УРОК 100 Тема: Перевірна робота № 4Мета: перевірити вміння учнів розв'язувати приклади і задачі вивчених видів у межах 20; виховувати культуру оформлення письмових робіт. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Контроль знань 1 варіант 1.Розв’яжи. Познач правильну відповідь 1)10 - 5 + 4 а) 9; б) 1. 2) 9 - 4 + 2 а) 5; б) 7. 3) 7 + 6 а) 12; б) 13. 4) 13 - 9 а) 10;б) 4. 2. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання. Юннати виростили 9 білих кролів, 6 чорних, а сірих стільки, скільки білих і чорних разом. Скільки сірих кролів виростили юннати? а) 9 + 6; б)9 - 6. 3. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання. 1) Діти посадили 10 тополь, а кленів на 4 менше. Скільки кленів посадили діти? а) 10 + 4;б)10 - 4. 2) Коли з полиці взяли 7 книжок, на ній ще залишилось 9 книжок. Скільки книжок було на полиці? а) 7 + 9; б)9 - 7. 3) У каструлі вміщується 6 л води, а в банці 2 л. На скільки літрів води більше вміщується в каструлі, ніж у банці? а) 2 + 6; б) 6 - 2. 4. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання або правильну відповідь. 1) В одній вазі 5 квіток, а в другій на 3 квітки більше. Скільки всього квіток в обох вазах? а) (5 + 3) + 5; б) 5 + 3. 2) Біля ставка росло 8 осик і беріз. Осик було 4. Скільки беріз росло біля ставка? а) 4; б)12. 3) В одній бочці залишилось 10 л води, а в другій 7 л. Скільки літрів води залишилось в двох бочках? а) 17 л; б) 3 л. 5. Яка з нерівностей є правильною? а) 11 + 9 < 20 - 9;б) 12 -4 < 14 - 6. а) 1;б) 8. 8 - 4 + 3 а) 7; б) 11. 9 + 6 а) 15;б) 14. 14 - 5 а) 10; б) 9. 2 варіант 1. Розв’яжи. Познач правильну відповідь. 1) 10 - 9 + 7 2) 3) 4) 2. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання. Микола вирізав 8 зелених кружечків, а Сергій на 2 більше. Скільки зелених кружечків вирізав Сергій? а) 8 - 2; б) 8 + 2. 3. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання. 1) Учні посадили 4 липи, 5 груш, а яблунь стільки, скільки лип і груш разом. Скільки посадили яблунь? а) 4 + 5;б) 5 - 4. 2) У бочці було 8 відер води. Коли для поливу взяли кілька відер води, то в бочці залишилось 5 відер води. Скільки відер води взяли для поливу? а) 8 + 5;б) 8 - 5. 3) На годівниці сиділо 3 горобчика і 5 синичок. На скільки менше горобчиків на годівниці, ніж синичок? а) 5 + 3;б) 5 - 3. 4. Розв’яжи. Познач правильний варіант розв’язання або правильну відповідь. 1) У пеналі 9 олівців, а фломастерів на 2 більше. Скільки всього фломастерів і олівців? а) (9 + 2) + 9; б) 9 + 2. 2) В класі 11 дітей. З них 3 дівчинки. Скільки хлопчиків? а) 14; б) 8. 3) У Миколи залишилось 9 зошитів у клітинку і 8 у лінійку. Скільки всього зошитів залишилось? а) 1;б)17. 5. Яка з нерівностей є правильною? а)10 + 6 < 9 + 4; б)12 - 5 < 11 - 3. III. Підсумок уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1632 | |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі... |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Робота з папером. Декоративна аплікація |
Всього коментарів: 0 | |