💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Займайся фізкультурою!

Тема 12. Займайся фізкультурою!

Мета: продовжити формувати в учнів знання про умови, що сприяють фізичному розвитку дитини; розповісти учням про види рухової активності; розвивати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та вправ для фізичного та розумового розвантаження; виховувати старанність, наполегливість.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Що ви робите, щоб зміцнити своє тіло?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ви розширите свої знання про те, як фізичні вправи впливають на здоров’я.

IV. Вивчення нового матеріалу

1.Робота за підручником (с. 38-40)

— Розгляньте фотографію на с. 38.

— У світі все перебуває в русі. Плинуть хмарки, кружляють сніжинки, повзають жуки, літають метелики і птахи, плавають риби, стрибають і бігають тварини.

— Доведіть, що людина теж не може жити без руху.

— Що забезпечує повноцінний ріст і розвиток, сприяє зміцненню здоров’я і запобігає виникненню хвороб? Якою стає людина, якщо мало рухається?

— Розгляньте фотографії і малюнки на с. 39.

— Що треба робити, щоб рости сильним, спритним, бути бадьорим та енергійним, мати гарний настрій?

— Коли треба виконувати фізичні вправи?

— Де найкраще виконувати фізичні вправи?

— Поясніть прислів’я.

Багато ходити — довго жити.

Хто день починає із зарядки, у того здоров’я в порядку.

Робота у групах

— Обговоріть, що треба робити, аби бути здоровим, спритним, фізично вправним. Чому фізичні вправи треба робити щодня?

— Уважно розгляньте і порівняйте малюнки на с. 40.

— Хто з дітей дружить з фізкультурою, а хто — ні?

— Покажіть друзям, які вправи ви можете виконувати. Які вправи ви хотіли б вивчити?

— Чому ранкову гімнастику ще називають зарядкою?

— Вигадайте кілька цікавих вправ для зарядки і покажіть їх у класі.

Домашнє завдання

— Запитайте дорослих, в які рухливі ігри вони грали, коли були у вашому віці. Коротко запишіть або намалюйте правила однієї такої гри.

Зробіть у класі альбом «Ігри наших батьків».

Клас

2. Фізкультхвилинка

ДЕРЕВЦЕ

Трава низенька-низенька,{Роблять присідання.)

Дерева високі-високі.{Піднімаютьруки вгору.)

Вітер деревце колише-гойдає.{Обертаються.)

То вліво, то вправо нахиляє.{Нахиляються праворуч, ліворуч.)

То вгору, то назад. (Потягуються вгору, назад.)

То вниз нагинає.(Нахиляються вперед.)

Птахи летять-відлітають,(Махають руками.)

А учні тихенько за парти сідають. (Сідають за парти.)

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Гра «Збери прислів'я»

— Складіть прислів’я. Поясніть їх.

 Ходи більше — бігай,

 Якщо хочеш бути сильним — й проживеш довше.

 Якщо хочеш бути красивим — . . бігай,

 Якщо хочеш бути розумним — . . дивись на здоров’я.

 Не дивись на вік — . . бігай.

2. Тестування

— Щоб бути здоровим, треба:

 а) дуже багато спати;

 б) займатися фізичними вправами;

 в) менше гуляти на свіжому повітрі;

 г) правильно виконувати фізичні вправи.

3. Робота над прислів'ям

 ■ Як про здоров’я дбаєш, так і маєш.

— Найефективнішим попередженням усіх фізичних і психічних відхилень є фізкультура, сонце, свіже чисте повітря і вода, спорт.

VI. Підсумок уроку

— Якою зростає дитина, що мало рухається?

— Якими фізичними вправами можна займатися у школі?

— Якими фізичними вправами можна займатися поза школою?

— Які спортивні секції ви відвідуєте?

— Які поради щодо занять спортом ви запам’ятали?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 2876 | Рейтинг: 0.0/0
Як людина сприймає інформацію
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини»
Таблиця віднімання числа 7. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Розп...
ТАНЕЦЬ НАШОГО НАРОДУ
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]