УРОК 6 Тема: Їжа, корисна для здоров’я. Народні традиції харчування. Практична робота: вибір корисної для здоров’я їжіМета: пояснити учням необхідність вибору корисних для здоров’я продуктів і шкідливість переїдання; познайомити із традиційними національними стравами; навчити вибирати корисну для здоров’я їжу; виховувати естетичні смаки. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакати «Фрукти і ягоди», «Овочі», «Продукти харчування». Хід Уроку 1. Вступне слово вчителя Учитель. Щоб ви нормально росли й розвивалися, організму потрібні різні продукти харчування. Продукти, які ви вживаєте, повинні містити необхідні поживні речовини. Як ви вважаєте які? 2. Робота за підручником (С. 16) Читання тексту. — Для чого потрібно їсти? — Чому не можна обійтися без їжі? — Що вона дає для життя? — Розгляньте малюнки на с. 16. Пригадайте чотири основні групи продуктів. Які з цих продуктів вам найбільше до смаку? — Чому не потрібно їсти багато солоних і копчених продуктів? — Які продукти корисні для здоров’я? — Який вітамін міститься у моркві? — Чим корисні яблука? — Чому солодощі слід намагатися вживати якнайменше? (Надлишок цукру призводить до ожиріння, від солодкого руйнуються зуби, з’являються висипання на шкірі.) 3. Практична робота: вибір корисної для здоров’я їжі Робота з предметними малюнками. — Здорова їжа — це продукти харчування, багаті на вітаміни (фрукти, овочі), білки (молоко, сир, м’ясо, яйця, хліб, квасоля); вони мають бути свіжими і правильно приготовленими. 4. Робота в зошиті (С. 14 № 1) Гра «Завжди, іноді, ніколи» — Розгляньте малюнки. Назвіть зображені на них предмети. Обведіть ті предмети, які ніколи не можна вживати у їжу, чорним кольором; ті, які можна вживати завжди, — зеленим; а ті, які дозволяється вживати іноді, — червоним. 5. Фізкультхвилинка Прилетіло сонечко На мою долонечку — Крильця червоненькі, Цяточки чорненькі. По всіх пальчиках ходило, З мізинчика полетіло. СОНЕЧКО (Поставити руки на парту долонями від себе. Загинати пальчики по черзі.) (Показати долоні, потягнути.) (Повторити перші рухи.) (Натиснути кожним пальчиком на парту.) («Походити» пальчиками по парті.) (Показати мізинчики і зробити рух вгору.) 6. Робота за підручником (С. 17) — Виберіть корисні для здоров’я страви на сніданок та обід. Сніданок: яєчня, кусень хліба, сир із сметаною, чай. Обід: борщ, кусень хліба, овочі, курка, компот. 1) Вивчення правил повноцінного харчування. Висновок: • Бажано щодня їсти в один і той самий час. • Вранці корисно споживати кашу. • Найкраще на вечерю з’їсти страву з овочів та фруктів. • Вечеряти за 1,5-2 години до сну. 2) Вивчення скоромовки на с. 17 підручника. — Про що скоромовка? — Що робив лелека? — Розкажіть, які правила поведінки за столом вам відомі. 7. Робота у зошиті (С. 14-15) 1)№ 2. Відгадайте загадки і з’єднайте їх із малюнками-відгад-ками. • У землю кидалось, На повітрі розгулялось, У печі випікалось, Запахом своїм всіх приваблює, Смаком чарує. (Хліб) • Білий, як сніг, у пошані у всіх, До рота попав, там пропав. (Цукор) • Маленьке, кругленьке із горщика впало. Нема таких ковалів, щоб його скували. (Яйце) • Химерний, маленький, бокатий, товстенький. Чимось смачним напхавсь, в окропі скупавсь. (Вареник) • Рідке, а не вода; біле, а не сніг. (Молоко) 2) Народні традиції харчування (С. 15). Гра «Так чи ні» Українські страви — це: О борщо салат о бутербродо плов о пшоняна каша о паска о пампушкио куліш о шашлик о кутя О галушки о вареники о пельмені О торт О узвар О піца О гарбузова каша О пироги — Назвіть щоденні та святкові страви. — Які страви вживають у ваших родинах? 7. Підсумок уроку — Для чого ми вживаємо їжу? — Яка їжа належить до здорової і корисної? — Що таке вітаміни? — Які ще складові їжі вам відомі? — Які правила повноцінного харчування ви запам’ятали? — Чи дотримуєтесь ви правил повноцінного харчування? — Що корисно споживати на сніданок? — Що корисно споживати на обід? — Що корисно споживати на вечерю? — Для чого потрібен підвечірок? — Що корисно споживати на підвечірок? — Чим шкідливе переїдання? — Назвіть щоденні українські страви. — Назвіть святкові українські страви. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2607 | |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р... |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Всього коментарів: 0 | |