Тема 17. Як ти спілкуєшсяМета: ознайомити учнів з основними способами спілкування: мовленням, мімікою, жестами; пояснити, що щирість і правдивість полегшують спілкування; виховувати бажання дотримуватися правил етикету. |
Тема 16. Культура спілкуванняМета: поглибити знання учнів про правила спілкування з рідними, товаришами, друзями, знайомими; показати дітям важливість ставлення до інших із повагою; спонукати до виконання вивчених правил культурної поведінки. |
Тема 15. Твої обов’язкиМета: вчити учнів виконувати свої обов'язки в родині і в школі; розвивати мислення, увагу; виховувати відповідальність, дисциплінованість. |
Тема 14. Твої праваМета: розширити знання учнів про основні права дитини, визначені Конвенцією про права дитини; вчити виконувати свої обов'язки в школі; виховувати відповідальність, дисциплінованість. |
Тема 13. Загартовуйся!Мета: поглибити знання учнів про вплив загартовування на здоров'я, процедури загартовування; дати дітям поради щодо загартовування; виховувати прагнення систематично займатися загартовуванням, аби зміцнити власне здоров'я. |
Тема 12. Займайся фізкультурою!Мета: продовжити формувати в учнів знання про умови, що сприяють фізичному розвитку дитини; розповісти учням про види рухової активності; розвивати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та вправ для фізичного та розумового розвантаження; виховувати старанність, наполегливість. |
Тема 11. Як поводитися за столомМета: ознайомити учнів з основними правилами харчування; вчити дотримуватися елементарних правил режиму харчування, правил поведінки за столом; виховувати культуру спілкування. |
Тема 10. Їжте на здоров’я!Мета: пояснити учням, для чого потрібно вживати їжу; навчити вибирати корисну для здоров'я їжу; виховувати естетичні смаки. |
Тема 9. Догляд за зубамиМета: розповісти учням, для чого потрібні зуби; поглибити знання про значення гігієнічних навичок; вчити доглядати за зубами; виховувати бажання дотримуватись вивчених правил. |
Тема 8. Особиста гігієнаМета: розповісти учням про ранкові і вечірні гігієнічні процедури; поглибити знання про значення гігієнічних навичок; вчити доглядати за руками; виховувати бажання використовувати набуті гігієнічні навички у повсякденному житті за різних умов. |