Урок 48 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви в ("ве"), складів, слів із неюМета: вчити писати малу букву в ("ве"), поєднувати її з іншими буквами; продовжувати формувати раціональні рухи рукою під час письма в рядку, правильність поєднання під час письма складів; розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати дрібну моторику руки; виховувати в учнів охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання. Обладнання: каса букв, картки з друкованими і рукописними буквами; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма"; малюнки до загадок; фішки для звукових моделей. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів - З якими звуками ми ознайомилися на уроці читання? - Дайте характеристику цим звукам? - Наведіть приклади слів з вивченими звуками. - Пригадайте вірш, вивчений на уроці читання. (Веселі вишні...) - Якою буквою позначається звук [в] на письмі? - Покажіть цю букву в касі. - Якою може бути буква? III. Повідомлення теми і завдань уроку - Як ви гадаєте, яку букву ми будемо писати сьогодні на уроці? - Сьогодні ми будемо не тільки писати малу букву в, а й навчимося поєднувати її з іншими буквами, будемо писати слова, робити звуковий аналіз слів та складати речення. А щоб ваші роботи в зошитах були гарними, каліграфічними, треба уважно слухати, вчитися правильно сидіти за партою і старанно, не поспішаючи, все виконувати. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування зразка букви 2 Порівняння друкованої й рукописної малої букви в 3 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма. Виконання вправ для розвитку м'язів руки o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Вправи для розвитку м'язів руки o Як тримати ручку під час письма 4 Письмо рядкової букви в ("ве") - Рядкова буква в ("ве") складається з двох елементів: верхньої петлі й овалу. Алгоритм написання рядкової букви в ("ве") 5 Письмо букви в повітрі 6 Письмо в зошиті елемента букви (петля) 7 Письмо букви в зошиті Фізкультхвилинка (гра "Веселий оркестр") 8 Письмо складів і буквосполучень - Доберіть слова, в яких зустрічається склад во. 9 Письмо слів - Прочитайте слова. - Кого можна назвати словом він? - Як ви розумієте слово вовна? Фізкультхвилинка V. Узагальнення вивченого матеріалу 1 Складання речень за малюнком 2 Звуко-складовий аналіз слова вінок VI. Підсумок уроку - Яку букву ви вчилися писати? - З яким новим словом ознайомилися? - Складіть речення з цим словом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3192 | |
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено? |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ... |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Всього коментарів: 0 | |