Урок 2 Тема: Здоров’я і хвороби. Практична робота: моделювання поведінки з інфекційними хворимиМета: дати учням уявлення про те, що таке інфекційні хвороби; пояснити правила поведінки з інфекційними хворими; вчити запобігати хворобам; виховувати обережність, бажання бути охайним. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Обережно — хвороботворні мікроби». Хід Уроку 1. Проблемне запитання Учитель. Щоб бути здоровим, необхідно добре знати будову свого тіла. Як ви вважаєте чому? 2. Робота за підручником (С. 6-7) 1) Читання тексту на с. 6. — З яких частин складається тіло людини? Назвіть внутрішні органи людини. — Як працюють всі органи? — Розгляньте верхній малюнок на с. 6. Назвіть органи дихання. — Розгляньте нижній малюнок. Укладіть речення про зображену роботу. — Які органи беруть участь у цій роботі? — Розгляньте малюнки на с. 7. Укладіть речення про зображену роботу. — Які органи беруть участь у цій роботі? 2) Читання тексту на с. 7. — Що нового ви дізналися? Укладіть речення. — Чому підвищується температура тіла? 3) Відгадування загадок, вміщених у підручнику. 3. Робота в зошиті 1) С. 4 № 5. Допишіть замість пропусків назви органів тіла людини. Покажіть стрілками, де вони містяться. Твої н підтримують тіло і дозволяють ходити, бігати і стрибати. Сіл__захищені всередині твоїх грудей. Твої р_________дозволяють тобі брати і тримати різні предмети. У твоїй г_______є мозок—контрольний центр організму. У твоєму жмістятьсяоргани, які перетравлюють їжу для отримання енергії. 2) № 6. Поставте собі оцінку за чистоту й охайність. Вуха ОбличчяЗачіска__ Очі _________________ РукиОдяг______ Шия Нігті Взуття 3) С. 5. Розгадайте кросворд. По горизонталі: 1. Куди ..., туди й голова. (Шия) 2. Двоє лисенят під волоссям сидять. Усіх добре чують, ні на що не реагують. (Вуха) 3. Коли думаємо, то морщимо... (лоб). 4. Все життя одне одного обганяють, а випередити не можуть. (Ноги) 5. Без чого жодне діло Не кипіло б, не горіло? Без кмітливих і робочих, До усяких справ охочих, Здібних до усіх наук, Двох твоїх умілих... (рук). 6. Круглі та горбаті, Краями — волохаті, По боках — білесенькі, Посередині — темнесенькі. Як приходить біда, То тече з них вода. (Очі) По вертикалі: 4. Між двох світил я посередині один. (Ніс) 7. Після їжі ретельно полощи... (рот). 8. У хлівці два ряди баранців, і всі біленькі. (Зуби) 9. Десятеро цих братів, Не однакові за зростом, Та складну роботу й просту Роблять разом у гурті. (Пальці) 11. У Марійки чорні... (брови). 12. За двома замками Лежить колода з ямками. Чи солодке, чи гірке, В кожній страві пізнає. (Язик) 4. Фізкультхвилинка журавлі у вирій летіли, Біля лісу тихо сіли. Посиділи, походили, Піднялись та й полетіли. Гуси-лебеді летіли, На лужку тихенько сіли. Посиділи, походили, Піднялись — та й полетіли. 5. Ознайомлення з новим матеріалом Учитель. Чим відрізняється хвора людина від здорової? (Біль, підвищення температури, слабкість, поганий апетит, поганий настрій, бліді або дуже червоні щоки) — Той, хто не дбає про чистоту свого тіла, вживає овочі і фрукти немитими, може захворіти на інфекційні хвороби. 1) Робота за підручником (С. 8). Читання тексту. — Які інфекційні хвороби вам знайомі? — Чим вони спричиняються? — Як мікроби потрапляють до організму людини? (Із брудом на руках і під нігтями, немитими продуктами, крапельками слини, повітрям, де скупчилось багато бруду) 2) Практична робота: моделювання поведінки з інфекційними хворими. • У сім’ї — хворий. Яких правил карантину треба дотримуватися? • Для чого одягати марлеву пов’язку? • Для чого мити руки з милом? • Для чого виділяти для хворого окремі столові прибори? • Для чого робити в кімнаті вологе прибирання й провітрювати кімнату? • Для чого слід додержувати карантину, якщо захворів на вітрянку? • Що таке імунітет? • Навіщо роблять щеплення? 6. Робота в зошиті 1) С. 6. № 1. — Вставте пропущені букви. Складіть речення з утвореними словами. (Інфекція, щеплення, хвороба, вакцина, температура, імунітет) ІНФЕКЦІЯ Щ0)ПЛЕННЯ 0)ВОРОБА 0)АКЦИНА ТЕМПЕРАТУРА ІМУНІТЕТ 2) № 2. Тест «Так чи ні». Якщо ти погано почуваєшся, потрібно: О розповісти про це батькам; О самому прийняти ліки; О викликати швидку допомогу. 3) № 4. Розгадайте кросворд. По горизонталі: 2. Як називається дерево, з якого здирають кору для лікування ран? 3. Речовина для обробки ран. 4. Людина, яка лікує людей. 5. Орган слуху людини. 6. Лікарська рослина. 7. Треба щодня робити вранці... По вертикалі: 1. Що найголовніше для людини? 4) С. 7 № 3. Вивчення вірша. Здоровий той, хто сам про себе дбає, Свій біль на інших не перекладає. Немає в тім ні розуму, ні хисту Нести до лікарів хвороб намисто. Тож зрозумій, до чого ти спроможний, Бо сам себе здоровим робить кожний. (О. Чеботарьов) — Яка головна думка вірша? 5) № 5. Поясніть зміст прислів’їв. • Добре здоров’я краще за найбільше багатство. • Бути здоровим і мудрим — два блага в житті. 7. Підсумок уроку — З яких частин складається тіло людини? — Чому підвищується температура тіла? — Що ми називаємо хворобою? — Які причини хвороби? — Які ознаки хвороби? — Що ви робите, аби уникати хвороб? — Як ви поводитесь, якщо у сім’ї хтось захворів? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2545 | |
Мистецтво оригамі |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 24 |
Всього коментарів: 0 | |