💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Розв'язування прикладів і задач на додавання й віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка

УРОК 118

Тема: Розв'язування прикладів і задач на додавання й віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка. Складання виразів за текстовою умовою. Творча робота над задачею

Мета: закріплювати навички додавання і віднімання круглих десятків в межах 100; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати вміння працювати в групі, співпереживати товаришам.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Усна лічба

На дошці записані числа: 22; 66; 43; 80; 12; 19; 34.

— Розставте числа в порядку зростання.

— Назвіть такі двоцифрові числа, у яких кількість десятків дорівнює кількості одиниць (22; 66); кількість десятків більша, ніж кількість одиниць. (43,80); кількість десятків менша, ніж кількість одиниць. (12; 19; 34).

— Зменшіть на 1 числа: 29; 75; 40; 33; 18; 34.

 2 Гра «Естафета»

1 ряд. 50 - 20 + 10 - 30 + 40= 50

2 ряд. 80 - 10 - 20 + 30 - 40= 40

3 ряд. 60 - 30 + 10 - 20 + 40= 60

 3 Гра «Не помилися!»

30 + 30; □ + 20; □ - 40; □ + 30; □ - 10.

 4 Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Знайдіть закономірність: 16; 26; 36.

— Яка цифра не змінювалася?

— Де вона знаходиться?

 — Як називається цей розряд?

 — Що відбувається з цифрою, яка знаходиться другою праворуч?

 — Який це розряд?

 — Продовжте ряд чисел до 100.

5 Геометричний матеріал

На дошці намальовані кути, різні за величиною.

 — Як називаються ці геометричні фігури?

 — Що ми можемо про них сказати, на які групи розділити? (За кольором, за величиною, за числами, які написані поряд.)

 — Придумайте завдання з будь-якими числами з даних. Хлопчики — завдання на додавання; дівчатка — завдання на від-

 На дереві сиділо декілька птахів. Коли 10 птахів відлетіло, на дереві залишилися 3 птахи. Скільки птахів сиділо на дереві?

 — Виділіть умову, питання. Що відоме в задачі? (Скільки відлетіло і залишилося)

 — Що невідомо? (Скільки сиділо)

 — Було більше чи менше, ніж залишилося?

 — Як отримати більше число?

 — Виберіть правильне розв’язання.

німання.

 6 Розв'язування задачі

10 + 3

10 - 3

● Фізкультхвилинка

 Як захочу,

 Так підскочу —

 Навіть хату перескочу. Я по колу стриб та стриб На одній нозі, як гриб. Ще й на другій — Стрибу, стрибу...

 Вже мені немає стриму. Вже скачу,

 Скачу,скачу,—

 Наскачуся

 Досхочу.

III. Розвиток математичних знань

 1 Знаходження значень виразів (біля дошки, з коментуванням)

30 + 10 + 4070 - (10 + 50)

2 Самостійна робота (зазразком)

80 > 60 на 20 50 > 10 на □

60 < 90 на □80< 100 на □

 3 Запис виразів і знаходження їх значень

 • Від суми чисел 20 і 50 відняти 40.

 • До різниці чисел 70 і 20 додати 10.

 • Від числа 70 відняти суму чисел 20 і 10.

 • До числа 30 додати різницю чисел 30 і 40.

 4 Розв'язування задач

1) Творча робота над задачею.

У трьох коробках 80 олівців. У першій 30 олівців, у другій — 20. Про що можна дізнатися, обчисливши такі вирази: 30 - 20; 30 + 20; 80 - (30 + 20)?

На дошці — коротка умова задачі.

I — 30 ол. І

II — 20 ол. 80 ол.

III — ? ол. ]

2) У Петрика було 14 кульок. 5 кульок були червоні, 4 — сині, а решта — жовті. Скільки було жовтих кульок?

Задачу учні розв’язують самостійно після складання короткої умови й аналізу задачі.

 5 Офтальмологічна пауза

 6 Завдання на увагу

— Упродовж 4-5 секунд я показуватиму вам картинки, а ви відтворите їх у зошиті по порядку, скільки запам’ятали.

 • о о •

 • о

 7 Розв'язування логічних завдань

 • З двоцифрового відняти одноцифрове — отримаємо 1. Які це числа?

 • У кімнаті 4 кути. У кожному кутку — по кішці. Навпроти кожної кішки — 3 кішки. Скільки всього кішок в кімнаті?

 • Скільки трикутників на малюнку?

90 - 70 + 20

70 > 40 на □ 30 < 50 на □

а) 6;

IV. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Розкажіть за схемою про те, що вам дав сьогоднішній УРОК математики.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 3544 | Рейтинг: 0.0/0
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві...
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці
Сонце та його значення для життя на Землі
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]