Тема 31. Твої друзіМета: розширити уявлення учнів про дружні взаємини; розвивати вміння обирати друзів, товаришувати й спілкуватися, знаходити спільні інтереси з іншими людьми; формувати навички культури спілкування, комунікативні вміння; вчити цінувати дружбу та заохочувати бути справжнім другом. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Часто вдома чи у школі можна почути: «Діти, потрібно дружити, бути дружними, дружно гратися, дружно жити». — Що ж потрібно робити, щоб стати комусь другом? (Орієнтовні відповіді: турбуватися про друга; намагатися зробити для нього щось хороше; не сваритися; підтримувати у скрутну хвилину; радіти за свого друга, поважати його думку тощо.) III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтесь про дружні взаємини, про те, як товаришувати й спілкуватися. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручником (с. 101-103) — Уже другий рік ви ходите до школи і, напевне, у вас з’явилися нові друзі. Чи замислювалися ви над тим, чому в одних школярів багато друзів, а в інших — ні? — Чи багато друзів у вас? — Як ви спілкуєтеся і поводитеся з іншими? — Порівняйте, які захоплення у вас, а які — в інших дітей. — Мабуть, у вашому класі є учні, які цікавляться музикою чи танцями, вирощують квіти або займаються спортом, щось колекціонують або люблять малювати. Поцікавтеся, може, і вам будуть до вподоби заняття однолітків і ви з ними потоваришуєте? Що при цьому слід пам’ятати? (Це мають бути корисні захоплення.) — Розгляньте малюнки на с. 101. — Назвіть цікаві справи, якими можна займатися у вільний час. — Прочитайте і запам’ятайте поради, як зберегти дружбу. — Поясніть прислів’я (с. 103). Друг пізнається в біді. Людина без друзів, що дерево без гілля. — Прочитайте вірш Анатолія Костецького «Секрет». — Про який «секрет» йдеться у вірші? — Які ще «секрети» дружби ви знаєте? — Розкажіть про свого друга чи подругу. — Чим ви любите займатися у вільний час? — Як ви вважаєте, чи вмієте ви товаришувати? — Чи багато у вас друзів? — Навіщо мати друзів? — Чи добре бути самотньою людиною? — Хто був вірним другом Чебурашки, Вінні-Пуха, Карлсона? 2. Фізкультхвилинка Важко зайчику сидіти, Треба трішки відпочити. Скік-скік, скік-скік, скік-скік — Треба трішки пострибати. Скік-скік, скік-скік, скік-скік — Пострибавши, працювати. V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1. Робота в групах — Об’єднайтесь у дві групи (хлопчики і дівчатка) та напишіть на маленьких папірцях якомога більше своїх захоплень. — Розподіліть ваші записи на три групи: те, чим займаються переважно хлопчики; переважно дівчатка; і хлопчики, і дівчатка. 2. Гра «Хрестики — нулики» — Біля правильної відповіді поставте «хрестик», а біля неправильної — «нулик». З Хлопчики і дівчатка можуть бути справжніми друзями. О Справжній друг дасть тобі списати складну задачу. О Щоб мати справжніх друзів, треба бути дуже сильним. З Справжній друг завжди зрадіє твоїм успіхам. З ДРУГ — це чесність, справедливість, підтримка. VI. Підсумок уроку — З ким ви дружите? — За якими ознаками ви обираєте друзів? — Опишіть своїх друзів. Які риси характеру їм властиві? — Що ви робите для своїх друзів? — Як ви допомагаєте своїм друзям? — Яких успіхів досягли ваші друзі? — Що ви робите, коли друзі хворіють? — Чи можлива дружба між дівчатками і хлопчиками? | |
| |
Переглядів: 3916 | |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
У школі детективів |
Всього коментарів: 0 | |