Урок 6–7
Тема. Аплікація із рослинних формМета: формувати в учнів поняття про аплікацію; вчити характеризува-ти особливості рослинних форм; розвивати вміння підбирати матеріал від-повідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом. Обладнання: засушені листки різних форм, клей ПВА, пензлі, білий або кольоровий картон світлих тонів, зразки виробів. ХІД УРОКУ І. організація учнів до уроку Учитель Листячко дубове, листячко кленове Жовкне і спадає тихо із гілок. Вітер позіхає, в купу їх згортає Попід білу хату та на моріжок. Айстри похилились, ніби потомились, Сонечка нема. Спатоньки пора! А квасольки в’ялі до землі припали, Наче під листочком вогник догора. II. Повідомлення теми і завдання уроку III. робота над темою уроку 1. Вступна бесіда вчителя. — Діти, коли ви були в осінньому парку, то в дарунок від велетнів-дерев одержали різнобарвні листочки, шишки, каштани, жолуді та насіння. Всі ці дари ви просушили, і на сьогоднішньому уроці ми з вами відкриваємо майстерню чарівниці Осені, де з цього природного матеріалу виготовимо прекрасні вироби. 2. Словникова робота. Аплікація — це накладання, нашивання, наклеювання матеріалів різ-ної форми на інший матеріал — основу, тло. Слово «аплікація» в перекладі з латини означає «накладання». Аплікація — це один із видів образотвор-чого мистецтва. 3. Демонстрування зразків різних видів аплікацій. — Гляньте, які зразки надіслала вам Осінь. Чи подобаються вони вам? Давайте уважно подивимось і проаналізуємо, з яких листочків вони створені. (При аналізі форми зображень зосереджую увагу учнів на видах листків, на тому, листки якого дерева підходять для тулуба пташки, голови, крил іт. ін.) — Щоб не помилитися у виборі листочків, давайте пограємо у дидак-тичну гру «З якого дерева листок?» (Ділю клас на дві команди. Демонструю по черзі висушені листки з різних дерев і запитую: «З якого дерева листок?». Відповідає та дитина, яка швидше піднімає руку. Якщо ж учень помиляється, то надається слово учаснику з другої команди. Виграє та команда, яка дала більше правильних відповідей.) IV. Фізкультхвилинка V. Практична частина 1. Вступне слово вчителя. — Сьогодні на уроці ми спробуємо створити аплікацію із зображенням будь-якої пташки. Назвіть, яку пташку ви обираєте для своєї композиції. (Відповіді дітей.) — Чим відрізняються і чим схожі між собою птахи, яких ви назвали? (У всіх птахів є тулуб, голова, крила, хвіст, кінцівки; вони відрізняються роз-міром, кольором, формою.) — Отже, залежно від особливостей обраної пташки ви повинні обрати певний природний матеріал. 2. Послідовність виконання аплікації. 1) Продумування вигляду аплікацій. 2) Підбір листків за формою і кольором. 3) Розкладання їх на фоні (врахувати місце розміщення і величину зобра-ження). 4) Поступове наклеювання деталей аплікації на картонну основу (нагадую правила користування ножицями і клеєм). 3. Самостійна робота учнів. 4. Аналіз дитячих робіт та виставка. VI. Підсумок уроку | |
| |
Переглядів: 2492 | |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Картини природи початку зими. М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм». О. Ту... |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Всього коментарів: 0 | |