Урок 52 (читання) Тема: Закріплення знань про звукові значення букви л ("ел")Мета: закріпити звукове значення букви л "ел"; удосконалювати вміння читати речення і зв'язні тексти з вивченими буквами; продовжувати роботу над формуванням умінь зіставляти звукові моделі та малюнки; розвивати аналітико-синтетичні вміння зі звуками і буквами; виховувати бережливе ставлення до іграшок. Обладнання: складова таблиця; піраміди слів; предметні малюнки (лис з лисенятком, лось з лосенятком, лев з левенятком; звукові моделі (пенал, клей, лялька, альбом); індивідуальні предметні малюнки до гри "Чистюлька"; вірш Грицька Бойка "Брудну-ля"; малюнки до загадок. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Фронтальне опитування - Яку букву вивчили на попередньому уроці? - Знайдіть її в касі та покажіть. - Який звук вона позначає? - Наведіть приклади слів з цим звуком. - Пригадайте скоромовку, яку вивчили на попередньому уроці. (На дошці з'являються малюнки: лис з лисенятком, лось з лосенятком, лев з левенятком, а учні, дивлячись на них, промовляють скоромовку.) 2 Аналітико-синтетичні вправи 1) Утворення та читання складів. 2) Читання пірамідок. З Зіставлення звукових моделей та малюнків На дошці - малюнки: пенал, клей, лялька, альбом і картки з відповідними звуковими моделями. - Назвіть слова, в яких ми чуємо звуки [л ], [л ]. III. Актуалізація опорних знань - Подивіться на дошку, знайдіть і назвіть зайвий предмет, доведіть свою думку. Гра "Мікрофон по колу" - Назвіть свою улюблену іграшку, розкажіть про неї. - Як ви ставитесь до іграшок? Фізкультхвилинка Притомилися, малята? Час прийшов відпочивати. Трава низенька-низенька, Дерева високі-високі. Вітер дерева колише-гойдає. Пташки з вирію летять-прилітають, А діти за парти тихенько сідають. IV. Повідомлення теми і завдань уроку - А от про те, як треба ставитись до іграшок, ми і поговоримо сьогодні на уроці. Ви прочитаєте цікавий текст, пограєте у гру, послухаєте віршик і разом з'ясуємо, ким краще бути - "чистюль-кою" чи "бруднулею". V. Робота за Букварем Фізкульхвилинка (гімнастика для очей) Оченята роблять вправи: Вліво, вправо, вліво, вправо. Потім вгору, потім вниз Оченятами дивись! Вправи очима вліво-вправо, вгору-вниз виконувати протягом 2 хв. VI. Закріплення набутих знань 1 Гра "Чистюлька" В учнів - предметні малюнки: мило, лялька, гребінець, стілець, зубна щітка, рушник, зубна паста, портфель, м'яч. - Виберіть предмети особистої гігієни. 2 Бесіда про необхідність дотримання особистої гігієни 3 Відгадування загадки Чим більше миється, тим меншим стає. (Мило) VII. Робота за змістом вірша Грицька Бойка "Бруднуля" VIII. Підсумок уроку - Про кого ми читали текст? - А про кого ви слухали вірш? - Кого з дівчаток можна назвати чистюльками? - На кого ви б хотіли бути схожими? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2335 | |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
Народні традиції і здоров'я |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
Значення природи для життя людини |
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В.... |
Всього коментарів: 0 | |