💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Як захиститися від інфекцій

Тема 4. Як захиститися від інфекцій

Мета: дати учням уявлення про те, що таке епідемія, карантин; пояснити правила поведінки з інфекційними хворими; вчити запобігати хворобам, наводити приклади інфекційних захворювань; вчити дотримуватися безпечної поведінки під час карантину. .

Хід Уроку.

I. Організаційний момент.

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Що спричинює хвороби? (Мікроби)

— Назвіть деякі ознаки інфекційних захворювань. (Підвищення темпера- .

тури, слабкість, головний біль, кашель, нежить, біль у животі.)

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Кожна інфекційна хвороба має різні ознаки. Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про те, що таке епідемія, що таке карантин і як захиститися від інфекцій.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 75-77)

— Розгляньте малюнок на с. 15. Які інфекційні захворювання ви знаєте?

— Як ще називають інфекційні захворювання? Чому?

— Що називається епідемією?.

— Які заходи застосовують, щоб припинити розповсюдження інфекції?

— Що не можна робити під час карантину?

— Чому в школі припиняються заняття на період карантину?

— Розгляньте малюнки на с. 16.

— Що треба робити, щоб запобігти інфекційним захворюванням? (Треба .

загартовуватися, займатися спортом, виконувати правила особистої гігієни, дотримуватися чистоти вдома І в школі, правильно харчуватися, вжи- .

вати їжу, багату на вітаміни.)

— Чому всі овочі й фрукти перед уживанням слід ретельно мити?.

— Чому потрібно вчасно робити щеплення?

— Як слід поводитися, якщо в сім’ї є людина, яка захворіла на інфекційну .

хворобу?

— Яка існує дуже небезпечна інфекційна хвороба? Як можна заразитися

СНІДом?

— Поясніть прислів’я.

Чиста вода — для хвороби біда.

— Які інфекційні хвороби ви знаєте?.

— Що ви робите для того, аби не хворіти?

— Уявіть ситуацію. Дівчинка захворіла на грип. Друзі прийшли її провідати. Потім усі разом пішли надвір гуляти. Поміркуйте, яких помилок припустилися діти. А як вчинили би ви?

— Що таке щеплення?.

Щеплення (вакцинація) — медична процедура, яка захищає людей від зараження найнебезпечнішими інфекціями

— Для чого проводять щеплення?

— Не можна робити щеплення після хвороби або якщо ти погано почува-

єшся.

— Розпитайте у батьків, від яких хвороб вам робили щеплення

2. Фізкульгхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Робота над пам'яткою

— Прочитайте пам’ятку і по черзі продовжіть речення: «Я допоможу своєму організмові захиститися від інфекцій, якщо буду.».

Як захиститися від інфекцій

 1) Дбати про чистоту свого тіла.

 2) Мити овочі і фрукти.

 3) Уживати тільки свіжі продукти і чисту воду.

 4) Обробляти рани йодом чи зеленкою.

 5) Добре харчуватись, щодня гуляти на свіжому повітрі, загартовуватися.

 6) Під час епідемії грипу носити захисну маску.

 7) Користуватися особистим посудом і рушником, якщо вдома хтось хворий на грип.

 8) Не торкатися чужої крові без захисних рукавичок.

2. Практична робота: моделювання поведінки з інфекційними хворими

— У сім’ї — хворий. Яких правил карантину треба дотримувати? Для чого одягати марлеву пов’язку? Для чого мити руки з милом?

— Для чого виділяти для хворого окремі столові прибори? Для чого робити в кімнаті вологе прибирання й провітрювати кімнату?

— Для чого слід дотримуватися правил карантину, якщо захворів на вітрянку? Що таке імунітет? Для чого роблять щеплення?

— Найбільш дієвим заходом у боротьбі з інфекційною захворюваністю є профілактичні щеплення. Особливо це стосується таких хвороб, як дифтерія, кашлюк, правець, кір, епідемічний паротит, краснуха, поліомієліт, туберкульоз.

3. Тестування

 1) Які інфекційні хвороби ти знаєш?

а) Кір;

б) вітрянка;

в) загартування;

г) скарлатина.

 2) Які засоби боротьби з інфекційними захворюваннями?

а) Одягати марлеву маску;

б) ретельно мити руки з милом;

в) розповсюджувати крихітні микроорганізми;

г) провітрювати кімнату, робити вологе прибирання.

 3) Що треба робити, щоб уникнути інфекційних захворювань?

а) Робити щеплення;

б) виконувати правила особистої гігієни;

в) приймати антибіотики.

 4) Для чого лікарі роблять щеплення?

а) Щоб захистити організм від хвороб;

б) щоб діти боялися лікарів;

в) щоб притягнути хвороби до людини.

VI.ПІДСУМОК УРОКУ

— Наведіть приклади інфекційних захворювань.

— Назвіть засоби захисту від інфекцій.

— Що ви робите, аби уникати хвороб?

— Що таке епідемія, карантин?

— Які правила безпечної поведінки під час карантину?

— Як ви поводитесь, якщо у сім’ї хтось захворів?

— Чому не можна торкатися предметів із залишками чужої крові?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 4400 | Рейтинг: 2.0/1
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"»
Дорога від дому до школи
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори...
Тварини рідного краю
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]