💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Таблиці додавання й віднімання числа 2. Задачі на різницеве порівняння і на знаходження невідомого доданка

Урок 12

Тема. Таблиці додавання й віднімання числа 2. Задачі на різницеве порівняння і на знаходження невідомого доданка

Мета: ознайомити учнів з особливостями додавання й віднімання числа 2 з переходом через десяток; розвивати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка.

Обладнання: лічильний матеріал, предметні малюнки, схеми задач.

Хід уроку

I. Аналіз контрольної роботи

Учитель знайомить учнів з результатами контрольної роботи, вказує на помилки, яких припустилися учні.

Учні біля дошки розв’язують подібні приклади і задачі.

II. Р обота над новим матеріалом

1. Підготовчі вправи

1) Додати до десяти.

8 1 3 5 9 4 0 6 7 2

2) Відняти до десяти.

18, 13, 17, 14, 11.

3) Кожне з чисел 2, 3, 4 розклади на два доданки.

2 = + 3 = 2 + 4 = 2 +

2. Виконання завдання № 81

1) Робота в парах.

Діти спочатку читають таблиці, потім одне одному задають приклади.

За бажанням декілька учнів розповідають таблицю на 2 на пам’ять.

— Які нові приклади з’явилися в нашій таблиці?

— Чим відрізняються вони від інших?

— Для того, щоб виконати додавання, треба другий доданок розкласти на два числа, перше з яких доповнювало б перший доданок до 10.

2) Діти записують у зошитах приклади.

9 + 2 = 9 + 1 + 1 = 10 + 1 = 11

1 – 2 =11 – 1 – 1= 10 – 1 = 9

Інший спосіб: 11 – 2 = 10 – 2 + 1 = 9

3. Робота з лічильним матеріалом

На наборному полотні вчитель виставляє 9 яблук. Треба додати ще 2.

Діти додають і пояснюють.

4. Фізкультхвилинка

III. Р озвиток математичних умінь

1. Самостійна робота

1 варіант — № 82, верхній рядок.

2 варіант — № 82, нижній рядок.

2. Перевірка роботи

3. Виконання № 83 самостійно

Взаємоперевірка роботи.

4. Креслення відрізків

— Яка довжина даного відрізка?

— Якої довжини відрізок будемо креслити?

— Чому?

Діти креслять відрізок завдовжки 11 сантиметрів. Учитель допомагає слабкішим учням.

5. Робота над задачами

1) Розв’язання задачі № 85

— Про що йдеться в задачі?

— Що в задачі відомо?

— Що треба дізнатися?

— Якою дією будемо розв’язувати задачу?

Діти обирають відповідну схему до задачі. Вчитель на дошці записує скорочений запис задачі.

Було — ? ігр.

Поклав — 4 ігр.

Стало — 10 ігр.

Діти самостійно записують задачу.

2) Задача.

У вазі було декілька груш. Коли поклали ще 5 груш, то їх стало 9.

Скільки груш було у вазі спочатку?

Учитель аналізує задачу. Діти розв’язують її самостійно.

3) Задача з логічним навантаженням № 86.

— Кого ви бачите на малюнку?

— Хто, на вашу думку, важчий?

— Чому?

— На скільки гуска важча?

4) Задача.

Юрко сказав, що йому не більш як 7 років, а Сашкові більш як 6.

Скільки років кожному з них, якщо вони ровесники?

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 18 № 87 № 88.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.11.2013)
Переглядів: 3734 | Рейтинг: 0.0/0
Дикі та свійські тварини
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці...
Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків н...
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В....
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]