Урок 70 Тема. Закріплення прийому обчислення виду 40 – 8. Порівняння виразу і числа. Складання задач за даним виразом. Гострий і тупий кутиМета: закріплювати опрацьований матеріал; вправляти учнів у складанні задач за поданим виразом; формувати уявлення про гострий і тупий кути. Обладнання: таблиці усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Пояснити розв’язання задачі № 528. 2) Зачитати відповіді прикладів № 529 у порядку зменшення. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 50 – 7 28 + 12 57 + 23 60 – 8 40 – 3 67 – 24 Картка 2 Обчислити. 60 – 3 72 – 31 70 – 9 18 + 25 40 – 4 55 – 50 Картка 3 Обчислити. 77 – 24 50 – 3 27 – 13 11 + (70 – 5) 65 – (50 – 7) 29 + (74 – 32) 3. Усні обчислення 1) Математичний диктант. • Знайти різницю чисел 40 і 6; • знайти суму чисел 45 і 28; • від 60 відняти суму чисел 3 і5; • 45 збільшити на різницю чисел 30 і 6; • знайти суму чисел 35 і 27. 2) Виконання завдання № 530. 3) Виконання завдання № 532. 4) Вибери і встав потрібний доданок. У квадратик впиши відповідну букву. Прочитай слово, яке вийшло. Це прізвище письменника, який написав казку «Вінні-Пух та всі-всі-всі». 56 + __ = 60 __ + 30 = 50 7 + __ = 48 __ + 6 = 52 20 4 46 41 І М Н Л 5) Заповни таблицю. Зменшуване 40 85 72 58 Від’ємник 6 7 2 5 Різниця 56 9 8 64 39 3 26 4 II. Розвиток математичних умінь 1. Колективне виконання завдання № 531 2. Розв’язування задачі № 533 Після аналізу діти записують задачу самостійно. 3. Перевірка роботи 4. Скласти задачу за виразом. (Робота в групах.) 25 + (18 – 9) 5. Перевірка роботи Кожна група презентує свою роботу. Зачитує задачу. Назвати відповідь задачі. 6. Самостійна робота Розв’язання прикладів № 534. 7. Перевірка роботи Вибрати з карток, запропонованих вчителем, ті, що є відповідями до прикладів. 26 18 98 33 24 82 47 13 64 8. Гра «Допоможи Буратіно знайти помилки» 62 + 21 – 42 = 42 27 + 32 + 11 = 69 90 – 70 – 6 = 15 30 + 15 + 23 = 69 III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 92 № 535, № 536. | |
| |
Переглядів: 1829 | |
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір... |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Твоя квартира. Будь обережним |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Всього коментарів: 0 | |