Тема 33. Як прийняти рішенняМета: ознайомити учнів із різними варіантами розв'язання проблемних ситуацій і їх наслідками із впливом реклами на здоров'я; вдосконалювати навички безпечної поведінки; виховувати свідоме ставлення дітей до власного здоров'я і здоров'я оточуючих. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Відновіть деформоване слово: без ка пе не. (Небезпека) — Що таке небезпека? (Небезпека — це коли людині хтось або щось загрожує.) — Хто може погрожувати? — Що може погрожувати? — Доповніть речення: «Ситуації бувають небезпечні і. (безпечні)*. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про різні варіанти прийняття рішень і вплив реклами на здоров’я. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручником (с. 106-107) — Коли ви були маленькими, усі рішення за вас приймали дорослі. Тепер ви вже другокласники, і вам дедалі частіше доводиться робити вибір самостійно. Розгляньте малюнок на с. 106 і розкажіть, які рішення приймають ваші однолітки. — Назвіть рішення, яке вам довелося прийняти сьогодні вранці. — Прочитайте поради, які допомагають прийняти зважені рішення. — Зважені рішення — це те, що люди роблять після обмірковування ситуації. — Що допомагає прийняти правильне рішення (с. 107)7 — Чому не слід повністю довіряти під час прийняття рішень побаченій або почутій рекламі? Доведіть це. — Реклама — ненадійний порадник. Вона може заохочувати купувати речі, які вам не потрібні, або продукти, шкідливі для здоров’я. Тому ви повинні розібратися і зрозуміти, що добре, а що — погано. А вже потім прийняти рішення. 2. Фізкультхвилинка V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1. Робота в групах — Розкажіть про ситуації, коли ви просили купити щось під впливом реклами. Чи можна було обійтися без цієї покупки? — Мета реклами — продати товар. 2. Читання й обговорення вірша Л. Вознюк «Сергійко і реклама» СЕРГІЙКОІ РЕКЛАМА Дивились чипси на Сергійка із реклами підсмажені, з рум’яними боками. Хотілось бігти і одразу купувати, Клас та навіть дозволу у мами не спитати. В рекламі дружно чипсами хрумтіли, хвалили, насолоджуючись їли. Із шинкою та сиром, із грибами просили: «З’їж їх, не запитуй в мами!» Але Сергійко впевнено тримався і на спокуси чипсів не піддався. Засвоїв, що навчають не реклами, а в школі та поради тата й мами. — Назвіть продукти, які часто рекламують. — Назвіть продукти, які рідко рекламують. — Які з них є кориснішими для здоров’я? — Корисні продукти не потребують зайвої реклами. VI. Підсумок уроку — Чому вчилися сьогодні на уроці? — Як ви приймаєте рішення? Чи допомагає вам хтось у цьому? — Як ви вважаєте, чи можна повністю довіряти рекламі при прийнятті рішень? ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ Вплив реклами на дитину Негативний впливПозитивний вплив •Підриває здоровий спосіб життя,•Допомагає бути в курсі новинок. наполегливо привчає до спож謕Використовує образи відомих вання шкідливих товарів [рекла¬людей, на яких діти прагнуть по¬ мування продуктів харчування,ходити. які протипоказані дітям: чипси,•Допомагає дізнатися і багато но¬ газована вода, жуйка і так далі).вого (чистити зуби двічі на день, •Впливає на стосунки в сім’ї (кон¬ регулярно відвідувати стомато¬ флікти в сім’ї, образи, якщо ди¬лога тощо). тині щось не купили з реклами).•Новинки реклами можуть стати •Пропонує прості методиу пригоді під час підготовки до розв’язання проблеми, які нега¬уроків, дають інформацію для роз¬ тивно відбиваються на інтелектідумів, отримання нових знань (не виходить зробити уроки --- їж чипси). •Чинить негативний вплив на особистість дитини (нав’язують ідеали краси: подорожі, одяг, авто¬ мобілі, які вкрай далекі від реаль¬ ності). •Мигаючі картинки реклами не¬ гативно впливають на зоровий апа¬ рат дитини в цілому (на очі, на ро¬ боту серця, на мозок), а часта зміна зображення послабляє увагу | |
| |
Переглядів: 4053 | |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Всього коментарів: 0 | |