💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмо рядкової букви с ("ес"), складів та слів із нею

Урок  55 (письмо)

Тема: Письмо рядкової букви с ("ес"), складів та слів із нею

Мета: вчити учнів писати рядкову букву с ("ес"), поєднувати її з вивченими літерами; продовжувати формувати правильну поставу під час письма, вміння писати букви зв'язно, ритмічно, правильно розташовувати їх у рядку; виробляти навички побудови звуко-складових моделей слів; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мовлення, вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв; збагачувати словниковий запас, пам'ять; розвивати дрібну моторику руки; виховувати інтерес до навчання, охайність, старанність, шанобливе ставлення до рідної мови.

Обладнання: предметні малюнки; демонстраційні картки з друкованими й рукописними літерами; каса букв; фішки для звукових моделей; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма"; малюнок парасольки.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

На дошці - малюнок парасольки, з якої падають краплинки. На кожній краплі написана одна літера.

Гра "Знайди пару"

Учні до друкованої літери добирають рукописну.

III. Актуалізація опорних знань

1 Виділення звука [с] у слові парасолька

- Поділіть слово на склади.

- Назвіть наголошений склад.

- Назвіть звуки в цьому складі.

- Назвіть перший звук. Дайте йому характеристику, яким він ще може бути? Наведіть приклади.

- Пригадайте, якою буквою позначаються на письмі звуки [с], [с'].

- Знайдіть її в касі букв.

- Пригадайте, на що схожа буква с ("ес").

- Отже, яку букву ви будете вчитися писати сьогодні на уроці?

 Фізкультхвилинка

IV. Повідомлення теми і завдань уроку

- Сьогодні, діти, ви будете вчитися писати рядкову букву с ("ес"), поєднувати її з іншими літерами. А також ще матимете змогу упевнитись, яка багата, цікава наша рідна мова: одне слово може мати кілька значень, зі зміною лише однієї букви змінюється значення слова. Отже, до роботи!

V. Вивчення нового матеріалу

1 Демонстрування зразка букви

2 Порівняння друкованої й рукописної малої букви с ("ес")

3 Повторення правил сидіння за партою та користування ручкою, зошитом

o Правила сидіння за партою

o Розміщення зошита на парті під час письма

o Вправи для розвитку м'язів руки

o Як тримати ручку під час письма

4 Пояснення написання рядкової букви с ("ес")

- Рядкова буква с ("ес") складається з одного елемента - лівого півовала, у якого верхнє заокруглення слід писати вужче, ніж нижнє.

Алгоритм написання рядкової букви с ("ес")

- Пишемо під рахунок і-раз-і.

5 "Письмо" букви в повітрі

6 Письмо першого рядка букви в зошиті

- Подивіться навколо себе і назвіть предмети, у назвах яких ми чуємо звуки [с], [с'].

7 Письмо другого рядка букви в зошиті

8 Робота зі словами сім, сум, сом

- Прочитайте слова.

- Чим вони подібні?

- Назвіть звуки, які є різними у кожному слові.

- Поміркуйте, чи змінюється значення слова від зміни одного звука.

9 Письмо слова сім

- У назвах яких казок зустрічається слово сім?

10 Письмо слова сум

- Як ви розумієте значення цього слова?

 Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика)

VI. Узагальнення вивченого матеріалу

1 Письмо слова ніс

- Поясніть значення цього слова. Складіть речення із цим словом.

- У назвах яких фруктів, овочів зустрічаються звуки [с], [с']?

- Що таке сосна?

- Чим відрізняється сосна від інших дерев?

- Які ще дерева не скидають на зиму своє вбрання? (Демонстрування малюнків.)

VII. Підсумок уроку

- Яку букву ви вчилися писати сьогодні на уроці?

- Якими звуками вона позначена на письмі?

- Яке слово, що писали на уроці, має два значення?

- У нашій мові є вислів: "Сім раз відмір, один раз відріж". Як ви його розумієте?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 2450 | Рейтинг: 0.0/0
Охорона рослин
З чого все почалося
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ...
Твоя квартира. Будь обережним
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]