УРОК 118 Тема: Розв'язування прикладів і задач на додавання й віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка. Складання виразів за текстовою умовою. Творча робота над задачеюМета: закріплювати навички додавання і віднімання круглих десятків в межах 100; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати вміння працювати в групі, співпереживати товаришам. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба На дошці записані числа: 22; 66; 43; 80; 12; 19; 34. — Розставте числа в порядку зростання. — Назвіть такі двоцифрові числа, у яких кількість десятків дорівнює кількості одиниць (22; 66); кількість десятків більша, ніж кількість одиниць. (43,80); кількість десятків менша, ніж кількість одиниць. (12; 19; 34). — Зменшіть на 1 числа: 29; 75; 40; 33; 18; 34. 2 Гра «Естафета» 1 ряд. 50 - 20 + 10 - 30 + 40= 50 2 ряд. 80 - 10 - 20 + 30 - 40= 40 3 ряд. 60 - 30 + 10 - 20 + 40= 60 3 Гра «Не помилися!» 30 + 30; □ + 20; □ - 40; □ + 30; □ - 10. 4 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Знайдіть закономірність: 16; 26; 36. — Яка цифра не змінювалася? — Де вона знаходиться? — Як називається цей розряд? — Що відбувається з цифрою, яка знаходиться другою праворуч? — Який це розряд? — Продовжте ряд чисел до 100. 5 Геометричний матеріал На дошці намальовані кути, різні за величиною. — Як називаються ці геометричні фігури? — Що ми можемо про них сказати, на які групи розділити? (За кольором, за величиною, за числами, які написані поряд.) — Придумайте завдання з будь-якими числами з даних. Хлопчики — завдання на додавання; дівчатка — завдання на від- На дереві сиділо декілька птахів. Коли 10 птахів відлетіло, на дереві залишилися 3 птахи. Скільки птахів сиділо на дереві? — Виділіть умову, питання. Що відоме в задачі? (Скільки відлетіло і залишилося) — Що невідомо? (Скільки сиділо) — Було більше чи менше, ніж залишилося? — Як отримати більше число? — Виберіть правильне розв’язання. німання. 6 Розв'язування задачі 10 + 3 10 - 3 ● Фізкультхвилинка Як захочу, Так підскочу — Навіть хату перескочу. Я по колу стриб та стриб На одній нозі, як гриб. Ще й на другій — Стрибу, стрибу... Вже мені немає стриму. Вже скачу, Скачу,скачу,— Наскачуся Досхочу. III. Розвиток математичних знань 1 Знаходження значень виразів (біля дошки, з коментуванням) 30 + 10 + 4070 - (10 + 50) 2 Самостійна робота (зазразком) 80 > 60 на 20 50 > 10 на □ 60 < 90 на □80< 100 на □ 3 Запис виразів і знаходження їх значень • Від суми чисел 20 і 50 відняти 40. • До різниці чисел 70 і 20 додати 10. • Від числа 70 відняти суму чисел 20 і 10. • До числа 30 додати різницю чисел 30 і 40. 4 Розв'язування задач 1) Творча робота над задачею. У трьох коробках 80 олівців. У першій 30 олівців, у другій — 20. Про що можна дізнатися, обчисливши такі вирази: 30 - 20; 30 + 20; 80 - (30 + 20)? На дошці — коротка умова задачі. I — 30 ол. І II — 20 ол. 80 ол. III — ? ол. ] 2) У Петрика було 14 кульок. 5 кульок були червоні, 4 — сині, а решта — жовті. Скільки було жовтих кульок? Задачу учні розв’язують самостійно після складання короткої умови й аналізу задачі. 5 Офтальмологічна пауза 6 Завдання на увагу — Упродовж 4-5 секунд я показуватиму вам картинки, а ви відтворите їх у зошиті по порядку, скільки запам’ятали. • о о • • о 7 Розв'язування логічних завдань • З двоцифрового відняти одноцифрове — отримаємо 1. Які це числа? • У кімнаті 4 кути. У кожному кутку — по кішці. Навпроти кожної кішки — 3 кішки. Скільки всього кішок в кімнаті? • Скільки трикутників на малюнку? 90 - 70 + 20 70 > 40 на □ 30 < 50 на □ а) 6; IV. Підбиття підсумків. Рефлексія — Розкажіть за схемою про те, що вам дав сьогоднішній УРОК математики. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3544 | |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі... |
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Всього коментарів: 0 | |