.) IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Розв'язування задач на різницеве порівняння чисел. Робота з дидактичним матеріалом Скільки зайвих квіток? Скільки метеликів не вистачає? Квіток на 3 більше, ніж метеликів. Метеликів на 3 менше, ніж квіток. □ - □ = □ Маса півника 2 кг, а індика — 8 кг. На скільки маса півника менше, ніж маса індика? (кг) (Так) (Не так) (Не так) (Так) (Не так) Відповідь: на Ц кг. 2 Гра «Так або не так?» 5 пальців на руці. 2 сигнали у світлофора. У веселки 6 кольорів. У тижня — 7 днів. У трикутника — 4 сторони. ● Зорова гімнастика 3 Кругові приклади. Самостійна робота 7 + 2 10- 4 8- 1 9 + 13 + 5 6 - 3 4 Логічна задача Волосся у Катрусі темніше, ніж у Зіни. Волосся у Зіни темніше, ніж у Ясі. Світліше за всіх —____________________. V. Підсумок уроку. Рефлексія — Повторимо таблицю додавання і віднімання числа 5. — Як дізнатися, на скільки одне число більше від другого? — Що сподобалося на уроці? — У чому ви зазнали труднощів? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3297 | |
Як ставитися до інших, щоб тебе поважали |
Приголосні мають різний характер |
Робота з картоном. Настінні сувеніри |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Робота з папером. Декоративна аплікація |
Всього коментарів: 0 | |