Тема 7. Навчання і відпочинокМета: навчати учнів самостійно визначати в себе ознаки втоми, організовувати свою працю і відпочинок, правильно облаштовувати куточок відпочинку в класі та вдома; прищеплювати бажання правильно розподіляти час на роботу і відпочинок. |
Тема 6. Порядок і дисциплінаМета: ознайомити учнів із правилами, які допомагають підтримувати дисципліну в школі; вчити підтримувати порядок на робочому місці; виховувати дисциплінованість і охайність. |
Тема 5. Розпорядок дняМета: вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров'я; розвивати мислення, мовлення; виховувати дисциплінованість і охайність. |
Тема 4. Як захиститися від інфекційМета: дати
учням уявлення про те, що таке епідемія, карантин; пояснити правила поведінки з
інфекційними хворими; вчити запобігати хворобам, наводити приклади інфекційних захворювань; вчити
дотримуватися безпечної поведінки під час карантину. |
Тема 3. Інфекційні хворобиМета: дати учням уявлення про те, що таке інфекційні хвороби, що таке бактерії; пояснити, як інфекція може потрапити в організм; ознайомити з ознаками інфекційних захворювань; вчити бути обачливими. |
Тема 2. Здоров’я і хворобиМета: формувати уявлення учнів про значення здоров'я для навчання, спілкування, праці та шляхи його збереження й зміцнення; навчати обґрунтовувати необхідність дбайливого ставлення до свого здоров'я; вчити профілактичних засобів; сприяти формуванню навичок здорового способу життя. |
Тема 1. Я росту і розвиваюсьМета: формувати уявлення учнів про особливості росту й розвитку людей, вчити пояснювати ці особливості; закріпити навички вимірювання свого зросту і маси тіла та порівняти їх із минулорічними показниками (за допомогою дорослих); виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я. |
УРОК 35 Тема: Практична робота: моделювання ситуації протидії шкідливим звичкамМета: вчити учнів протидіяти шкідливим звичкам, контролювати свою поведінку. |
УРОК 34 Тема: Корисні й шкідливі звички та їх вплив на здоров’я в сім’ї і школіМета: пояснити учням негативний вплив на здоров’я куріння, гучної музики, довготривалого перегляду телевізійних передач; вчити учнів називати корисні та шкідливі звички, контролювати свою поведінку; виховувати відповідальність за власне здоров’я. |
УРОК 33 Тема: Правила етичної поведінки в ігрових ситуаціяхМета: формувати навички етичної поведінки в ігрових ситуаціях; вчити учнів дотримуватися цих правил у повсякденному житті; виховувати повагу і пошану до оточуючих. |