Тема 12. Займайся фізкультурою!Мета: продовжити формувати в учнів знання про умови, що сприяють фізичному розвитку дитини; розповісти учням про види рухової активності; розвивати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та вправ для фізичного та розумового розвантаження; виховувати старанність, наполегливість. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Що ви робите, щоб зміцнити своє тіло? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ви розширите свої знання про те, як фізичні вправи впливають на здоров’я. IV. Вивчення нового матеріалу 1.Робота за підручником (с. 38-40) — Розгляньте фотографію на с. 38. — У світі все перебуває в русі. Плинуть хмарки, кружляють сніжинки, повзають жуки, літають метелики і птахи, плавають риби, стрибають і бігають тварини. — Доведіть, що людина теж не може жити без руху. — Що забезпечує повноцінний ріст і розвиток, сприяє зміцненню здоров’я і запобігає виникненню хвороб? Якою стає людина, якщо мало рухається? — Розгляньте фотографії і малюнки на с. 39. — Що треба робити, щоб рости сильним, спритним, бути бадьорим та енергійним, мати гарний настрій? — Коли треба виконувати фізичні вправи? — Де найкраще виконувати фізичні вправи? — Поясніть прислів’я. Багато ходити — довго жити. Хто день починає із зарядки, у того здоров’я в порядку. Робота у групах — Обговоріть, що треба робити, аби бути здоровим, спритним, фізично вправним. Чому фізичні вправи треба робити щодня? — Уважно розгляньте і порівняйте малюнки на с. 40. — Хто з дітей дружить з фізкультурою, а хто — ні? — Покажіть друзям, які вправи ви можете виконувати. Які вправи ви хотіли б вивчити? — Чому ранкову гімнастику ще називають зарядкою? — Вигадайте кілька цікавих вправ для зарядки і покажіть їх у класі. Домашнє завдання — Запитайте дорослих, в які рухливі ігри вони грали, коли були у вашому віці. Коротко запишіть або намалюйте правила однієї такої гри. Зробіть у класі альбом «Ігри наших батьків». Клас 2. Фізкультхвилинка ДЕРЕВЦЕ Трава низенька-низенька,{Роблять присідання.) Дерева високі-високі.{Піднімаютьруки вгору.) Вітер деревце колише-гойдає.{Обертаються.) То вліво, то вправо нахиляє.{Нахиляються праворуч, ліворуч.) То вгору, то назад. (Потягуються вгору, назад.) То вниз нагинає.(Нахиляються вперед.) Птахи летять-відлітають,(Махають руками.) А учні тихенько за парти сідають. (Сідають за парти.) V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1. Гра «Збери прислів'я» — Складіть прислів’я. Поясніть їх. Ходи більше — бігай, Якщо хочеш бути сильним — й проживеш довше. Якщо хочеш бути красивим — . . бігай, Якщо хочеш бути розумним — . . дивись на здоров’я. Не дивись на вік — . . бігай. 2. Тестування — Щоб бути здоровим, треба: а) дуже багато спати; б) займатися фізичними вправами; в) менше гуляти на свіжому повітрі; г) правильно виконувати фізичні вправи. 3. Робота над прислів'ям ■ Як про здоров’я дбаєш, так і маєш. — Найефективнішим попередженням усіх фізичних і психічних відхилень є фізкультура, сонце, свіже чисте повітря і вода, спорт. VI. Підсумок уроку — Якою зростає дитина, що мало рухається? — Якими фізичними вправами можна займатися у школі? — Якими фізичними вправами можна займатися поза школою? — Які спортивні секції ви відвідуєте? — Які поради щодо занять спортом ви запам’ятали? | |
| |
Переглядів: 2839 | |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю |
Народні іграшки з глини |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Всього коментарів: 0 | |