Тема 30. Смаки і захопленняМета: пояснити учням вплив смаків і захоплень на здоров'я людини; вчити обирати заняття і захоплення, що позитивно впливають на здоров'я; розвивати вміння співвідносити свої наміри і здібності; виховувати потребу в творчій самореалізації на основі захоплень і інтересів. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Чим ви любите займатися у вільний час? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як смаки і захоплення впливають на здоров’я людини, які заняття і захоплення позитивно впливають на здоров’я. IV. Вивчення нового матеріалу 1.Робота за підручником (с. 98-100) — Як відомо, не існує двох однакових людей. У кожного — свої погляди на одне й те саме явище, подію, річ. Комусь подобається картина художника і він може довго стояти і милуватися нею. Інший зовсім байдужий до цієї картини. Хтось із великим задоволенням слухає класичну музику, а хтось надає перевагу сучасній. Одна людина любить відвідувати театр, а інша — ні. Інколи кажуть, що кожна людина має свій смак. Смак свідчить про те, як людина ставиться до чогось красивого: живопису, музики, літератури, скульптури тощо. Людина з гарним смаком любить і цінує прекрасне. Поміркуйте, що означає прислів’я: «Про смаки не сперечаються». — У кожного — свої захоплення. Захоплення — це те, чим людина любить займатися. Наприклад, ти захоплюєшся спортом, туризмом, колекціонуванням марок, а твій сусід цілими днями грає в комп’ютерні ігри, потайки від батьків пробує курити сигарети. У вас різні захоплення. Твої заслуговують на схвалення, а сусіда — ні. — Розгляньте малюнки на с. 98-99. Доведіть, що смаки і захоплення людини можуть багато «розповісти» про неї. — Що сприяє збереженню та зміцненню здоров’я? — Наведіть приклади захоплень, які зміцнюють здоров’я (с. 100). — Що згубно впливає на здоров’я? — Навчіться відрізняти корисне від шкідливого і завжди обирайте корисне! — Розкажіть про: свої захоплення; захоплення твого друга; захоплення твоїх однокласників. — Які захоплення сприяють зміцненню здоров’я, а які — навпаки — шкодять йому? Домашнє завдання — Удома візьміть інтерв’ю у батьків. Розпитайте: чим вони захоплювалися в дитинстві; які в них захоплення тепер. Фізкультхвилинка ТЕПЛОХІД Від зеленого причалу Відштовхнувся теплохід Раз, два! Крок назад зробив спочатку Раз, два! Потім знову крок вперед Раз, два! Хвилька його підхопила, Вправо-вліво нахилила. І поплив, поплив по морю Швидко-швидко теплохід, До зеленого причалу Набирає повний хід. (Встати з-за столів.) (Крок назад.) (Крок уперед.) (Нахили тулуба вправо-вліво.) (Хвилеподібні рухи руками.) (Ходьба на місці.) (Повторити 4-6 разів.) V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1. Робота в парах — Як ви вважаєте, чому в магазинах так багато різних продуктів і товарів? — Розкажіть про свої смаки. Знайдіть три речі, в яких ваші смаки збігаються, і три — в яких відрізняються. 2. Практична робота — Намалюйте своє захоплення або підготуйте презентацію на тему «Моє захоплення». — Разом з однокласниками зробіть плакат «Захоплення учнів нашого класу». 3. Гра з м'ячем «Мені подобається.» Учні утворюють коло. Ведучий кидає м’яч довільно вибраному гравцеві. Той повинен упіймати його і назвати одне зі своїх улюблених занять, починаючи зі слів «Мені подобається.» (наприклад, грати у футбол або плести з бісеру). — Отже, у вас дуже багато цікавих захоплень, а це означає, що корисним відпочинком може бути заняття спортом або іншою улюбленою справою (малювання, вишивання, гра в шахи). Займаючись улюбленою справою, людина відпочиває. VI. Підсумок уроку — Які захоплення є у вас? — Чому захоплення — кращий відпочинок? | |
| |
Переглядів: 8389 | |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
Українська народна казка «Рукавичка» |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |