Урок 88 Тема. Таблиця ділення на 2. Задачі на діленняМета: формувати в учнів уявлення про те, що зв’язок між діями множення й ділення є основою складання таблиць ділення; скласти таблицю ділення на 2. Обладнання: таблиці множення й ділення числа 2; таблиці усних обчислень; предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи, сигнальні картки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Діти зачитують складені приклади на ділення. № 656. 2) Один учень записує на дошці скорочений запис задачі № 657. 3) Другий учень зачитує розв’язання задачі. — Як можна записати розв’язання задачі за допомогою виразу? — Змініть запитання задачі так, щоб вона розв’язувалась за допомогою виразу: 10 – 2 · 4 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 З двох прикладів на множення скласти по два приклади на ділення. 2 · 4 = 8 2 · 3 = 6 Картка 2 З двох прикладів на множення скласти по два приклади на ділення. 2 · 6 = 12 2 · 9 = 18 Картка 3 Обчислити. 2 · 8 + 30 2 · 4 + 65 2 · 9 – 7 48 – (34 + 6) 2 · 9 + 42 2 · 3 + 71 Картка 4 Розв’язати задачу. Мама зв’язала 8 пар рукавичок. Кошеня 5 з них затягло під шафу. Скільки рукавичок залишилося? 2. Усні обчислення 1) Гра «Відгадай приклад». Учні працюють із сигнальними картками. Вчитель називає відповідь якогось прикладу на множення, діти повинні підняти 2 сигнальні картки, що становлять цей приклад. 2) Допоможи виправити помилку. 2 · 6 + 34 = 45 (11 – 9) · 2 = 6 13 – 8 + 14 = 20 62 – 49 + 4 = 18 16 – 10 + 8 = 17 2 · 8 – 7 = 10 3) Таблиця ділення на 2. Задачі на ділення. — Мама-квочка збирає до себе своїх маленьких курчаток. Допоможіть їй, будь ласка. Для цього вам треба правильно обчислити приклади. 2 · 5 – 7 2 · 6 – 8 2 · 9 + 12 2 · 5 + 0 2 · 7 + 16 (54 – 52) · 6 (61 – 59) · 4 II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовчі вправи З прикладу на множення скласти два приклади на ділення. 2 · 7 = 14 2. Пояснення нового матеріалу — Зараз ми з вами складали з прикладу на множення два приклади на ділення. Так само складають всю таблицю ділення на 2. Я пропоную вам скласти всю таблицю ділення на 2. Спочатку ми в стовпчик запишемо таблицю множення на 2, а поруч у стовпчик запишемо таблицю ділення на 2. 3. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 658. 2) Виконання завдання № 659 (з коментуванням). 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 660 (1). 2) Розв’язання задачі № 660 (2). 3) Розв’язання задачі. У пляшку з чаєм поклали 6 кусочків цукру, по 2 кусочки в кожну. На скільки пляшок вистачить цього цукру? 4) Розв’язання задачі. 12 редисок зв’язали у пучечки по 6 редисок в кожному. Скільки вийшло пучечків? 2. Розв’язання прикладів № 661 (самостійно) 3. Перевірка роботи IV. Підсумок урок V. Домашнє завдання С. 113 № 662, № 663. | |
| |
Переглядів: 6208 | |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Всього коментарів: 0 | |