💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Як захиститися від інфекцій

Тема 4. Як захиститися від інфекцій

Мета: дати учням уявлення про те, що таке епідемія, карантин; пояснити правила поведінки з інфекційними хворими; вчити запобігати хворобам, наводити приклади інфекційних захворювань; вчити дотримуватися безпечної поведінки під час карантину. .

Хід Уроку.

I. Організаційний момент.

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Що спричинює хвороби? (Мікроби)

— Назвіть деякі ознаки інфекційних захворювань. (Підвищення темпера- .

тури, слабкість, головний біль, кашель, нежить, біль у животі.)

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Кожна інфекційна хвороба має різні ознаки. Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про те, що таке епідемія, що таке карантин і як захиститися від інфекцій.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 75-77)

— Розгляньте малюнок на с. 15. Які інфекційні захворювання ви знаєте?

— Як ще називають інфекційні захворювання? Чому?

— Що називається епідемією?.

— Які заходи застосовують, щоб припинити розповсюдження інфекції?

— Що не можна робити під час карантину?

— Чому в школі припиняються заняття на період карантину?

— Розгляньте малюнки на с. 16.

— Що треба робити, щоб запобігти інфекційним захворюванням? (Треба .

загартовуватися, займатися спортом, виконувати правила особистої гігієни, дотримуватися чистоти вдома І в школі, правильно харчуватися, вжи- .

вати їжу, багату на вітаміни.)

— Чому всі овочі й фрукти перед уживанням слід ретельно мити?.

— Чому потрібно вчасно робити щеплення?

— Як слід поводитися, якщо в сім’ї є людина, яка захворіла на інфекційну .

хворобу?

— Яка існує дуже небезпечна інфекційна хвороба? Як можна заразитися

СНІДом?

— Поясніть прислів’я.

Чиста вода — для хвороби біда.

— Які інфекційні хвороби ви знаєте?.

— Що ви робите для того, аби не хворіти?

— Уявіть ситуацію. Дівчинка захворіла на грип. Друзі прийшли її провідати. Потім усі разом пішли надвір гуляти. Поміркуйте, яких помилок припустилися діти. А як вчинили би ви?

— Що таке щеплення?.

Щеплення (вакцинація) — медична процедура, яка захищає людей від зараження найнебезпечнішими інфекціями

— Для чого проводять щеплення?

— Не можна робити щеплення після хвороби або якщо ти погано почува-

єшся.

— Розпитайте у батьків, від яких хвороб вам робили щеплення

2. Фізкульгхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Робота над пам'яткою

— Прочитайте пам’ятку і по черзі продовжіть речення: «Я допоможу своєму організмові захиститися від інфекцій, якщо буду.».

Як захиститися від інфекцій

 1) Дбати про чистоту свого тіла.

 2) Мити овочі і фрукти.

 3) Уживати тільки свіжі продукти і чисту воду.

 4) Обробляти рани йодом чи зеленкою.

 5) Добре харчуватись, щодня гуляти на свіжому повітрі, загартовуватися.

 6) Під час епідемії грипу носити захисну маску.

 7) Користуватися особистим посудом і рушником, якщо вдома хтось хворий на грип.

 8) Не торкатися чужої крові без захисних рукавичок.

2. Практична робота: моделювання поведінки з інфекційними хворими

— У сім’ї — хворий. Яких правил карантину треба дотримувати? Для чого одягати марлеву пов’язку? Для чого мити руки з милом?

— Для чого виділяти для хворого окремі столові прибори? Для чого робити в кімнаті вологе прибирання й провітрювати кімнату?

— Для чого слід дотримуватися правил карантину, якщо захворів на вітрянку? Що таке імунітет? Для чого роблять щеплення?

— Найбільш дієвим заходом у боротьбі з інфекційною захворюваністю є профілактичні щеплення. Особливо це стосується таких хвороб, як дифтерія, кашлюк, правець, кір, епідемічний паротит, краснуха, поліомієліт, туберкульоз.

3. Тестування

 1) Які інфекційні хвороби ти знаєш?

а) Кір;

б) вітрянка;

в) загартування;

г) скарлатина.

 2) Які засоби боротьби з інфекційними захворюваннями?

а) Одягати марлеву маску;

б) ретельно мити руки з милом;

в) розповсюджувати крихітні микроорганізми;

г) провітрювати кімнату, робити вологе прибирання.

 3) Що треба робити, щоб уникнути інфекційних захворювань?

а) Робити щеплення;

б) виконувати правила особистої гігієни;

в) приймати антибіотики.

 4) Для чого лікарі роблять щеплення?

а) Щоб захистити організм від хвороб;

б) щоб діти боялися лікарів;

в) щоб притягнути хвороби до людини.

VI.ПІДСУМОК УРОКУ

— Наведіть приклади інфекційних захворювань.

— Назвіть засоби захисту від інфекцій.

— Що ви робите, аби уникати хвороб?

— Що таке епідемія, карантин?

— Які правила безпечної поведінки під час карантину?

— Як ви поводитесь, якщо у сім’ї хтось захворів?

— Чому не можна торкатися предметів із залишками чужої крові?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 4415 | Рейтинг: 2.0/1
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє...
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє...
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені
Твій друг — книга. Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]