Урок № 13 Тема: Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію.Мета уроку:
Обладнання: програма «Paint». Хід уроку
І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. Діти ми з вами знаходимось у комп’ютерному кабінеті. Як ви думаєте, чи правильно вчинили учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? 1. Пустотливі учні весело гралися на перерві біля школи, обливаючи один одного водою із водяних пістолетів. Пролунав дзвоник, учні прийшли в кабінет інформатики.
2. Учень, виконуючи завдання на карточці, прикрипів її скетчем до екрана монітора.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Робота над запитаннями. Ви вже знаєте, як поводитись у комп’ютерному класі, вивчили багато нового і цікавого на уроках інформатики.
2. Перевірка завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 27 з підручника. Розминка. На минулому уроці ви домальовували малюнки за початком. Сьогодні ми з вами будемо продовжувати малювати. Завдання 1. Розмалюй кульки, які позначаються числами, більшими ніж 8, в червоний колір, розташовані між числами 3 та 6 – в синій. Завдання 2. Розмалюй ті квіточки, які обведені товстою лінією. Повідомлення теми і мети уроку. Діти, сьогодні ви ознайомитесь з таким поняттям як інформація. Тема сьогоднішнього уроку: «про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію». (Тема записана на дошці). ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь казки вчителем Гномик Мудрунчик повертався з лісової школи і зустрів Ганнусю. Він повідомив Ганнусі про те, що в нашому лісі відкрилася школа детективів і він туди записався. — Цікава інформація, - сказала Ганнуся, - А як ти собі уявляєш, що таке інформація? Мудрунчик відповів, що, мабуть, це повідомлення. — Ось, тільки-но я повідомив тобі новину про школу детективів і ти одразу ж промовила це слово. І вчора теж, коли я сказав, що наша команда виграла, дідусь відповів, що ця інформація йому відома. Ще вранці диктор по радіо сказав:»Послухайте інформацію про погоду в нашому лісі». — Я теж так думаю, - підтвердила Ганнуся. – Це повідомлення про щось. Наприклад, про школу, про погоду, явища природи, про людей, тварин, різні предмети. Мудрунчику стало зрозуміло. 2. Робота з підручником. А тепер, діти, відкрийте підручник на с. 28. 3. Вибіркове читання. Прочитайте і знайдіть відповідь на питання, що таке інформація? 4. Фізкультхвилинка. Зараз ми з вами діями і словами передамо інформацію. На кожне питання відповідайте хором «Так» чи «Ні» та імітуйте рухами. Сорока плаває? – Ні! (Розмахують руками). Окунь плаває? – Так! (Пливуть). Горобець літає? – Так! (Розмахують руками). Щука літає? – Ні! (Пливуть). Зозуля плаває? – Ні! (Розмахують руками). Карась плаває? – Так! (Пливуть). ІV. Робота за комп’ютером. 1. Бесіда. А зараз ми перейдемо до роботи за комп’ютером.
Тихенько сядьте за свій комп’ютер. Сьогодні продовжимо роботу з програмою «Paint».
Тепер на панелі інструментів оберіть інструмент олівець і починайте створювати малюнок. Спробуйте намалювати дерево. Якщо щось вийшло не так, можна скористатися гумкою. Вона знаходиться на панелі інструментів. Клацніть на гумку лівою кнопкою миші. Тепер перенесіть гумку до того місця на малюнку, яке хочете стерти, і починайте витирати. 2. Практична робота учнів Учні створюють малюнок олівцем. 3. Релаксація. Ваші очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. Перевіримо, як ви засвоїли тему уроку.
VІ. Домашнє завдання. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» (Підручник, сторінка 29) Завдання легше.
Завдання складніше.
Вибирайте завдання за власним бажанням. | |
| |
Переглядів: 3758 | |
Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець? |
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
Ще про клавіатуру |
Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів |
Всього коментарів: 0 | |