Урок № 15 Тема: Як людина сприймає інформаціюМета уроку:
Обладнання: програма «Paint». Хід уроку
І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. Діти ми з вами знаходимось у комп’ютерному кабінеті. Як ви думаєте, чи дотримувались учні правил з техніки безпеки, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? Розглянемо такі ситуації: 1. Спостережлива учениця на уроці інформатики виявила, що неуважний учень жує жуйку і запропонувала йому її викинути. Учень не викинув її , а приліпив до розетки.
2. Хвастливий учень вирішив показати глибокі пізнання знайомій однокласниці, став від’єднувати моніторі клавіатуру від несправного комп’ютера.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Робота над запитаннями.
Фронтальна перевірка.
Розминка. На минулому уроці ви створювали малюнки за початком, а сьогодні ми будемо розв’язувати задачі для допитливих.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Отже, за допомогою цих органів людина сприймає інформацію. Тема сьогоднішнього уроку «Як людина сприймає інформацію». Ви дізнаєтесь про те, яке значення у житті людини мають органи чуття, виконаєте багато цікавих завдань. ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь вчителя з елементами бесіди. Розглянемо такі приклади. Заплющіть очі. Що ви бачите? А т оді розплющіть. Який прекрасний світ! Ви бачите все навколо.
2. Робота з підручником. Ми з вами багато говорили про те, як людина сприймає інформацію, а зараз відкрийте підручники на сторінці 32 і самостійно знайдіть відповідь на питання «Які органи чуття допомагають людині сприймати інформацію?» 3. Фізкультхвилинка. Повітря нам потрібно всім: І дорослим, і малим. Мені, тобі, звірятку, пташці, Листочку, квіточці, комашці. Чи під воду ми пірнаємо – Все ж повітря споживаємо. Комашка по землі повзе – І та повітрям дихає. Вітер крила обертає молодого вітряка, І вітрила надуває величезного човна, А щоб повітря чистим було, Потрібно, щоб дерев багато росло. ІV. Робота за комп’ютером. 1. Бесіда. Програма «Paint». Запуск програми (повторити)
Сьогодні ви будете малювати фруктові дерева, а потім розфарбовувати їх. Ви помітили, що на палітрі зліва не один, а два квадратики – верхній та нижній (фон). Якщо клацнути лівою кнопкою миші на жовтий колір в палітрі, то верхній квадратик стане жовтим, а якщо клацнути правою кнопкою миші на зелений колір, то нижній квадратик (фон) стане зеленого кольору. Тепер можна малювати за допомогою правої і лівої кнопки миші.
2. Практична робота учнів Учні створюють малюнок. 3. Релаксація.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
VІ. Домашнє завдання. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» (Підручник, сторінка 33) | |
| |
Переглядів: 1841 | |
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ... |
М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм...». Леся Українка «Красо України, По... |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |