💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення прийому обчислення виду 40 – 8. Порівняння виразу і числа. Складання задач за даним виразом. Гострий і тупий кути

Урок 70

Тема. Закріплення прийому обчислення виду 40 – 8. Порівняння виразу і числа. Складання задач за даним виразом. Гострий і тупий кути

Мета: закріплювати опрацьований матеріал; вправляти учнів у складанні задач за поданим виразом; формувати уявлення про гострий і тупий кути.

Обладнання: таблиці усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Пояснити розв’язання задачі № 528.

2) Зачитати відповіді прикладів № 529 у порядку зменшення.

2. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Обчислити.

50 – 7

28 + 12

57 + 23

60 – 8

40 – 3

67 – 24

Картка 2

Обчислити.

60 – 3

72 – 31

70 – 9

18 + 25

40 – 4

55 – 50

Картка 3

Обчислити.

77 – 24

50 – 3

27 – 13

11 + (70 – 5)

65 – (50 – 7)

29 + (74 – 32)

3. Усні обчислення

1) Математичний диктант.

• Знайти різницю чисел 40 і 6;

• знайти суму чисел 45 і 28;

• від 60 відняти суму чисел 3 і5;

• 45 збільшити на різницю чисел 30 і 6;

• знайти суму чисел 35 і 27.

2) Виконання завдання № 530.

3) Виконання завдання № 532.

4) Вибери і встав потрібний доданок. У квадратик впиши відповідну букву. Прочитай слово, яке вийшло. Це прізвище письменника, який написав казку «Вінні-Пух та всі-всі-всі».

56 + __ = 60

__ + 30 = 50

7 + __ = 48

__ + 6 = 52

20 4 46 41

І М Н Л

5) Заповни таблицю.

Зменшуване 40 85 72 58

Від’ємник 6 7 2 5

Різниця 56 9 8 64 39 3 26 4

II. Розвиток математичних умінь

1. Колективне виконання завдання № 531

2. Розв’язування задачі № 533

Після аналізу діти записують задачу самостійно.

3. Перевірка роботи

4. Скласти задачу за виразом. (Робота в групах.)

25 + (18 – 9)

5. Перевірка роботи

Кожна група презентує свою роботу. Зачитує задачу. Назвати відповідь задачі.

6. Самостійна робота

Розв’язання прикладів № 534.

7. Перевірка роботи

Вибрати з карток, запропонованих вчителем, ті, що є відповідями до прикладів.

26 18 98 33 24 82 47 13 64

8. Гра «Допоможи Буратіно знайти помилки»

62 + 21 – 42 = 42

27 + 32 + 11 = 69

90 – 70 – 6 = 15

30 + 15 + 23 = 69

III. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

С. 92 № 535, № 536.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 1838 | Рейтинг: 0.0/0
Школа ввічливості. Гостини
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
Вітальні листівки. Оздоблення листівки
Картини природи початку зими. М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм». О. Ту...
Робочий стіл. Піктограми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]