Тема 8. Особиста гігієнаМета: розповісти учням про ранкові і вечірні гігієнічні процедури; поглибити знання про значення гігієнічних навичок; вчити доглядати за руками; виховувати бажання використовувати набуті гігієнічні навички у повсякденному житті за різних умов. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності Розучування вірша Цілу армію одужить Той, хто з чистотою дружить, Не страшні йому мікроби Та від рук брудних хвороби. Кожен учень гарно знає, Що йому допомагає Знаменитий Мийдодір, Умивальників начальник І мочалок командир. О.Чеботарьов — Хто такий Мийдодір? — Як ви гадаєте, про що ми говоритимемо на уроці? III. Повідомлення теми і мети уроку — Чи погоджуєтесь ви із думкою, що ваше здоров’я значною мірою залежить від виконання правил особистої гігієни? — Цих правил слід дотримувати щодня. — Які це правила, як їх дотримуватись і для чого вони потрібні, ви сьогодні й дізнаєтесь. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручником (с. 27) — У давньогрецького бога Ескулапа була донька Гігієя — богиня чистоти і здоров’я. На її честь назвали правила, які допомагають зберегти здоров’я. Це — правила гігієни. — Розгляньте малюнки на с. 27. Які ви знаєте правила гігієни? Ти вже знаєш, що чистота — запорука здоров’я. І тому правила особистої гігієни треба виконувати щодня. Зранку вимий руки, обличчя, шию, вуха. Почисти зуби. Прийми душ. Витрися сухим чистим рушником досуха. Протягом дня не забувай мити руки після занять фізичними вправами, прогулянки, туалету, перед уживанням їжі тощо. Увечері перед сном слід умитися, почистити зуби, вимити ноги з милом або помитися під душем. 2. Читання й обговорення вірша К. Чуковського «Мийдодір» — Чому від хлопчика втекли всі речі? — Про що кричав йому умивальник? — Що зробив замазура? — Чи змінили речі своє ставлення до хлопчика? — Що прославляє цей вірш? — Згадайте казкових персонажів — Федору, Буратіно, Мальвіну. Хто з них дбав про гігієну, а хто — ні? Клас — Щоб бути чистими і охайними, ми виконуємо гігієнічні процедури, або процедури гігієни. — Які процедури гігієни ви виконуєте: щодня; ■ кілька разів на день; щотижня; час від часу? — Які процедури гігієни ви виконуєте: вранці; удень; ввечері? 3. Бесіда про догляд за руками — Упродовж дня наші руки багато разів торкаються різних предметів. Так на них потрапляють мікроби, які можуть спричинити різні хвороби. Складіть розповідь: «Один день з життя моїх рук». Намалюйте про це малюнок. — Перелічіть ситуації, у яких треба вимити руки. — Найбільше мікробів накопичується під нігтями. Тому щотижня зрізуй нігті на руках і раз на два тижні — на ногах. На ногах нігті треба зрізувати прямо, не скошуючи кутів. — Отже, гігієна — це дотримання правил чистоти, охайності, акуратності. А особиста гігієна — це дотримання правил чистоти, охайності кожною людиною, особою зокрема. У режимі дня школяра достатній час передбачається для гігієнічних процедур. Особиста гігієна включає вранішній і вечірній туалет, уранішню гімнастику з наступними водними процедурами, переодягання після школи і прогулянок тощо. 4. Фізкультхвилинка V. Узагальнення та систематизація отриманих знань Робота над загадками Ти нас, мабуть, знаєш, друже. Ми тобі потрібні дуже! З нами вірно ти дружи, Свої зуби збережи. (Зубна паста і щітка) Мию чисто — не лінюся. Вам я завжди знадоблюся. (Мило) Маю я зубців багато, Зачешу вас як на свято. (Гребінець) Я — м’якенький і завзятий, Люблю діток витирати. (Рушничок) Як голівку будеш мити — Не забудь мене налити. (Шампунь) VI. Підсумок уроку — Які ранкові і вечірні гігієнічні процедури ви знаєте? — Які правила особистої гігієни ви запам’ятали? | |
| |
Переглядів: 5091 | |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Твоя країна — Україна. Символи держави |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
Найбільші річки та озера України, їх значення для людини |
Всього коментарів: 0 | |