💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання задач

Урок 72

Тема. Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання задач

Мета: ознайомити учнів із загальним алгоритмом усного віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток; формувати вміння розв’язувати задачі за малюнками і числовими даними.

Обладнання: предметні малюнки, таблиці усних обчислень, картки для індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Розв’язати задачу.

В автобусі їхали 23 пасажири. На зупинці до салону зайшли ще 7 жінок і 5 чоловіків. Скільки пасажирів стало в автобусі?

Картка 2

Розв’язати задачу.

У гумовому басейні було 89 л води. 26 л води діти розхлюпали, але батько долив ще 35 л води. Скільки літрів води стало в басейні?

Картка 3

Обчислити.

85 – 4 + 19

36 + 12 – 25

78 – 6 + 18

44 + 15 – 36

45 – 20 – 6

28 – 12 + 8

90 – (16 – 10)

13 + 24 – 16

2. Усні обчислення

1) Хто зі звіряток які приклади розв’язував?

2 3 4 5

73 – 70 99 – 4 28 – 24 78 – 76

2. Допоможи визначити, хто із пташок найсильніший. Для цього порівняй вирази

35 – 2 23 + 7

87 – 56 12 + 18

65 – 60 17 – 15

II. Робота над новим матеріалом

1. Підготовчі вправи

45 – 10 – 5

63 – 30 – 6

72 – 40 – 2

72 – 30 – 5

2. Пояснення нового матеріалу

Треба обчислити приклад 65 – 37.

37 — це 30 і 7.

Віднімемо від 65 спочатку 30, буде 35.

Потім від 35 віднімемо 7, буде 28.

Отже:

65 – 37 =

65 – 30 = 35

35 – 7 = 28

3. Первинне закріплення

1) Виконання завдання № 546.

2) Виконання завдання № 547.

3) Розв’язання задачі № 548 (усно).

4) Розв’язання прикладів № 549 (з коментуванням).

4. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь

1. Розв’язання задачі № 550

На дошці — скорочений запис задачі.

К. — 70 грн.

С. — 24 грн і 24 грн на ? більше

Після аналізу діти записують задачу самостійно.

2. Перевірка роботи

3. Колективне виконання завдання № 551

4. Самостійна робота

Виконання завдання № 545.

5. Перевірка роботи

IV. Підсумок урок

V. Домашнє завдання

С. 95 № 552, № 553.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 1516 | Рейтинг: 0.0/0
Істинні та хибні висловлення
Створення макета предмета для казкового персонажа
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою?
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]