Урок 1 Тема: Значення здоров’я для людиниМета: формувати уявлення учнів про значення здоров’я для навчання, спілкування, праці та шляхи його збереження й зміцнення; навчати обґрунтовувати необхідність дбайливого і бережливого ставлення до свого здоров’я; сприяти формуванню навичок здорового способу життя. Хід Уроку 1. Вступне слово вчителя — Життя і здоров’я — найбільша цінність. Як ви вважаєте чому? — На яких Уроках ми навчаємось берегти здоров’я? — На Уроках з основ здоров’я у 2 класі ви продовжите вивчати науку про здоров’я і безпеку життя. 2. Робота за підручником (С. 3-5) Читання тексту на с. 3. — Про що ви дізнаєтесь на Уроках з основ здоров’я? — Чого ви навчитесь на Уроках з основ здоров’я? — Розглянь малюнки на с. 4. Як почуваються діти, зображені на малюнках? — Дайте дітям імена. Складіть речення за малюнками. — Найціннішим для кожної людини є її здоров’я. Коли ти здоровий, легко впораєшся з будь-якою справою. Купити здоров’я неможливо. Тому його потрібно зберігати й зміцнювати. Що необхідно робити для того, аби зберегти своє здоров’я? (Займатися спортом, загартовуватись, вживати здорову їжу та вітаміни, чистити зуби, достатньо спати, робити ранкову гімнастику, дотримуватися режиму дня тощо) — Прочитайте поради, як зберігати і зміцнювати здоров’я (С. 4). Висновок: щоденні прогулянки на свіжому повітрі, ранкова гімнастика і заняття спортом, загартовування зміцнюють твоє здоров’я. Гарний настрій допомагає зберегти здоров’я. — Розгляньте малюнок на с. 5. Укладіть речення про те, як діти зміцнюють своє здоров’я. — Пригадайте ознаки здоров’я. Яку людину можна назвати здо-ровою? (Ту, в якої нічого не болить, вона рідко хворіє, добре почувається, частіше має гарний настрій, посміхається тощо.) — Розкажіть, як ви почуваєтесь, коли здорові? коли хворієте? 3. Гра-фізкультхвилинка Учитель пропонує дітям стати у коло, сам встає в центрі, виконуючи роль ведучого. Діти йдуть за його вказівкою то вліво, то вправо, промовляючи такі слова: Рівним кроком І підскоком Ми йдемо в руці рука. Ви скажіть, а ми покажем — ...ось так. Після слів «покажем» діти зупиняються і дивляться на ведучого. Ведучий каже: «Робіть... (наприклад, «вітряка», «страуса», «качку» тощо)». Можна дібрати слова, що стосуються здоров’я (наприклад, «сонце», «яблуко», «плавання», «біг», «мандрівка» тощо). 4. Робота в зошиті 1)С. 2. Розфарбуйте малюнки, на яких зображені здорові діти. Складіть відповідні речення. Доведіть свою думку. Орієнтовні відповіді • Здорова дитина грається. • Здорова дитина має гарний апетит. • Здорова дитина танцює. • Здорова дитина із задоволенням вчиться. 2) С. 3 № 2. Розфарбуйте різними кольорами слово «здоров’я». — Що, на вашу думку, це слово означає? Як ви почуваєтесь, коли здорові? — Що ви уявляєте, читаючи це слово? — Що ж для людей є найдорожчим? — Що спричиняє захворювання? 3) № 3. Продовжте речення, користуючись малюнками. Щоб бути здоровим, треба... Орієнтовні відповіді • Щоб бути здоровим, треба достатньо спати. • Щоб бути здоровим, треба гуляти на свіжому повітрі. • Щоб бути здоровим, треба приймати душ після сну — вранці і перед сном — увечері. • Щоб бути здоровим, треба займатися спортом. • Щоб бути здоровим, треба правильно харчуватися. • Щоб бути здоровим, треба гратися. 4) № 4. Поясніть зміст прислів’їв. • Не може бути щасливою хвора людина. • У здоровому тілі — здоровий дух. • Все можна купити, крім здоров’я. • Здоров’я — всьому голова. 5. Вправа «Намисто здоров’я» Учитель роздає дітям кружечки-намистинки з паперу діаметром 5 см. Це перлинки здоров’я. На кожній намистинці пропонує написати, як діти будуть берегти своє здоров’я, що для цього будуть робити. Коли всі перлинки будуть підписані, за допомогою голки і нитки виготовляють намисто. Запропонуйте дітям одягнути «намисто здоров’я» на себе і показати його одне одному. Висновок: здоров’я — запорука щастя й повноцінного життя. І хоча можна почуватися добре, слід пам’ятати, що про здоров’я треба дбати змалечку й постійно. Щоденна турбота про збереження і зміцнення здоров’я є здоровим способом життя. Запропонуйте дітям показати намисто здоров’я батькам, запитайте їх про власний досвід збереження та зміцнення здоров’я. 6. Підсумок уроку — Який вигляд має здорова людина? — Що означає бути здоровим? — Чи може кожний із вас сказати про себе: «Я здоровий»? — Від чого залежить здоров’я? — Що треба робити, щоб бути здоровим? — Як ви можете зберегти своє здоров’я? — Про що може мріяти здорова людина? — Про що може мріяти хвора людина? — Чому дитина повинна бути здоровою? — Що таке здоровий спосіб життя? — Чи ви ведете здоровий спосіб життя? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2398 | |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
Д. Чередниченко «Рідні краєвиди». Л. Глібов «Зимня пісенька». «Сію, сію, посі... |
Приголосні мають різний характер |
Уроки чемності |
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р... |
Всього коментарів: 0 | |