Урок № 24
Тема: «Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну».Мета: удосконалювати навички роботи з пластиліном, уміння визначати форму і пластику окремих частин тіла тварин і відтворювати їхні образи в ліпленні; розвивати образне мислення, уяву, фантазію, гнучкість та вправність руки. Обладнання: таблиці із зображенням та послідовністю ліплення тварин; ілюстрації, іграшкові тварини.Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організаційна частина. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності: – Діти, сьогодні ми проведемо уявну екскурсію до зоопарку та познайомимося із його мешканцями. ІІІ. Засвоєння нових знань: 1. Відгадування загадок. – Колобка я з’їла, до вовчика в хату сіла, Вовкові — сестричка, а звуть мене... (лисичка). – Хижий звір у хащах спить. Як зареве, як заричить! Листя осипається з дерев. Хто ж це? Відгадали?... (Лев) – Я шукаю мед, малину, рибку сам собі ловлю, Влітку й миті не спочину, а зайде зима, то сплю. (Ведмідь) – Така велика, довгонога і більша за найбільшу шафу, Така розумна і красива у зоопарку є... (жирафа). 2. Гра «Підбери малюнок до відгадки». 3. Бесіда. – Діти, ви бували у зоопарку, бачили звірів, які живуть у ньому. Де хто з вас бачив тварин у цирку, в кінофільмах, на кольорових фотографіях та ілюстраціях. Вдома ви граєтесь з іграшковими тваринами. Саме іграшки, які ви принесли сьогодні на урок, допоможуть вам виліпити з пластиліну улюблену тварину. – Розглянемо наприклад, форму іграшкової лисиці. У неї маленька голова, загострена до носа, тулуб видовженої форми, довгий хвіст, короткі тонкі лапки. – Гостроносенька, хвостата Ця тваринка рудувата. Хутро в неї гарне, пишне, Особливо хвіст розкішний! На зайців вона полює, Бідолашних нюхом чує! Мишу й птаха може з’їсти, Може і в курник залізти! Полюбляє і рослини: Ягоди, плоди, насіння. Взимку їй також не спиться, А зовуть її... (лисиця). – А яка лисичка за характером? Які риси її характеру лягли в основу багатьох народних та літературних казок? Назвіть відомі вам казки про лисичку-сестричку. – Перед роботою пропоную вам завдання на кмітливість про звірів-хижаків. – А тепер розгляньте інші іграшки. 4. Перегляд демонстраційного матеріалу. Обговорення особливостей будови тіла різних тварин. 5. Послідовність ліплення вчителем й учнями лисички (колективна робота). – Для ліплення лисички потрібно поділити пластилін на чотири частини. З найбільшого шматочка зліпити тулуб. Із другого — голову, витягнувши мордочку і зробивши вуха. Третю частину поділити на чотири однакових шматочки — це будуть лапи. З останнього шматочка пластиліну зліпіть хвіст. Частини з’єднайте. Так само можна виліпити й іншу тваринку. ІV. Практична робота: 1. Поточний інструктаж. 2. Аналіз помилок. 3. Виставка учнівських робіт. V.Підсумок уроку: – Що найбільше сподобалося на уроці? – Чому ви навчилися? – Кому ви б подарували свій виріб. | |
| |
Переглядів: 2769 | |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Що потрібно знати про природу |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Всього коментарів: 0 | |