Тема 1. Я росту і розвиваюсьМета: формувати уявлення учнів про особливості росту й розвитку людей, вчити пояснювати ці особливості; закріпити навички вимірювання свого зросту і маси тіла та порівняти їх із минулорічними показниками (за допомогою дорослих); виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності Ознайомлення з підручником «Основи здоров'я» — Розгляньте підручник. Що зображено на обкладинці? — Хто автор підручника? Де видано підручник? — Що зображено на с. З? — Прочитайте вірш О. Гнатюк. Що у вірші говориться про вас? Що говориться про урок з основ здоров’я? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ви дізнаєтеся про особливості росту й розвитку людини. IV. Вивчення нового матеріалу 1.Робота за підручником (г. 4-8) — Ви вже знаєте, що все живе росте й розвивається. Розгляньте малюнки (с. 4). Розкажіть, що було спочатку, що потім, а що — наостанку. — Ви теж зростаєте — змінюються ваше тіло і зовнішність. Це особливо помітно, якщо переглянути фотознімки. Візьміть фотографії, на яких вам 1 рік; 4 роки; 7 років. Розгляньте їх. — Які зміни відбулися з вами за роки, що минули? Робота в групах — Зміни, що відбуваються з вами за літо, помічають однокласники і вчитель, коли ви приходите 1 вересня до школи. По черзі розкажіть, що ви дізналися і чого навчилися під час літніх канікул. — Розвиток людини триває все життя. — Що називають фізичним розвитком? — Розгляньте малюнки (с. 5). Що потрібно для нормального фізичного розвитку? (Дотримуватися розпорядку дня, правильно харчуватися, перебувати на свіжому повітрі, загартовуватися, виконувати фізичні вправи, активно відпочивати, вчасно лягати спати.) — Розгляньте малюнки. Доведіть, що ви розвиваєтеся не тільки фізично. Коли людина перестає рости? — Розгляньте малюнок на с. 6 і прочитайте вірш Грицька Бойка «Про Юру і фізкультуру». — Як ви вважаєте, чому Юра погано росте і часто хворіє? Дайте йому пораду. — Розгляньте уважно свої дитячі фотографії. Обговоріть з батьками, як ви зростали і змінювалися. Розпитайте у них, коли ви почали ходити, говорити. Яке перше слово сказали? Клас — Чи пам’ятаєте щось цікаве про своє раннє дитинство? Розкажіть. — Фізичний розвиток можна оцінити за масою тіла і зростом. Розгляньте малюнки на с. 7. Назвіть зображені предмети. Виберіть і назвіть предмети, які допомагають визначити зріст і масу тіла. Практична робота (с. 8) 1)3а допомогою дорослих виміряй свій зріст і масу тіла. Запиши ці дані у зошит. Порівняй їх з минулорічними показниками. На скільки сантиметрів ти підріс? 2) Розглянь таблицю, у якій наведено середні значення зросту і маси тіла дітей твого віку. Порівняй свої дані з поданими в таблиці. Зроби висновки. Вік --- 7 років Зріст (см) Маса (ке) Хлопчики120-13023-28 Дівчатка118-13020-28 3)Перевір, чи змінилися твій зріст і маса тіла в кінці навчального року. Висновок', зріст і маса відображають фізичний розвиток людини та діагностують рівень її здоров’я. Потрібно знати свій зріст і вагу. Це допоможе визначити позитивні чи негативні зміни, що відбулися у фізичному розвитку. 2.Фізкультхвилинка V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1.Робота над загадками — Відгадайте загадки про те, що допомагає дітям рости здоровими. Із водичкою дружити,Щоб здоровими зростати Без хвороб у світі жити,І щороку підростати, В нагороду за старанняТо смачну, корисну й свіжу Подарує .Споживати варто . Сила, спритність і постава—•Допоможе відпочити, Це її хороша справа.Працездатність відновити, За струнку й гнучку статуру Як захопить у полон Люблять діти .Повноцінний тихий . Л. Вознюк 2.Робота за малюнками На дошці — малюнки казкових героїв: Дюймовочка, Карлсон, козаки, дядя Стьопа. — З яких казок ці малюнки? — Як звуть казкових персонажів? — Опишіть їхні статури. Використовуйте слова: високий — низький, стрункий — гладкий, тендітний — кремезний. Статура — це форма тіла людини. Вона буває різною. Одні люди високі, інші — низькі на зріст, одні худорляві, інші — кремезні. Висновок. Люди мають різну статуру. VI. Підсумок уроку — Як змінюється тіло людини протягом життя? — Від чого залежать особливості вашого росту і розвитку? — Які умови сприяють фізичному розвитку дитини? — Що ви робите, щоб ваш зріст і маса відповідали нормі? — Які спортивні ігри і заняття полюбляєте? | |
| |
Переглядів: 3121 | |
Народні промисли України |
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький» |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Сонце — джерело світла і тепла |
Всього коментарів: 0 | |