УРОК 3 Тема: Індивідуальні особливості росту й розвитку учнівМета: формувати уявлення учнів про особливості росту й розвитку; закріпити навички вимірювання свого зросту і маси тіла; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. Хід Уроку 1. Вступна бесіда — Ви зростаєте, і ваше тіло змінюється. Це особливо помітно, якщо переглянути фотознімки. Зміни, що відбуваються з вами за літо, помічають однокласники і вчитель, коли ви приходите 1 вересня до школи. — Що сприяє фізичному росту й розвитку? — Чи можна за зовнішнім виглядом визначити, хто полюбляє спорт, а хто — телевізор і комп’ютер? — Чи можна за зовнішністю сказати, якого віку дитина? 2. Робота за підручником (С. 9-10) — Розгляньте малюнки на с. 9. Що роблять діти на уроці фізкультури? Складіть речення. (Відповіді учнів.) Учитель. І дівчатка й хлопчики весело грають у рухливі ігри, ретельно виконують завдання вчителя на Уроках фізкультури. Та серед фізичних вправ є такі, що більше подобаються хлопчикам або, навпаки — дівчаткам. Розгляньте малюнки на с. 10. — Назвіть спортивний інвентар. Поміркуйте, які предмети виберуть дівчатка, а які — хлопчики. В які ігри вони гратимуть? Висновок: розвиток сповільнюється, коли дитина мало буває на свіжому повітрі, погано харчується, не дотримується режиму дня, часто хворіє. 3. Фізкультхвилинка Може носика побить. Учитель. Фізичний розвиток можна оцінити за масою тіла і зростом. (Учням пропонується визначити вдома за допомогою батьків зріст і масу свого тіла і порівняти результати вимірювань із табличними на с. 10 підручника.) Висновок: потрібно знати свій зріст і масу. Це допоможе визначити позитивні чи негативні зміни, що відбулися у фізичному розвитку. Туп-туп-туп! Там і тут, Вже до школи діти йдуть. Не біжать і не кричать, Лиш ніжками тупотять. Хто тихесенько іде, Той ніколи не впаде. А хто дуже побіжить, ТУПОТІЛКА (Потупотіти ногами в такт вірша.) («Потупотіти» вказівними пальчиками по столу.) (Тупотять ніжками швидше.) 4. Робота в зошиті (С. 8-9) № 1. Розгляньте малюнки. Розкажіть, що сприяє росту й розвитку людини. Пере(5ування на сюжомуЗагартовування повітрі Орієнтовні відповіді • Активний руховий режим сприяє росту й розвитку людини. • Нормовані фізичні навантаження сприяють росту й розвитку людини. • Загартовування та перебування на свіжому повітрі сприяє росту й розвитку людини. Висновок: фізичний розвиток залежить від фізичних навантажень і спадковості, тобто від особливостей розвитку батьків. Чим старшою є дитина, тим більша її маса і зріст. № 3. Розгляньте малюнки. Яких помилок припускаються герої мультфільмів? Надайте їм необхідні поради. Орієнтовні відповіді • Не грай у футбол у шкільній формі. • Не смокчи ручку. • Носи змінне взуття. • Не їж там, де робиш Уроки. • Не бери непосильну ношу. № 4 Тест «Так чи ні». Після приходу додому потрібно: □ не переодягнувшись, одразу бігти на вулицю гуляти; (З переодягнутись, повісити свій шкільний одяг і йти гуляти; О переодягнутися, залишити шкільний одяг розкиданим і йти гуляти. 6. Робота із загадками • Дві дощечки, дві сестри Несуть мене з гори. (Лижі) • Влітку відпочивають, Взимку дітей катають. (Сани) • У зимову веселу пору Ми — кращі друзі дітвори. Вивозять діти нас нагору, Ми веземо їх з гори. (Сани) — Чи допомагають зміцнити здоров’я предмети, про які йшлося у загадках? Доведіть. 7. Підсумок уроку — Як змінюється тіло людини протягом життя? — Які зміни з вами сталися порівняно з першим класом? — Від чого залежать особливості вашого росту і розвитку? — Що ви робите, щоб ваш зріст і маса відповідали нормі? — Які спортивні ігри і заняття полюбляєте? — Що ви робите для здорового росту організму? — Як запобігати ожирінню? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2505 | |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Охорона природного довкілля |
Урок малювання |
Способи згинання паперу |
Всього коментарів: 0 | |