💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Перевірна робота № 4

УРОК 100

Тема: Перевірна робота № 4

Мета: перевірити вміння учнів розв'язувати приклади і задачі вивчених видів у межах 20; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Контроль знань

1 варіант

 1.Розв’яжи. Познач правильну відповідь

 1)10 - 5 + 4

а) 9; б) 1.

2) 9 - 4 + 2

а) 5; б) 7.

3) 7 + 6

а) 12; б) 13.

4) 13 - 9

а) 10;б) 4.

2. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання.

Юннати виростили 9 білих кролів, 6 чорних, а сірих стільки, скільки білих і чорних разом. Скільки сірих кролів виростили юннати?

а) 9 + 6; б)9 - 6.

3. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання.

 1) Діти посадили 10 тополь, а кленів на 4 менше. Скільки кленів посадили діти?

а) 10 + 4;б)10 - 4.

2) Коли з полиці взяли 7 книжок, на ній ще залишилось 9 книжок. Скільки книжок було на полиці?

а) 7 + 9; б)9 - 7.

3) У каструлі вміщується 6 л води, а в банці 2 л. На скільки літрів води більше вміщується в каструлі, ніж у банці? а) 2 + 6; б) 6 - 2.

4. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання або правильну відповідь.

1) В одній вазі 5 квіток, а в другій на 3 квітки більше. Скільки всього квіток в обох вазах?

 а) (5 + 3) + 5; б) 5 + 3.

2) Біля ставка росло 8 осик і беріз. Осик було 4. Скільки беріз росло біля ставка?

 а) 4; б)12.

3) В одній бочці залишилось 10 л води, а в другій 7 л. Скільки літрів води залишилось в двох бочках?

 а) 17 л; б) 3 л.

5. Яка з нерівностей є правильною?

 а) 11 + 9 < 20 - 9;б) 12 -4 < 14 - 6.

а) 1;б) 8.

8 - 4 + 3

а) 7; б) 11.

9 + 6

а) 15;б) 14.

14 - 5

а) 10; б) 9.

 2 варіант

1. Розв’яжи. Познач правильну відповідь.

1) 10 - 9 + 7

2)

3)

4)

2. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання.

 Микола вирізав 8 зелених кружечків, а Сергій на 2 більше. Скільки зелених кружечків вирізав Сергій?

 а) 8 - 2; б) 8 + 2.

3. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання.

1) Учні посадили 4 липи, 5 груш, а яблунь стільки, скільки лип і груш разом. Скільки посадили яблунь?

 а) 4 + 5;б) 5 - 4.

2) У бочці було 8 відер води. Коли для поливу взяли кілька відер води, то в бочці залишилось 5 відер води. Скільки відер води взяли для поливу?

 а) 8 + 5;б) 8 - 5.

3) На годівниці сиділо 3 горобчика і 5 синичок. На скільки менше горобчиків на годівниці, ніж синичок?

 а) 5 + 3;б) 5 - 3.

4. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання або правильну відповідь.

1) У пеналі 9 олівців, а фломастерів на 2 більше. Скільки всього фломастерів і олівців?

а) (9 + 2) + 9; б) 9 + 2.

2) В класі 11 дітей. З них 3 дівчинки. Скільки хлопчиків? а) 14; б) 8.

3) У Миколи залишилось 9 зошитів у клітинку і 8 у лінійку. Скільки всього зошитів залишилось?

а) 1;б)17.

5. Яка з нерівностей є правильною?

а)10 + 6 < 9 + 4; б)12 - 5 < 11 - 3.

III. Підсумок уроку



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 1632 | Рейтинг: 0.0/0
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів»
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка»
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі)
Робота з папером. Декоративна аплікація
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]