Урок 72 Тема. Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання задачМета: ознайомити учнів із загальним алгоритмом усного віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток; формувати вміння розв’язувати задачі за малюнками і числовими даними. Обладнання: предметні малюнки, таблиці усних обчислень, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Розв’язати задачу. В автобусі їхали 23 пасажири. На зупинці до салону зайшли ще 7 жінок і 5 чоловіків. Скільки пасажирів стало в автобусі? Картка 2 Розв’язати задачу. У гумовому басейні було 89 л води. 26 л води діти розхлюпали, але батько долив ще 35 л води. Скільки літрів води стало в басейні? Картка 3 Обчислити. 85 – 4 + 19 36 + 12 – 25 78 – 6 + 18 44 + 15 – 36 45 – 20 – 6 28 – 12 + 8 90 – (16 – 10) 13 + 24 – 16 2. Усні обчислення 1) Хто зі звіряток які приклади розв’язував? 2 3 4 5 73 – 70 99 – 4 28 – 24 78 – 76 2. Допоможи визначити, хто із пташок найсильніший. Для цього порівняй вирази 35 – 2 23 + 7 87 – 56 12 + 18 65 – 60 17 – 15 II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовчі вправи 45 – 10 – 5 63 – 30 – 6 72 – 40 – 2 72 – 30 – 5 2. Пояснення нового матеріалу Треба обчислити приклад 65 – 37. 37 — це 30 і 7. Віднімемо від 65 спочатку 30, буде 35. Потім від 35 віднімемо 7, буде 28. Отже: 65 – 37 = 65 – 30 = 35 35 – 7 = 28 3. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 546. 2) Виконання завдання № 547. 3) Розв’язання задачі № 548 (усно). 4) Розв’язання прикладів № 549 (з коментуванням). 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язання задачі № 550 На дошці — скорочений запис задачі. К. — 70 грн. С. — 24 грн і 24 грн на ? більше Після аналізу діти записують задачу самостійно. 2. Перевірка роботи 3. Колективне виконання завдання № 551 4. Самостійна робота Виконання завдання № 545. 5. Перевірка роботи IV. Підсумок урок V. Домашнє завдання С. 95 № 552, № 553. | |
| |
Переглядів: 1516 | |
Істинні та хибні висловлення |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Всього коментарів: 0 | |