Урок 119 Тема. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв’язуються двома діямиМета: підготувати учнів до контрольної роботи. Обладнання: таблиці усних обчислень, предметні малюнки, схеми задач. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Пояснити розв’язання задачі № 902. 2) Із завдання № 903 зачитати значення виразів, у яких останньою була дія віднімання. 2. Усні обчислення 1) Виконання завдання № 904. 2) Виконання завдання № 905. 3) Виконання завдання № 909. II. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язування задачі № 906 — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? — Чому? 2. Розв’язання задачі № 907 На дошці — скорочений запис задачі. Було — 40 н. Зробили — 8 т. по 4 н. Залишилося — ? н. — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі? — Чому? 3. Самостійне розв’язання задачі № 911 4. Перевірка роботи 5. Самостійна робота Виконання завдання № 910 (по рядах). 1 ряд складає задачу на знаходження різниці; 2 ряд складає задачу на зменшення числа; 3 ряд складає задачу на порівняння чисел. 6. Перевірка роботи За бажанням по одному учню з кожного ряду зачитують складену задачу і її розв’язання. 7. Фізкультхвилинка 8. Виконання завдання № 908 (з коментуванням) 9. Відтворення таблиці 15 30 35 45 2 4 8 III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 149 № 913, № 914. | |
| |
Переглядів: 2939 | |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання |
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто... |
З Елзіком по планеті |
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А... |
Всього коментарів: 0 | |