Урок 55 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви с ("ес"), складів та слів із неюМета: вчити учнів писати рядкову букву с ("ес"), поєднувати її з вивченими літерами; продовжувати формувати правильну поставу під час письма, вміння писати букви зв'язно, ритмічно, правильно розташовувати їх у рядку; виробляти навички побудови звуко-складових моделей слів; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мовлення, вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв; збагачувати словниковий запас, пам'ять; розвивати дрібну моторику руки; виховувати інтерес до навчання, охайність, старанність, шанобливе ставлення до рідної мови. Обладнання: предметні малюнки; демонстраційні картки з друкованими й рукописними літерами; каса букв; фішки для звукових моделей; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма"; малюнок парасольки. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу На дошці - малюнок парасольки, з якої падають краплинки. На кожній краплі написана одна літера. Гра "Знайди пару" Учні до друкованої літери добирають рукописну. III. Актуалізація опорних знань 1 Виділення звука [с] у слові парасолька - Поділіть слово на склади. - Назвіть наголошений склад. - Назвіть звуки в цьому складі. - Назвіть перший звук. Дайте йому характеристику, яким він ще може бути? Наведіть приклади. - Пригадайте, якою буквою позначаються на письмі звуки [с], [с']. - Знайдіть її в касі букв. - Пригадайте, на що схожа буква с ("ес"). - Отже, яку букву ви будете вчитися писати сьогодні на уроці? Фізкультхвилинка IV. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні, діти, ви будете вчитися писати рядкову букву с ("ес"), поєднувати її з іншими літерами. А також ще матимете змогу упевнитись, яка багата, цікава наша рідна мова: одне слово може мати кілька значень, зі зміною лише однієї букви змінюється значення слова. Отже, до роботи! V. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування зразка букви 2 Порівняння друкованої й рукописної малої букви с ("ес") 3 Повторення правил сидіння за партою та користування ручкою, зошитом o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті під час письма o Вправи для розвитку м'язів руки o Як тримати ручку під час письма 4 Пояснення написання рядкової букви с ("ес") - Рядкова буква с ("ес") складається з одного елемента - лівого півовала, у якого верхнє заокруглення слід писати вужче, ніж нижнє. Алгоритм написання рядкової букви с ("ес") - Пишемо під рахунок і-раз-і. 5 "Письмо" букви в повітрі 6 Письмо першого рядка букви в зошиті - Подивіться навколо себе і назвіть предмети, у назвах яких ми чуємо звуки [с], [с']. 7 Письмо другого рядка букви в зошиті 8 Робота зі словами сім, сум, сом - Прочитайте слова. - Чим вони подібні? - Назвіть звуки, які є різними у кожному слові. - Поміркуйте, чи змінюється значення слова від зміни одного звука. 9 Письмо слова сім - У назвах яких казок зустрічається слово сім? 10 Письмо слова сум - Як ви розумієте значення цього слова? Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) VI. Узагальнення вивченого матеріалу 1 Письмо слова ніс - Поясніть значення цього слова. Складіть речення із цим словом. - У назвах яких фруктів, овочів зустрічаються звуки [с], [с']? - Що таке сосна? - Чим відрізняється сосна від інших дерев? - Які ще дерева не скидають на зиму своє вбрання? (Демонстрування малюнків.) VII. Підсумок уроку - Яку букву ви вчилися писати сьогодні на уроці? - Якими звуками вона позначена на письмі? - Яке слово, що писали на уроці, має два значення? - У нашій мові є вислів: "Сім раз відмір, один раз відріж". Як ви його розумієте? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2450 | |
Охорона рослин |
З чого все почалося |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Твоя квартира. Будь обережним |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Всього коментарів: 0 | |